Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er DU?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-06, 23:14   #1
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvem er DU?

Av gammel vane er det lett å presentere seg som "mammaen til...." og "kjæresten/kona/samboeren til..." osv. på fora.

Men, om man tar vekk morsrollen og de andre rollene vi har; Hvem er du?

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:23   #2
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

*****


Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 11:04.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:32   #3
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp.

Jeg synes ganske mange med mammaforumbakgrunn lett identifiserer seg veldig mye med morsrollen.

"Hei, jeg er [nick] og mamma til nuskelusken på 11 måneder som spiser grøt og sier x antall ord og er så skjønn og fin hele dagen. Ja, og så er jeg kjæreste med mannen min. Han jobber som xxxxx i xxxxx. Hyggelig å møte dere."

Det sier kanskje en del, men allikevel ganske så lite om hvem VI er.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:49   #4
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jepp.

Jeg synes ganske mange med mammaforumbakgrunn lett identifiserer seg veldig mye med morsrollen.

"Hei, jeg er [nick] og mamma til nuskelusken på 11 måneder som spiser grøt og sier x antall ord og er så skjønn og fin hele dagen. Ja, og så er jeg kjæreste med mannen min. Han jobber som xxxxx i xxxxx. Hyggelig å møte dere."

Det sier kanskje en del, men allikevel ganske så lite om hvem VI er.

Høh. Du kan ikke ha lest min presentasjonstråd.


Hvis jeg har noen. Det husker jeg faktisk ikke.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:51   #5
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:53   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke nevnt krekene en eneste gang.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 00:06   #7
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jo, jeg har vært sykepleier i 10 år, siste 7 på barneavdeling.
Da jeg var student, var jeg ofte å se med en kul Kona sykkel, eller en halvliter i hånden. Jeg har vært fascinert av nettet siden den gang (1993), og var den første sykepleierstudenten i byen med egen webside, som jeg var svært stolt av. IRC var storstas en god stund, jeg syns det er spennende å ha kontakt med mennesker på forskjellige måter. - Faktisk var det mye kontakttelefonringing (Åpen linje!) også, ca 1984-86, var helt hekta og jeg fikk mange venner + et par kjærester...

Var lenge ganske rocka, særlig i musikksmaken, og har vært på mange konserter og festivaler. Jeg traff min nåværende kjæreste på festival. Nå er jeg mer romantisk/bohem i stilen, men jeg har alltid likt naivisme eller humor i klær/interiør/kunst/musikk/væremåte. Musikken har mindre betydning for meg nå, men spiller av og til Faith No More eller Air på full guffe i bilen og drømmer meg vekk...

Som person er jeg vennlig, godtroende, undersøkende, åpen, nysgjerrig, bedagelig, sløv/distre, behagelig, godhjertet - og kommer av og til med småburleske uttalelser som får folk til å heve minst 1 øyenbryn. Redd for å såre andre. Er opptatt av barn, dyrevern, nett, sunn mat, søreuropeisk film, frisk luft, lek, sol&sjø, foto, interiør, shopping, ferie.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 00:37   #8
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes det er helt topp å presentere meg som mammaen til *** og kona til ***.
Men jeg er også norsk, masterstudent, spansklærer, en smule eksentrisk (ev. "rar"), venstreradikal, rotete, utålmodig, nevrotisk, samvittighetsfull, selvstendig, katolikk, svært kortvokst og musikknerd. Det er bare noen av de tingene som definerer meg.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 08:53   #9
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Av gammel vane er det lett å presentere seg som "mammaen til...." og "kjæresten/kona/samboeren til..." osv. på fora.

Men, om man tar vekk morsrollen og de andre rollene vi har; Hvem er du?

Jeg oppfatter det som en vesentlig del av meg at jeg er mor. Det å bli mor endret meg som menneske og er en veldig vesentlig del av meg. Jeg må innrømme at det å si at jeg er moren til x og y sier like mye/lite om meg som det at jeg er interessert i decopage.

Hvordan vil du fortelle hvem du er?

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 15:29   #10
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke helt.
Jeg er nok også blant dem som lett kan identifsere meg som "mamma til", "søster til", "kona til"...

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 15:35   #11
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He, he. For et par uker siden var jeg med mannen min på jobb. De hadde en tilstelning med en del kjendiser til stede, og siden jeg jobber innen media så fikk jeg lov til å være frivillig til å ta i mot pressen. Etter at vi hadde fulgt Se&Hør-fotografene inn til kjendisene som skulle fotograferes, så sto jeg og en av de andre som jobbet der og passet på. Så kom Finn Schjøll bort og hilset på oss, og han spurte med da direkte: Hvem er du?

Jeg ble litt forfjamset og stoltret fram at jeg var kona til mannen min, og da fikk jeg høre at nei, da. Jeg var nok sikkert noe mer enn bare kona til mannen min... Og han fikk da navnet mitt til slutt etter å måtte spørre om det en gang til...

Tegn på dårlig selvtillit kanskje?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 15:36   #12
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Godt poeng.. Da jeg flyttet til Skien ble jeg kalt "søstra til ...." i flere år.
Hun hadde da bodd her en stund før jeg kom.. T.o.m på jobb var jeg "søstra". Irriterende i lengda.. Jeg har faktisk et navn jeg å.. hvis du kan det da.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 15:39   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler også at mine barn og min mann gjør meg mer til meg enn noe annet. Min største bragd er mine to sønner, og mannen min er også min soulmate, bestevenn og erotiske lekekamerat.

Utenom det kan jeg si at livet mitt ikke er komplett uten tilgang til kunst, musikk og bøker. Fotografering er en viktig del av livet mitt, og jeg er engasjert i religionsspørsmål. Mitt politiske syn er rødt, og jeg er en håpløs kokk.

Min oppvekst og mine erfaringer i ungdomstiden berører meg på godt og vondt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 16:03   #14
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sivilingeniør, sanger, bridgespiller, bokorm, venninne, nettbruker, FAU-representant, optimist og huseier.

Når jeg er alt det der i tillegg til mor, kone, tante, datter, svigerdatter, søster og barnebarn er det ingen flere timer igjen i min dag.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 16:03   #15
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Men, om man tar vekk morsrollen og de andre rollene vi har; Hvem er du?

Jeg er pedantisk, lat, humoristisk, språkglad, generøs, konfliktsky, kulturinteressert, sosial, introvert, godtroende, gjennomskuende, privat, effektiv, realistisk, hjelpsom, intellektuellsnobbete, sårbar, laidback, empatisk, kynisk, pliktoppfyllende, uavhengig, dyrekjær, tidvis beslutningsudyktig og flink til å lære dikt utenat.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 16:25   #16
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Spennende. Jeg hadde engang en veninne som bebreidede meg at jeg identificerede meg for mye med hva jeg gjorde og ikke hva jeg var. Skjønte aldrig helt hennes poeng.

Jeg har måttet flytte utenlands for å være sammen med min kjære, og vi har flyttet rundt mye p.g.a. jobben hans, så da ble jeg veldig fort "konen til x". Er faktisk glad for at vi er gift, om ikke annet fordi det høres bedre ut når jeg skal ringe til han på jobben (han har ingen direkte nummer) og kan si "det er konen hans" istedet for "samboen/kjæresten" ("javel så, du hørtes da helt annerledes ut for en halv time siden ?"). Gammeldaws, jeg vet det...

Nå har jeg igjennem hele barndommen vært vitne til, hvor frustrert min mor og hennes veninner var over, at de var hjemmegående og bare tilheng til deres mænd. Så jeg har alltid vektlagt å ha jobb og egen vennekrets.

Litt vrient ble det, da jeg i en årrekke "bare" kunne få meg sekretærjobb. Jeg var jo utdannet oversetter, med ekstra mastergrad, og så skulle jeg fylle ut "sekretær" på the dotted line ? Selv min nåværende stilling føler jeg ikke er det, jeg vil drive med til pensjonsalderen, så da må det vel bli "jobber for tiden som ...".

Til gjengæld er jeg veldig stolt av å være mamma'n til mine gutter. Jeg vet også, at jeg alltid vil være mamma'n deres. Liker det godt, jeg, når jeg skal ringe til noen og kan presentere meg som "hei, det er xx mamma'n til xx". Og på et barselsforum har folk vel det tilfelles, at de har små barn og vil snakke om dem, samt poderelaterte ting. Etterhvert finner folk da selv ut av, at definere de andre.

For meg vil for eksempel MissNorway alltid være "dronning av barnevognsmafiaen", Gremli "hispanofilen", Angelique "min fashion connection", Majsa "henne i USA" og Mim "provokatøren". Alle disse er naturligvis mye mere enn det, men dette er nå engang de ting, jeg husker dem på...

Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:11   #17
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde egentlig tenkt å skrive noe à la det Skilpadda skrev, men nå kan jeg jo ikke det. Men altså, jeg definerer generelt ikke meg selv ut fra mann og unger. Og selv om de gjør livet mitt større og rikere og bedre, så tror jeg de tinetoffske grunnelementene er mye som de alltid har vært. Analytisk og rotete og lattermild og privat og skeptisk og observerende og optimistisk og pratsom og ... ups, datt visst rett ut i Skilpaddas liste.

Og så er jeg egentlig fagidiot, men prøver å beherske meg i hvert fall litt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:17   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Analytisk og rotete og lattermild og privat og skeptisk og observerende og optimistisk og pratsom og ... ups, datt visst rett ut i Skilpaddas liste.

Eller supplerte den, rettere sagt. Skeptisk og analytisk glemte jeg jo f.eks.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:28   #19
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er bare meg jeg

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:44   #20
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror dette kommer veldig an på hvilken setting man er i. Er det for eksempel i representasjonssammenheng, og jeg bare er et (vakkert) vedheng til min mann, presenterer jeg meg som "samboeren til xx". I jobbsammenheng presenterer jeg meg ut fra stillingen min,
og dersom jeg møter andre i barnesammenheng, blir det gjerne til at jeg presenterer meg som "moren til...".

Ellers er jeg student, flaskefrik, pedagog og diplomatisk.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no