Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ekspresslevering av kontaktlinser

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-12, 11:29   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ekspresslevering av kontaktlinser

Noen som vet om nettbutikker som har det?
Finner ikke ut av det og jeg trengte linser i går helst.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 11:31   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Har hatt god erfaring med shopping4net. men nå har de fått nye regler mht. tollregler så mulig derfor min bestilling fra forrige fredag fortsatt ikke har kommet. Æsj.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 11:32   #3
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

LensOn.com

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 12:18   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Da har bestilt fra Lenson og håper leveringen kommer raskt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 12:19   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Jeg bestiller alltid fra www.lensway.no , sjekk om de har.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 12:20   #6
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Bestiller fra Lensway.no, og de sender linser etter max 24 timer. Så tar ikke mange dagene før jeg har de i posten

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 12:22   #7
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

SIst jeg bestilte fra Lensway tok det vinter og votter før jeg fikk leveringen.
Om det er posten her eller Lensway vet jeg ikke.
Nå har i vertfall bestilt så får vi se hvor raske de er.

Kan jeg forresten gå på Brilleland og kjøpe bare noen få linser når jeg ikke er kunde der?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 12:26   #8
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Du kan prøve, jeg har fått noen ganger, men ikke alltid.

Har du en "optikerlapp" hvor det står styrke og sånt på er det kanskje lettere

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:39   #9
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Da har bestilt fra Lenson og håper leveringen kommer raskt.

Jeg bor midt i landet,sånn nordland og bestilte på torsdag kl 11 og hadde de på fredag Tror aldri jeg har fått post så snart.



Mine linser er billigere på Lenson en Lensway, og lensway er treeege. Har bestilt der 3 ganger før jeg viste om lenson, og det tok en uke hver gang(som jeg er vant med at all posten hit tar)

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 05-03-12 kl 16:26.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 16:06   #10
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Så rart. Jeg bestiller alltid hos Lensway, og får det i posten dagen etter at jeg har bestilt.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 16:53   #11
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Jeg får billigere linser hos brilleland ( eget merke), enn jeg gjør med tilsvarende linser på nett. Hvis jeg kjøper og henter i butikk og det ikke inkluderer synsprøve.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 19:07   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Så rart. Jeg bestiller alltid hos Lensway, og får det i posten dagen etter at jeg har bestilt.

Nå har jeg fått bekreftelse fra lenson om at linsene er sendt. Så da får vi se når de dukker opp.
Lensway har vært trege de gangen jeg har bestilt derifra, men da har det ike gjort noe. Da har jeg liksom hatt linser for en stund fremover. Men nå er jeg tom i morgen og bør ha de fort som fy.

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Jeg får billigere linser hos brilleland ( eget merke), enn jeg gjør med tilsvarende linser på nett. Hvis jeg kjøper og henter i butikk og det ikke inkluderer synsprøve.

Jeg har så dårlig erfaring med Brilleland og det abbo-greiene deres at jeg ikke gidder å bruke energi på å bestille derifra igjen. Men det hadde vært en kriseløsning om jeg bare kunne fått kjøpt noen få par. Dessuten er jeg sær på linser og vil bare ha et merke. Jeg har litt tendens til å reagere på ulike typer linser.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 12:44   #13
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.



Jeg har så dårlig erfaring med Brilleland og det abbo-greiene deres at jeg ikke gidder å bruke energi på å bestille derifra igjen. Men det hadde vært en kriseløsning om jeg bare kunne fått kjøpt noen få par. Dessuten er jeg sær på linser og vil bare ha et merke. Jeg har litt tendens til å reagere på ulike typer linser.

Det er derfor jeg ikke har abonnement. Jeg går inn i butikken. Sier hva jeg skal ha. Får det i hånden. Betaler og går ut. Jeg kan i utgangspunktet KUN ha oneday acevue. Men deres versjon er omtrent lik, føles lik. Jeg har prøvd mange forskjellige linsetyper, både av merker, døgn, dag og seksmnd.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 09:16   #14
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

fått linsene? *nyskjerrig*

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 09:35   #15
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Jeg bestilte fra shopping4net og de sendte linsene den 10. februar. Har fortsatt ikke fått linsene. Shopping4net påstår at det er posten som tuller, at de har fått de i retur to ganger osv. osv. Nå bruker jeg kriselinser som egentlig er helt feil styrke (rester etter mannen) og skulle hatt linser for tre uker siden. Mannen bestilte linser til meg fra lensway, eller noe i den duren forrige uke og de har jeg heller ikke fått.

Pokker, jeg nekter å gå på brilleland.
Fordelen er at jeg er så sliten i hodet om kvelden at jeg kommer meg i seng klokken ni.

Jeg skal nok aldri mere bestille fra shopping4net. Når kan jeg be om å få hevet kjøpet og få pengene tilbake?

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 09:54   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Jeg har god erfaring med Shopping4net men nå begynenr det å bli drøyt. Tror de har endret noen rutiner mht toll og beløpsgrense så mulig min pakke også har blitt stoppet. Til fredag er det 3 uker siden... og tidligere har jeg fått varene ila maks 2 dager....
Må få ringt de nå og hørt hva som har skjedd med min sending.

Nå har jeg ringt og damen sa at de har flere paller stående i tollen til Norge. Det har skjedd en feil for noe papirer har visst blitt borte.. og det er visst snakk om mange brev som står der for alt går som brev (de deler opp bestillingene og sender de som enkeltbrev). Det står visst varer der fra 10 februar som heller ikke har blitt sendt fra tollen..
De har blitt lovet å sende det ut ila i dag eller i morgen.
Håper det stemmer og at varene kommer ila helgen.. De pleier å være kjemperaske så jeg kommer til å fortsette å bruke de. Og det er så deilig å få varene i postkassen, og slippe å måtte hente på posten.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 07-03-12 kl 10:13.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 10:14   #17
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Jeg har aldri fått annet en superduper behandling hos Brilleland jeg?
Hvis de gjør feil, retter de opp umiddelbart. Og briller kommer på tiden. Linseabonnementet gadd jeg ikke ha pga jeg fikk en opphopning av linser, og jeg synes at kontroll 2 ganger i året var i overkant av det jeg orker å følge opp.
Men kontantbetaling er helt supert.
Jeg anbefaler Brilleland varmt. Har vært kunde der siden 1993. Hadde et opphold derfra pga jeg ikke visste om kontantbetaling og linser. Trodde jeg MÅTTE abonnere. Men briller har jeg kjøpt der hele tiden.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 10:28   #18
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har god erfaring med Shopping4net men nå begynenr det å bli drøyt. Tror de har endret noen rutiner mht toll og beløpsgrense så mulig min pakke også har blitt stoppet. Til fredag er det 3 uker siden... og tidligere har jeg fått varene ila maks 2 dager....
Må få ringt de nå og hørt hva som har skjedd med min sending.

Nå har jeg ringt og damen sa at de har flere paller stående i tollen til Norge. Det har skjedd en feil for noe papirer har visst blitt borte.. og det er visst snakk om mange brev som står der for alt går som brev (de deler opp bestillingene og sender de som enkeltbrev). Det står visst varer der fra 10 februar som heller ikke har blitt sendt fra tollen..
De har blitt lovet å sende det ut ila i dag eller i morgen.
Håper det stemmer og at varene kommer ila helgen.. De pleier å være kjemperaske så jeg kommer til å fortsette å bruke de. Og det er så deilig å få varene i postkassen, og slippe å måtte hente på posten.

Så bra, håper jeg får linsene før helgen. Jeg har også alltid vært veldig fornøyd med shopping4net, to dager etter bestilling har linsene lagt i postkassa. Håper de fortsetter sånn.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 13:44   #19
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

fått linsene? *nyskjerrig*


Kom ikke i går, og posten for i dag har ikke blitt levert ennå.
*venter i spenning*

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 09:54   #20
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Har dere fått varene som dere har bestilt, dere som har bestilt utenfor Norge altså? Jeg har fortsatt ikke fått mitt. Sikkert fortsatt rot med tollen tydligvis. Æsj.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no