Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vannvittig!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 23:06   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vannvittig!

På vei hjem idag regnet det. Det regnet ikke bare litt, men veldig mye. Akkurat da jeg skulle ta trikken. For å komme til trikkeholdeplassen måtte jeg krysse veien, som for anledningen så ut som en elv. Jeg hadde joggesko og var ikke akkurat passende kledd. Etter et par holdeplasser ble trikken sittende fast fordi det var så store mengder vann at det ikke var mulig å kjøre videre. Så bar det ut i regnet med meg igjen. Greit nok å hoppe i vanndammer med vann, men når det renner brun gjørme ned Karl Johan så var det ikke like delikat. Det rare var at jeg ikke kunne gjøre annet enn å le. Jeg tror ikke jeg har vært så våt siden jeg var fem.

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle1481332.ece

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:06   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vannvittig!

VanNvittig?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:08   #3
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannvittig!

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

VanNvittig?

Du fikk kanskje ikke med deg budskapet?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:09   #4
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vannvittig!

Nei, jeg hang meg selvsagt opp i overskriften med det samme.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:09   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannvittig!

Å jøye!

Halve moroa er at gubben brukte mye lenger tid hjem fra jobb enn beregnet,
pga de enorme vannmengdene i Oslo...

vi bor 30 minutter lenger mot Drammen...
og her har sola strålt i hele dag...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:14   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannvittig!

Jøye meg!
Det var mye vann det.


Skjønner godt at du lo jeg. Noen ganger høljer det sånn ned, og man blir så våt at man kan ikke gjøre noe annet enn å le. Det er i grunnen ganske herlig så lenge en ikke blir iskald.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:16   #7
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannvittig!

Jeg sto på den ene siden av veien og en kamerat sto på andre siden, "trygg" under taket. Jeg tror jeg trippet endel ganger frem og tilbake før jeg fant ut at det var like greit å bare spasere ut i det våte. Og da jeg var kommet over lo vi litt sammen av alle de andre som ble like våte når de prøvde å krysse veien. Ikke alle syns det var like morsomt, gitt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:16   #8
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vannvittig!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Å jøye!

Halve moroa er at gubben brukte mye lenger tid hjem fra jobb enn beregnet,
pga de enorme vannmengdene i Oslo...

vi bor 30 minutter lenger mot Drammen...
og her har sola strålt i hele dag...

Og her ute på skjæra regner det ikke i det hele tatt lenger.
Flest soldager!

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:18   #9
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vannvittig!

Her har det bare kommet litt duskregn i dag, og jeg bor 25-30 min fra Oslo sentrum, retning nordover.

Hjelper lite å grine i allefall og kanskje litt kaldt å ta av seg skoa
(akkurat som klissbløte sko varmer...........)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:24   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannvittig!

Det var da noen enorme mengder da. Alvorlig.

Det er ikke annet å gjøre enn å gi seg ende over da.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:26   #11
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vannvittig!

Det er bare å innse at jeg har driti på draget.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:27   #12
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vannvittig!

jeg så bildene på dagbladet, og fy hvor mye vann det var da
men siden jeg kommer fra bergen så er jeg jo vant til slikt

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:28   #13
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannvittig!

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det er bare å innse at jeg har driti på draget.

Den satt langt inne?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:29   #14
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vannvittig!

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det var da noen enorme mengder da. Alvorlig.

Det er ikke annet å gjøre enn å gi seg ende over da.


Blir strømmen billigere nå, da?

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:31   #15
den lille røde høna
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 20
den lille røde høna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vannvittig!

morsomt skrevet!

den lille røde høna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:41   #16
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Vannvittig!

Og jeg har sittet tørt inne på jobben og ikke ant bæra om dette. Hvordan er det mulig med en sånn oversvømmelse?! Har det virkelig regnet så mye?!? Merket ikke noe til noe vann i det hele tatt da jeg hentet poden på Torshov ved femtiden og dro mot Majorstuen :skuffa:

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:51   #17
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Vannvittig!

Som innbygger i Bergen, er jo dette ikke et ukjent fenomen.

Leste på nett at det var mye vann, på karl Johan, ved Paleet.

Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:02   #18
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Vannvittig!

NÅ skjønner jeg hvorfor damen på bussen hadde oppbrettede bukser som var klissvåte til knærne :eureka:

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:07   #19
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannvittig!

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

NÅ skjønner jeg hvorfor damen på bussen hadde oppbrettede bukser som var klissvåte til knærne :eureka:

Det var noen sånne rundt omkring idag. Jeg nøyde meg med surklete sko og lyse bukser fra knærne og opp.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:16   #20
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vannvittig!

Så sykt mye vann.

Gårdsplassen vår var helt feil laget sånn at alt regnvannet samlet seg inne i garasjen, men det ble aldri så ille som det var i Oslo i dag heldigvis. Det morsomme var at siden vi hadde strødd med skjellsand på vinteren, så vokste det fram tangaktig sopp i vanndammene.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no