Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lørdagsgodt til lørdagspris

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-13, 21:55   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lørdagsgodt til lørdagspris

Europris reklamerer med dette utenfor sine butikker, der det står nettopp "lørdagsgodt til lørdagspris".

Tolker du det at det er tilbud på godteri den dagen eller på lørdag?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 21:56   #2
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.118
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Lørdag!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 21:57   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Jeg vet at det er på lørdager, så jeg tenker ikke så mye på det egentlig.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 21:58   #4
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Lørdag ja, selv om jeg ikke er sikker på om jeg gjør et fabelaktig kjøp om jeg betaler lørdagspris.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:03   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Jeg vet at det er på lørdager, så jeg tenker ikke over hva som står på skiltet. Jeg drar dog definitivt ikke ens ærend dit for å kjøpe lørdagsgodt, og vi er somregel ikke i nærheten på lørdag, så det er bare en teori for meg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:06   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Jeg ville trodd at de hadde spesialpris alle dager (eller hvertfall den dagen jeg så skiltet), ikke at det bare gjaldt lørdag.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:07   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Jeg ville trodd det var den dagen jeg så skiltet.

Har de en egen pris på lørdager?

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:07   #8
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Det er kanskje kjent for de fleste at det er et lørdagstilbud.

Jeg stod nemlig bak i en dame i kassa idag som hadde kjøpt en haug med smågodt i troen om at det kostet 6 kr hektoen og ikke 18kr (eller noe sånt). Hun mente reklamen var misvisende.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:13   #9
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Det er kanskje kjent for de fleste at det er et lørdagstilbud.

Det visste jeg ikke. Kanskje like godt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:15   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg stod nemlig bak i en dame i kassa idag som hadde kjøpt en haug med smågodt i troen om at det kostet 6 kr hektoen og ikke 18kr (eller noe sånt). Hun mente reklamen var misvisende.

Jeg er ikke kjent med den butikken så jeg hadde trodd det samme som damen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:19   #11
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Dersom "lørdagspris" hadde vært et begrep som alle/mange forbinder med lav pris, hadde jeg tolket det som noe som gjaldt hver dag, men dette er vel ikke et slikt begrep.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:21   #12
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Godt vi er flere som hadde tolket det som et tilbud den dagen. Jeg stod lenge og så på plakaten etterpå, for jeg lurte på om jeg var litt dum som ikke umiddelbart skjønte det var på lørdager.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:21   #13
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Jeg hadde regnet med at det var på lørdag. Jeg tolker alltid sånt bokstavelig og trodde jeg måtte ha med en venn for å kjøpe tilbudsvarer på vennesalg (kid).

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:23   #14
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg hadde regnet med at det var på lørdag. Jeg tolker alltid sånt bokstavelig og trodde jeg måtte ha med en venn for å kjøpe tilbudsvarer på vennesalg (kid).

Hva er alle dager er et vennesalg?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:25   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Jeg hadde tenkt at det var en sånn sjikkli´ koselig pris. Som gjaldt hver dag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:25   #16
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

De selger venner!
Neida, de hevder at du får varene billigere om du har med deg en venn. De vil vel ha flere folk innom da, og satser på at flere kjøper noe. Har du ikke med deg noen tilbyr de seg å være vennen din.
Europrisgreia visste jeg om.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:27   #17
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Hva er alle dager er et vennesalg?

Sitat:

Denne uken er det vennesalg hos Kid og halve butikken er satt ned til 50%

Jeg trodde man måtte ta med en venn for å handle på salg, men da jeg la sengetøyet på disken og sa noe sånt som: "Her er vennen min ---> "venninne", jeg vil gjerne kjøpe dette sengetøyet for halv pris." Så lo de av meg og sa at man ikke trengte å ha med en venn. Det var bare salg.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:29   #18
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.383
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Jeg hadde tolket "lørdagsgodt til lørdagspris" som billigere smågodt på lørdag, men jeg trodde de reklamerte med "smågodt til lørdagspris" nå en periode, slik at det var lørdagsprisen hver dag, ifbm påsken. Men jeg har ikke tenkt videre over det, men skjønner at det er skuffende hvis det står 6 kr/hg på utsiden, også kommer man inn og betaler det tredobbelte. Jeg hadde antagelig satt fra meg godteriet i kassen og marsjert ut derfra.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:30   #19
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Så lo de av meg og sa at man ikke trengte å ha med en venn. Det var bare salg.

Jeg hadde blitt blodig fornærmet og gått uten å ha kjøpt en meter Kid-vare.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:34   #20
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg hadde blitt blodig fornærmet og gått uten å ha kjøpt en meter Kid-vare.

Ja, men de sa det på en måte som gjorde at jeg følte meg litt dum som hadde trodd det i det hele tatt. Du vet litt sånn, godmodig og humrende.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no