Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sanger til bryllup

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-07, 20:26   #1
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sanger til bryllup

Vi gifter oss om temmelig nøyaktig 3 uker, og har enda ikke bestemt oss for sangene vi skal ha under vielsen.

Vi skal gifte oss i regi av HEF, så alle sanger med religiøst innslag er utelukket.

Vi har en solist som skal synge acapella, det gjenstår bare å bestemme hva.

Noen gode tips?

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 20:32   #2
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Velg sanger som betyr noe for dere.
Sanger som fikk dere til å tenke å hverandre når dere møttes f.eks.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 20:41   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger til bryllup

"Det vackraste", av Cecilia Vennersten.

Det vackraste jag vet är att se dig när du sover.
Här råder stilla frid, och jag glömmer både rum & tid.
Du ligger här brevid, och jag känner hur du andas.
Att älskas utav dig, är det vackraste för mig.

Så sagolikt det är, att se morgondimman lätta.
När mörkret sakta flyr, och att se hur dagen åter gryr,
en kylig morgon bris, sakta sveper genom rummet.
Jag kryper tätt intill lycklig för att du finns till.

Stunder av stillhet, ett ögonblick av ro ibland,
stunder av lycka att bara ha varan.
Det är en rikedom att få älska & att älskas
vår kärlek sparsamhet. Är det vackraste jag vet.

Det vackraste som finns är att vara någon nära,
när månen lyser klart över skog och mark så underbart.
Jag ligger här brevid och jag känner hur du andas
att älskas utav dig är de vackraste för mig
stunder av stillhet ett ögonblick av ro ibland
stunder av lycka, att bara ha varann.

Det är en rikedom att få älskas & att älskas,
vår kärlek storbarhet är det vackraste jag vet.
Du ligger här brevid och jag känner hur du andas,
att älskas utav dig är det vackraste för mig.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 20:46   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Velg sanger som betyr noe for dere.
Sanger som fikk dere til å tenke å hverandre når dere møttes f.eks.

Vi har utrolig forskjellig musikksmak. Han er genuint opptatt av musikk, jeg er mer eller mindre musikalsk analfabet. Hører mest på listetopper på radio etc.

Vi har ingen sang som er "vår", men jeg håper på å finne noe jeg liker og som han også synes er bra. Han har nok sine forslag, så kan vi diskutere ut fra det.
Vi har blitt enige om inngang og utgangsmusikk (han har funnet sanger som han vet at jeg liker, så det ble veldig bra)

Meningen med tråden var om mulig å få litt inspirasjon sånn at jeg også kan bidra litt på musikkfornten

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 20:49   #5
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Kanskje finner du noen tips her. Du kan bla nederst på siden i linken for å få flere forslag. Flere ikkekirkelige sanger.

http://www.brudepikene.no/solosang_kirken/cms/179

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 20:54   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Tusen takk, MokkMokk. Den er nydelig. Tror den passer stemmen hennes veldig bra også!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 20:55   #7
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Tusen takk, MokkMokk. Den er nydelig. Tror den passer stemmen hennes veldig bra også!

Da gjør du et godt valg. Jeg har selv sunget den mange ganger. Kan fint synges uten musikk.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 21:07   #8
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Ja, den er virkelig vakker. Jeg får gåsehud bare ved tanken på en fremførelse av denne a capella i en vielse. Sukk, nesten så man får lyst til å gifte seg på nytt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 21:41   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Vår aller første date var på Coldplay-konsert, så vi spilte en coldplay-låt i vårt bryllup. Vi giftet oss forholdsvis lavbudsjett i utlandet, så vi bare spilte den over anlegget i kirken. Poenget mitt er at man skal finne en sang som minner om noe positivt i forholdet.

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

"Det vackraste", av Cecilia Vennersten.

Den sangen er bare nydelig. Mannens utdrikningslag var innom et platestudio hvor min kjære sang denne til meg, og fikk det med hjem på plate. Jeg griner hver gang jeg spiller den. Før sangen snøvler han inn i mikrofonen: "til Tjorven, som bare er den aller, aller vakreste jeg vet". Det hadde ingen instrusert ham til å si.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:22   #10
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Tusen takk for tips, Nelle! Mye fint på den siden. Kjekt å høre at du har sunget den selv, og synes det er et godt valg. Har du andre sanger du har sunget som fungere bra uten musikk?

Jeg tror nok helt sikkert at en av sangene blir "Det vacraste", men skal ha en til...

Tjorven- for en søt mann du har da! :hjerte:

Jeg skulle virkelig ønske at vi hadde en sang som var "vår", eller som vekte spesielle minner, men det har vi dessverre ikke...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:40   #11
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Jeg vet ikke helt hvordan en vielse gjennom HEF foregår, men når du skriver sanger uten religiøst innhold, så tenker jeg at det skal være noen sanger som alle skal synge slik man synger salmer i et vanlig kirkebryllup? I så fall så vil jeg foreslå "De nære ting". Den er så fin.

De nære ting:

Ditt sinn monne flyve så vide omkring,
det er som du glemmer de nære ting,
det er som du aldri en time har fred,
du lengter bestandig et annet sted.

Du syns dine dager er usle og grå,
hva er det du søker, hva venter du på?
Når aldri du unner deg rast eller ro,
kan ingen ting vokse og intet gro.

Gå inn i din stue, hvor liten den er,
så rommer den noe ditt hjerte har kjær.
På ropet i skogen skal ingen få svar,
finn veien tilbake til det du har.

Den lykken du søker bak blående fjell,
kan hende du alltid har eiet den selv.
Du skal ikke jage i hvileløs ring,
men lær deg å elske de nære ting.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:49   #12
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Desembermamma: Den er nydelig.

Jeg har heller ikke vært i vielse i regi av HEF før, men vi har fått et inntrykk underveis. Vi har ganske frie rammer, med unntak av det religiøse aspektet. Om vi vil ha allsang, eller bare solosang står vi fritt til å velge. Vi tenker i utgangspunktet solosang. Vi skal ha vielsen ute (om det er pent vær- noe som selvsagt er et sjansespill i Bergen), så jeg er spent på hvordan lyden vil bære.
De er strenge på sangens innhold (skal godkjennes av vigsler), og krever også kulturelle innslag (det kan være sang, og det har vi valgt).

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:52   #13
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Får vi se bilder?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 23:04   #14
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Får vi se bilder?

Det skal vi se om vi ikke får til

Tror det blir veldig vakkert om vi får det til ute. Og kjolen min er nydelig, så den vil jeg gjerne vise frem til alle som vil se!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 23:19   #15
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger til bryllup

[quote=Mikkeline;498324]Tusen takk for tips, Nelle! Mye fint på den siden. Kjekt å høre at du har sunget den selv, og synes det er et godt valg. Har du andre sanger du har sunget som fungere bra uten musikk?

Jeg tror nok helt sikkert at en av sangene blir "Det vacraste", men skal ha en til...
quote]

"Mitt hjerte er ditt" som er nevnt i linken jeg ga deg er vakker uten musikk. Jeg har brukt å synge den på bokmål.
Har også sunget Ave Maria av Schubert men den blir jo mere kirkelig og passer nok ikke her.
Laschia chi`o pianga er også nydelig.

En til og denne må da passe utmerket til et bryllup utendørs og på sommeren.

Vi skal ikke sove bort sumarnatta.

Vi skal ikkje sova bort sumarnatta, ho er for ljos til det.
Då skal vi vandra i saman ute,
under dei lauvtunge tre, under dei lauvtunge tre.

Så skal vi vandra i saman ute, der blomar i graset står.
Vi skal ikkje sove bort sumarnatta,
som kruser med dogg vårt hår, som kruser med dogg vårt hår.

Og kjenna at vi er slekt med jorda, med vinden og kvite sky.
Og vita at vi skal væra saman,
like til morgengry, like til morgengry.

Vi skal ikkje sova fra høysåtesangen, og grashoppspelet i eng. Men vandra i lag under bleikblå himlen,
til fuglane lyfter veng, til fuglane lyfter veng.


Sist redigert av Michelle : 10-08-07 kl 23:24.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 00:28   #16
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Vi hadde "Av längtan til dig" i vårt bryllup.
Det må være en av verdens aller vakreste sanger.

Av längtan till dig
Cajsastina Åkerström / Åsa Jinder
Musik: Jan Krantz


I en evighet levde jag som om du inte fanns.
I alla drömmar var du ändå nära, så underbart nära.
Och jag trodde jag fann dig, men du va nån annanstans.
Och varje gång jag funnit nån så såg jag att drömmen inte va sann.

Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig,
för jag trodde att du fanns och väntade mig.
Ja, alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött,
för att möta den vackraste mänska jag nånsin mött.

Det var enkelt och vackert, du sa att du väntat mig.
Jag kunde ana att det fanns en himmel på jorden, jag såg den.
Och du bad mig att leva mitt liv alltid nära dig.
Jag följde dina steg och allt jag någonsin drömt om fanns där för mig.

Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart:
Med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna.
Alla skuggor, allt mörker som förr var så uppenbart
det skingras och tillsammans ser vi ljuset som stiger med solens fart

* * *

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 19:04   #17
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Lille Ru : Den sangen er helt nydelig - høy gåsehudfaktor !!
Ellers,- Fields of gold " (Sting) sunget sånn som Eva Cassidy gjør.
Hun har forøvrig et par andre alternativer også når jeg tenker meg om...

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 19:08   #18
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Lille Ru : Den sangen er helt nydelig - høy gåsehudfaktor !!
Ellers,- Fields of gold " (Sting) sunget sånn som Eva Cassidy gjør.
Hun har forøvrig et par andre alternativer også når jeg tenker meg om...


Er helfrelst av denne sangerinnen og hører ofte på hennes musikk. Utrolig vakkert.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 20:49   #19
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sanger til bryllup

JA, hun har (hadde) en utrolig vakker stemme og fantastiske versjoner av sangene hun valgte å synge.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 21:49   #20
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger til bryllup

Så skimrande var aldrig havet

Så skimrande var aldrig havet
och stranden aldrig så befriande,
fälten, ängarna och träden, aldrig så vackra
och blommorna aldrig så ljuvligt doftande
som när du gick vid min sida
mot solnedgången, aftonen den underbara,
då dina lockar dolde mig för världen,
medan du dränkte alla mina sorger,
älskling,
i din första kyss.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no