Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?
Ingenting, jeg klipper meg selv. 14 5,00%
Ingenting, jeg klippes av venner/slektninger. 12 4,29%
Ingenting, jeg har ikke klipt meg. 8 2,86%
100-1500 kroner 95 33,93%
1600-3000 kroner 60 21,43%
3100-5000 kroner 35 12,50%
5100-7000 kroner 27 9,64%
7100-9000 kroner 9 3,21%
9100-11 000 kroner 12 4,29%
11 100-13 000 kroner 7 2,50%
13 100-15 000 kroner 0 0%
15 100-17 000 kroner 1 0,36%
Mer enn 17 000 kroner 0 0%
Pass dine egne sak(s)er! 0 0%
Deltakere: 280. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 16:41   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har vært hos frisøren 2 ganger. Den første gangen betalte jeg 2700 kroner og den andre gangen 1500 kroner.

Jeg har ikke råd til å gå til frisøren mer enn 2 ganger i året...

(Klipp, farg, strip med 3 forskjellige farger)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:41   #2
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg er en versting i andre enden av skalaen. I 2008 har jeg ikke brukt en krone hos frisør, men det skal sies at en venninne av meg har vært hjemme her og klippet tuppene, hun er frisør men jobber ikke som det lenger.

Mannen klipper seg ca 8 ganger i året og betaler 540 kr gangen. Jentene har vi klipt fire ganger i år, det kostet 250,- kr pr stk. Vi har nok litt å tjene på å finne billigere frisør.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 17:00   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har vært en gang hos frisøren i løpet av 2008. Klipp, ny frisyre, farging av striper... ca 1600 for den herligheta. Og verdt hver en krone.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 17:08   #4
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Lillesøster er frisør, så hun klipper og farger meg stort sett hjemme. Kjøper en ting til henne som takk for hjelpen innimellom.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 17:11   #5
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Nå ble jeg litt forbauset. Trodde jeg var sær som gikk til frisør to ganger i året. Sist var i dag, forrige gang i mars. Nå var håret mitt kjempelangt og veldig tørt, så i dag har jeg klippet det skulderlangt og fått nye striper for å gjemme de små grå. Syns det ble fint. Betalte 950 kroner og ble nesten litt sjokkert. Trodde det ble mye dyrere. Så jeg har vel brukt ca 2000 kroner på frisør i år. Dyrt syns jeg..men de har jo masse de skal betale frisørene også.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 23:25   #6
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Har en svigerinne som er frisør, så her brukes det 0 kr til frisør - her er det bytte arbeid .

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:43   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

I år har jeg brukt ganske lite. Hjemmeværende og greier, så da kan jeg se ut som en dass.

Neida, men jeg har ikke farget det eller hatt en frisyre som er "dyr". Kun luggstuss stort sett, og det koster ikke mange kronene.

Men året før brukte jeg nok noen tusen mer, siden jeg farget ganske ofte.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:43   #8
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg burde absolutt gå oftere til frisør. Men jeg får aldri bestilt time. Skulle ønske jeg kunne finne en frisør som gjorde underverker med mitt slappe, pistrete, gråstripete hår. Da skulle jeg ha bedt om jevnlig innkalling, som hos tannlegen.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:50   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg tror jeg har brukt ca 1000 kr, jeg har langt hår og bare klipper det vanlig når jeg er hos frisør, og drøyer alltid besøkene altfor lenge. Av en eller annen grunn er det et tiltak å komme seg til frisør, burde vært der oftere en 1-3 ganger i året. Jeg har lysblondt hår, så det å farge det for deretter å få lyst hår igjen er en møkkaprosess som blir noen tusen kroner, så det orker jeg ikke, har bare farget håret mørkere rundt 2-3 ganger i hele mitt liv. Har lyst til å prøve farge (minicolor?) som bare vaskes ut etterhvert.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:49   #10
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg bruker ingen penger siden jeg både er frisør og har en storesøster som er det. (vi bytter jobb). Skulle kanskje brukt penger på hudpleie istedenfor, siden frisøren er gratis?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:49   #11
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

850. 500 for klipp/farge hos lærling, og 350 for klipp.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:50   #12
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Ca 8000 har jeg brukt i år. Jeg har kort hår som vokser styggfort, og jeg farger/striper hver gang.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:57   #13
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.898
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Har halvlangt hår som er klippet 5 ganger i år (500,-) har farget det to ganger (700,-). Ikke den billigste frisøren, men er veldig fornøyd.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 17:29   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.913
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Vanskelig å svare på, men jeg kan jo begynne å regne. Først må jeg si at jeg ble skikkelig overrasket over undersøkelsen. Jeg føler "aldri" jeg går til frisøren og jeg føler at "alle andre" er der ofte. Jeg har venninner som klipper seg en gang i måneden. Jeg har ikke råd til (dvs kan ikke prioritere) å gå hver 6. uke og jeg har ikke råd til å stripe det hver gang. Likevel lander jeg nok på 5-7000. Minst. La oss se: Jeg klipper det kanskje fem-seks ganger i året og striper det annenhver gang, noen ganger hver gang. Det koster fort 1500 når man klipper og striper.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 17:44   #15
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg går til frisøren hver tredje måned, og betaler rundt 1.500 kroner hver gang. Så rundt 6.000 kroner i året.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 17:45   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.329
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg innser også at jeg sparte endel penger da jeg skjønte at det er min egentlige hårfarge som ser best ut på meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 17:54   #17
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.534
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har vært 2 ganger hos frisør og har tilsammen betalt nærmere 2500 kroner for det. Problemet mitt er at den frisøren jeg liker best holder til 50 mil unna der jeg bor så det blir en smule dyrt om jeg skal klippe det oftere. Begge gangene har jeg klippet, farget og slettet håret.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 18:03   #18
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

I år har jeg vært hos frisøren tre ganger, men jeg husker ikke (har fortrengt) hvor mye det kostet for klipp + minicolor.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 18:20   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.034
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Nå ble jeg rent deprimert. Jeg har vært hos frisøren TO ganger i året. Det er for lite. Jeg ser ut som en dass på håret.

Jeg bruker ca 600 kroner hos frisøren, så da ble det 1200 kroner tilsammen; omtrentlig. Det burde være et nyttårsløfte til meg selv å bruke mer neste år.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 18:27   #20
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har langt - og kjempetykt - og MYYYE hår. Og striper. Så det blir alltid dyrt; frisøren bruker 45-55 minutter bare på å få satt på plass foliestripene. Så skal det virke (lenge pga tjukkelsen) og så skal det klippes alt sammen, og så skal det tørkes (det blir jo aldri tørt...) og så styles. Så de setter alltid av ekstra tid; det tar litt under tre timer for en som er vant til meg. Så da blir det dyrt; aldri under 2000 kr. Kanskje nærmere 2500 hvis jeg tar kur og sånt i tillegg.

Stripene er ganske nær min naturlige farge, så jeg går bare til frisøren når etterveksten er blitt veldig tydelig. 3-4 ganger i året holder.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no