Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

SMS via internett

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-13, 09:41   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

SMS via internett

Sit på jobb og har gløymt telefonen min heime

Ein bør jo sjå positivt på at ein er frakobla, sånn egentlig, men det føles litt klaustrofobisk å ikkje sende/motta SMS. Samtalar går greit, for dette er jobbtelefon som eg også brukar privat, og eg er kobla opp via Lync, slik at eg kan ringe gjennom pc.

Men sms - eg ventar på ein del viktige meldingar i dag. Er det mulig å sende/motta sms via pc, GRATIS, på eit eller anna vis? Har Telenor og eit eller anna jobbabonnement. Prøvd å søke det opp hos Telenor, men finn ikkje svar.

Har også Viber, men aldri innstallert det på pc. Prøvde nå, men det må jo bekreftast via mobil - som da altså ligg på badet heime! Og mange av mine kontaktar har jo ikkje Viber - så det er vel ikkje spesielt nyttig uansett.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 11:13   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS via internet

Vi har abonnement via telefonkatalogen.no som vi kan bruke til å sende.
Og så kan jeg logge inn på telenormobil og sende derfra, selv med jobbabb.
Men da må du ha passord, og om du ikke er registrert der fra før så sender de kode til mobilen din - og da er du like langt akkurat i dag.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no