Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-18, 16:56   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Var litt av hvert der...



__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-18, 17:06   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Hallhuber?
Ble for store bilder.https://www.hallhuber.com/de/bekleidung/kleider.html

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-18, 17:26   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Klarer du å sy kjoler bare basert på bilder på internett? Jeg er dypt imponert.

Jeg syr jo litt selv, men jeg er fullstendig avhengig av mønster for å komme i mål.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-18, 17:39   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Hvis du sjekker denne salgstråden, så har jeg fortsatt de to maxikjolene liggende hvis du vil bruke det til et omsy-prosjekt? Den røde er egentlig mer blekoransje. http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=176815

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-18, 17:42   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Klarer du å sy kjoler bare basert på bilder på internett? Jeg er dypt imponert.

Jeg syr jo litt selv, men jeg er fullstendig avhengig av mønster for å komme i mål.

Vet ikke før jeg har prøvd. Men det er jo ikke det vanskeligste konseptet da, når man ikke skal ha det så figurnært.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis du sjekker denne salgstråden, så har jeg fortsatt de to maxikjolene liggende hvis du vil bruke det til et omsy-prosjekt? Den røde er egentlig mer blekoransje. http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=176815

Skal se!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-18, 17:44   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Den svarte krever større pupper enn jeg og du kan bidra med til sammen, men det kan sikkert også trikses til av folk som liker å fikse sånt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-18, 17:45   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den svarte krever større pupper enn jeg og du kan bidra med til sammen, men det kan sikkert også trikses til av folk som liker å fikse sånt.

Ja, jeg registrerte det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-18, 18:38   #28
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Kjøpte nettopp denne, som er superfin. https://m.zalando.no/gap-dress-fotsi...6-0969dcd19050

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-18, 18:40   #29
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ikke helt skivebom, noen!

Det jeg egentlig ønsker meg er en som ser sånn ut:




... så jeg bestilte den. Og så når den meg til midt på leggen. Så nå har jeg kjærlighetssorg.

Åååå! Den var grisefin! Hvor høy er du? :glise:

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-18, 19:25   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Åååå! Den var grisefin! Hvor høy er du? :glise:

173ish.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-18, 20:41   #31
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

173ish.

Beklager, men der tar du nok feil. Jeg har aldri møtt deg i RL, men jeg er temmelig sikkert på at du er litt lavere enn meg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-18, 21:35   #32
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ikke helt skivebom, noen!

Det jeg egentlig ønsker meg er en som ser sånn ut:




... så jeg bestilte den. Og så når den meg til midt på leggen. Så nå har jeg kjærlighetssorg.

Hvor er den fra?
Råfilm.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-18, 21:41   #33
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.626
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Yaever?

Fikk akkurat reklame på Instagram. Men sikkert litt post-tid ja.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-18, 10:15   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

De hadde en del ... interessante fotovalg?



__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-18, 10:39   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Indiska er og en butikk som potensielt kan funke, tenker jeg

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-06-18, 10:54   #36
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har du sett denne kjolemønsterboka?
https://www.gyldendal.no/Sakprosa/Ho...est-for-voksne
Har lyst å forsøke å sy en av dem, det er mønster med i boka.

-ea- da, du burde tenkt over at a) Inagh har kjøpestopp og b) Inagh har, i følge sin mann, minst 20 kjoler hengende i skapet og ikke trenger flere nå, og c) Gyldendal norsk forlag var et pes å handle fra, for da måtte Inagh flytte bakenden opp fra sofaen i bakhagen og sette fra seg kaffekoppen, for å gå inn i entreen og finne lommeboka fra sekken, for så å knakke inn kortnummer og cvc, for så igjen å måtte sette fra seg kaffekoppen, nok en gang, reise rumpa opp fra den samme bakhagesofaen enda en gang, gå inn i stua og grave fram kodebrikka til bank-id - bare for å få kjøpt ei bok med oppskrift på kjoler... som Inagh altså sånn egentlig ikke trenger, skal man tro på mannen.

(Men mannfolk skjønner seg jo ikke på det faktum at man aldri kan få for mange kjoler, og mor Inagh trenger trim, så pytt pytt.)

Og bortsett fra det, Maverick - sorry at jeg ikke hjelper deg med ditt opprinnelige spørsmål.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-18, 19:14   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Hvor mange herinne kan gå med kjolene som CandyD viser over her, på jobben. Med den utregningen. 😨

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-06-18, 21:11   #38
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.626
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hvor mange herinne kan gå med kjolene som CandyD viser over her, på jobben. Med den utregningen. 😨

Her i gården er vel puppenes utforming et større problem enn anstendigheten

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 18:26   #39
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

-ea- da, du burde tenkt over at

Beklager så meget, men da kom innlegget mitt til nytte likevel. Jeg følte det ble litt malplassert til tross for at trådstarter snakket om å SY i starten her.




PS: Jeg har heller ikke sydd noe fra den boka. Enda.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 18:30   #40
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en kjoletråd - denne gangen er vi ute etter bohemlooken

Jeg har kikket gjennom boka en del ganger på nett allerede nå. Slett ikke malplassert, men ikke heeeelt riktige fasonger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no