Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bleieavtale

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-07, 15:28   #1
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Bleieavtale

Hvilke(n) kjede(r) er det som fortsatt har det? Nærbutikken min har blitt gjort om, og Ica har visstnok ikke det.

Jeg gir ikke bort 65 kr til matbutikker hvis jeg ikke må.

Anyone?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 15:29   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleieavtale

Kiwi har vel? Og Meny trur eg.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 16:17   #3
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bleieavtale

Ica Maxi har bleieavtale og Kiwi, det er vel de to jeg vet om.
(har ikke bleiebarn lengre)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 16:25   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bleieavtale

Bunnpris har også bleieavtale.
Ellers er bleieprisen ok på Rema. Tror det er 80,-. for 2 pakker med Pampers.
Litt avsporing, men selv bruker vi enten Lidl-bleier (under 40 kr for 45 stk) eller FirstPrice bleiene. De var forbausende bra. 49 kr for en diger pakke.
Det hadde jeg ikke gjort om jeg ikke syntes de var like gode som Pampers.

  Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 16:26   #5
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bleieavtale

Har du medlemskort i Coop får du 10 kroner avslag per bleiepakke hos Obs, Mega osv. (Tror det gjelder Libero-bleier).
Ultra har avtale på Pampers.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 17:56   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleieavtale

Ti-kroners avslaget på Coop gjelder alle bleietyper. Både Libero og Pampers og andre de måtte ha.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 18:02   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bleieavtale

Meny, Kiwi og Spar har ihvertfall bleieavtale her. Rema selger storpakning med 2 pakker til 80 kr. Da blir det vel det enda billigere enn med bleieavtalen? (4 pakker for 160 mot 4 pakker for 195)

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 13:23   #8
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bleieavtale

Thank you all.

Rimi'n ikke så langt unna forrige nærbutikk har, så da ble det handling der.

Avsporing; fy fader så kjedelig det er å gjøre ukas storhandel.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 13:55   #9
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleieavtale

Jeg har regnet på det og kommet til at det lønner seg å kjøpe dobbeltpakke med Pampers hos Rema fremfor å bruke bleieavtale. :deltar:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 13:56   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleieavtale

Kiwi og Rimi har bleieavtale (på henholdsvis Libero og Papmers). I tillegg får du 10 kroners avslag pr pakke på Coop.

Jeg tror ikke at vi betaler mer enn 50 kroner for en pakke der vi handler, og i tillegg får vi hver 4. gratis.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:05   #11
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bleieavtale

Sommervarmen tar luven fra hoderegninga mi, men om bleiene koster ca 2,- per stykk og hver 4. er "gratis", tilsvarer ikke det ca 1,50 per bæsj? Hva koster Remas per stykk, da? :nysgjerrig: Og bøyer meg for ethvert regnestykke.

Forresten stoler jeg i utgangspunktet fullt og helt på Tjorven75 når det gjelder slikt.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:16   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleieavtale

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Forresten stoler jeg i utgangspunktet fullt og helt på Tjorven75 når det gjelder slikt.

Huff; ikke si sånn. Da må jeg jo i gang med å regne på ordentlig.

Vi handler på Kiwi. Der koster en pakke 52 kroner. En pakke inneholder 22 bleier. Når jeg da har kjøpt 4 pakker, så har jeg betalt 156 kroner (for jeg betaler jo bare for 3 av pakkene). For dette har jeg fått 88 bleier. 156/88=1,77 kr pr bleie.

På Rema får du kjøpt pakker med Pampers for 80 kroner for 2 pakker. Hvis vi antar at hver av disse pakkene også inneholder 22 bleier (jeg kjøper ikke pampers så dette er bare en antakelse), så blir enhetsprisen 80/44= 1,81 kr pr bleie.

På coop får jeg 10 kroner i avslag pr pakke. Prisen for en pakke der blir dermed 52-10=42. Og enhetspris 42/22 = 1,90 pr bleie.

Forskjellen er altså ikke all verden. Jeg liker libero bedre enn pampers og handler derfor på Kiwi.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:25   #13
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bleieavtale

Thank you. Der jeg handlet i går var prisen 54,- for 26, så nå slår jeg meg rett og slett til ro med å handle på den butikken der jeg ellers er mest fornøyd. stor er heldigvis ikke forskjellen.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:32   #14
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bleieavtale

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg har regnet på det og kommet til at det lønner seg å kjøpe dobbeltpakke med Pampers hos Rema fremfor å bruke bleieavtale. :deltar:

Hvilken bleieavtale tenker du på da?



pamperen på bunnpris koster vel 49 kr mot 65 på Prix og 69 på rema for løse pakker

49*3= 147 kr det siste er jo gratis
rema: 160 for 2 esker...



Bruker bleieavtalen på bunnpris for hun bruker aktivfit nr3 og den er ikke i esker på rema mere

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 09-08-07 kl 20:40. Årsak: Regne leif...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:38   #15
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bleieavtale

Pampers Active Fit nr. 5 har 29 bleier i hver pakke *2 = 58 bleier i hver eske fra Rema 1000
80 kroner/58 bleier er kr 1,38 pr bleie.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:53   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleieavtale

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Meny, Kiwi og Spar har ihvertfall bleieavtale her. Rema selger storpakning med 2 pakker til 80 kr. Da blir det vel det enda billigere enn med bleieavtalen? (4 pakker for 160 mot 4 pakker for 195)

Bleieavtalen til Bunnpris er iallefall billigere enn Remas. 1 pakke koster 49,-. hver 4.pakke er gratis, så det vil jo si 4 pakker for 147,-

Vi bruker bunnpris, men de finnes kanskje ikke over hele landet

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 15:04   #17
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleieavtale

Det er flere bleier i hver pakke i de dobbeltpakkene. Jeg har altså regnet på dette en gang (mot Bunnpris). Og bleiemessig betaler man mindre på Rema enn på Bunnpris per bleie (eller gjorde det, den gangen jeg regnet på det). Da hadde jeg valget mellom Rema og Bunnpris (og Kiwi og Rimi og Meny og en haug med innvandrersjapper). Nå ligger Rema fem minutter unna og er uten tvil nærmest, så da handler jeg der. : praktisk:

Vi bruker forresten Pampers Active Fit - de eneste bleiene som ikke lekker. :reklame:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 15:07   #18
Moria
Aktiv
 
Moria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 240
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: Bleieavtale

Jeg må bare få slå et slag for Firs Price bleiene. De er virkelig gode! Synes de er omtrent identiske med pampers. Og best av alt, de er billigere enn allverdens bleieavtaler.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 15:12   #19
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bleieavtale

Opprinnelig lagt inn av Moria, her.

Jeg må bare få slå et slag for Firs Price bleiene. De er virkelig gode! Synes de er omtrent identiske med pampers. Og best av alt, de er billigere enn allverdens bleieavtaler.

Er det den grønne pakka hos Kiwi? De bruker vi. De er supre, gidder aldri kjøpe libero eller pampers lenger.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 12:54   #20
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bleieavtale

Vi kjøper bleier på Rema, det er absolutt billigst om man bruker pampers fra str. 4 og opp. Spar har også bleieavtale på alt av Pampers.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no