Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har kona di en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-07, 14:48   #21
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hva mente du man ellers skulle si? "Din hustru" er jo tidløst og elegant.


Er vi snart ferdig med å drite ut Mamma Rosa nå?

Eh, "Har din kone en sær hobby?", ville jeg skrevet.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 14:50   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Er vi snart ferdig med å drite ut Mamma Rosa nå?

Det var ikke ment som utdriting, bare vennskapelig erting.

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Eh, "Har din kone en sær hobby?", ville jeg skrevet.

Det ville antagelig jeg også. Jeg bruker så å si aldri a-endelser hvis det går an å unngå det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 14:53   #23
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var ikke ment som utdriting, bare vennskapelig erting.



Det ville antagelig jeg også. Jeg bruker så å si aldri a-endelser hvis det går an å unngå det.

Det var en fleip fra min side da, jeg tåler litt mer enn dette.

Når jeg leser "Kona di", så forbinder jeg det med en fjortis som snakker litt sånn som han i borettsalget, han i blomsterbutikken.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 15:01   #24
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

:selvinnstinkt:

Min samboer (da vi ikke er gift) ville nok sagt noe slikt om meg:

Er vel ikke det at hobbyene i seg selv er så sære, det er det at tiden hun bruker på de blir litt sært..og den personen hun er ikke alltid passer så godt med hobbyene hennes.
Hun bruker litt vel mange timer på nettet, og hva gjør hun der liksom...? Sitter på tre hundre og ørten forskjellige forum..
Videre har hun funnet ut at hun skal strikke, hekle og sy diverse ting til vår sønn.. Dama har ti tommeltotter. Hun har også funnet ut at hun er en god kokk, tror hun, og prøver da mange nye matretter
Videre liker hun å spille fotball, dette liker absolutt ikke jeg.
Hun har vogndilla, og vi har fire (ja, FIRE!!) vogner rundt i huset..
Også elsker hun 7'th heaven serien
Hun elsker å snakke, og stort sett kommer ting rett fra leveren der...noe hun av og til burde spart seg for..

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 18:25   #25
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Nå har jeg ingen kone, men har innsett at det er akkurat hva jeg behøver, og da gjør det ingenting om hun har en sær hobby.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 19:19   #26
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Nå har jeg ingen kone, men har innsett at det er akkurat hva jeg behøver, og da gjør det ingenting om hun har en sær hobby.

Du er så søt Hønni at det er ikke til å tro! Hadde jeg vært et godt kone-emne ville jeg gjerne ha vært din

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 19:23   #27
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Foresten så er det voldsom som damene her inne overtar (en av de ytterst få) tråden de i utgangspunket ikke skulle svare på, men derimot mennene som for en gangs skyld fikk et spørsmål rettet mot seg.


Ja,ja. Det sa hun som nettopp hadde lagt inn to svar her

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 19:25   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det ville antagelig jeg også. Jeg bruker så å si aldri a-endelser hvis det går an å unngå det.

Hvorfor ikke? Sier du stranden og boken og gaten?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 19:28   #29
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Du er så søt Hønni at det er ikke til å tro! Hadde jeg vært et godt kone-emne ville jeg gjerne ha vært din

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 20:43   #30
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvorfor ikke?

Fordi jeg foretrekker å skrive et ganske konservativt skriftspråk.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Sier du stranden og boken og gaten?

Nei. Men jeg sier ikke jeg eller henne eller hvorfor heller.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 20:52   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Når jeg leser "Kona di", så forbinder jeg det med en fjortis som snakker litt sånn som han i borettsalget, han i blomsterbutikken.

Sånn som hun ene fødende i Jordmor-serien i går? "Jeg vil ha litt sånn derre eppi-dural".

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 20:56   #32
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sånn som hun ene fødende i Jordmor-serien i går? "Jeg vil ha litt sånn derre eppi-dural".

Riktig!

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 21:05   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Fordi jeg foretrekker å skrive et ganske konservativt skriftspråk.

Aha, du tenkte bare skrift. Jeg ble veldig forvirret.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:04   #34
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Skremmern: Har jeg noen sære hobbyer?

Mannen: Er dette et lurespørsmål?

Skremmern: Neida. Har jeg noen sære hobbyer?

Mannen: Du sitter med bena oppi den nå.

Skremmern: PC-en?

Mannen: Ja.

Skremmern: Jeg er da ikke mye på nett.

Mannen: Nei.

Skremmern: Synes du jeg er mye på nett?

Mannen: Neida.

Skremmern: Kanskje noen timer om kvelden, men det er ikke mye. Du er mer online enn meg.

Mannen: Riktig...

Skremmern: Men sær? Synes du det er en sær hobby?

Mannen: Ser du, det er akkurat derfor jeg nekter å svare på sånne spørsmål, jeg svarer bare feil uansett og så blir du bare sånn "mimimimimimimimimimimimimimimmi"

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:07   #35
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Fordi jeg foretrekker å skrive et ganske konservativt skriftspråk.


__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:08   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:16   #37
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Min bedre halvdel tilbringer mye tid her inne, og jeg synes det er litt sært.

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no