Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Spiller du kort?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Spiller du kort?
Ja, og jeg elsker det. 44 41,90%
Ja, en gang iblant, og det er greit nok. 26 24,76%
En sjelden gang. 15 14,29%
Som regel ikke, da må det være unntakstilstand. 13 12,38%
Nei, aldri, jeg hater det! 3 2,86%
Annet. 4 3,81%
Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-07, 18:59   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du kort?

Nei det hadde vel tatt seg ut. Kortspill From som jeg er gjør jeg ikke sånt..


Det er faktisk sant at jeg nesten ikke spiller kort, men det er fordi jeg synes det er kjedelig og foretrekker andre spill. Jeg husker endeløse kvelder i ungdomstida da enkelte helst ville spille amerikaner i timesvis. Jeg prøvde ofte å stemme i mot men ble ofte nedstemt. Heldigvis fikk jeg viljen min av og til. Jeg foretrakk Risk, Monopol og TP.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 19:02   #22
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du kort?

Spiller kort (og andre spill) i perioder. Hater å spille mot dårlige tapere med mindre de hisser seg opp når man gjør narr av dem - da økes underholdningsverdien tilsvarende.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 19:03   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du kort?

Jeg hisser meg ikke opp, men jeg blir ganske sur og tverr. Åpenbart ganske morsomt det også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 19:08   #24
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du kort?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg hisser meg ikke opp, men jeg blir ganske sur og tverr. Åpenbart ganske morsomt det også.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 19:15   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du kort?

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Jeg elsker å spille kort, dessverre så deler ikke min kjære denne lysten og gleden



Jeg elsker å spille kort jeg også, men det er ikke så mye som er kjekt å spille bare 2 stykker.
Jeg er forøvrig slekts-grand-idiot i Idiot. Jeg taper uansett om jeg spiller mot Knotten eller gubben.

Jeg spilte mye kort i studietiden, nå blir det ikke særlig mye til det. Jeg savner det egentlig litt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 19:20   #26
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du kort?

Jeg har alltid vært glad i å spille kort. Jeg spilte Bridge en stund i en klubb og da hadde jeg fast makker. Det var veldig moro og definitivt noe jeg skal ta opp igjen når livet blir litt mindre heseblesende enn det er nå.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 19:31   #27
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiller du kort?

Ja, jeg liker veldig godt å spille kort! Men mannen min og vennene mine er dessverre ikke kortspillere, så det er en aktivitet jeg utøver sammen med familien min i julen og med søskenbarn, tanter og onkler når vi treffes.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 19:32   #28
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spiller du kort?

Vi spiller mye kort og jeg gjør ingenting av å tape.

Her går det i Amerikaner og Spardame. Sprøyte er det lenge siden vi har spilt, hadde nesten glemt det jeg. Og boms og...

Minnene strømmer på nå ja.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 19:38   #29
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spiller du kort?

Ja, jeg elsker å spille kort. Men det blir desverre altfor sjelden.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 20:23   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du kort?

Jeg kan spille kort om det overhodet ikke finnes noe annet fornuftig å foreta seg - og da skal jeg si jeg ikke er kresen i hva jeg kaller fornuftig...

Jeg hater å spille kort, men gjør det i unntakstilstand.

Jeg hater å spille spill rent generelt - tror det må ha noe med å gjøre at jeg er født totalt og fullstendig fri for konkurranseinstinkt, så jeg gir blanke i om jeg vinner eller taper - og dermed blir det igrunn kjedelig - både for de jeg spiller sammen med og for meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 20:24   #31
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spiller du kort?

Svarte annet jeg. Vi spilte en del kort før, og hadde masse kjekke kvelder med dette. Men nå er det så mange år siden at jeg søren meg har glemt ut alle de kjekke spillene.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 20:28   #32
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du kort?

Kort er gøy! Poker er gøyest! Og Progress med to kortstokker inkludert jokere. Men vi spiller svært sjelden kort for tiden.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 20:35   #33
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiller du kort?

Jepp!
Har ikke blitt så mye kortspill i det siste, men spiller litt på nett av og til.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 20:52   #34
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du kort?

Jeg synes kortspill er kjempegøy, men har dessverre funnet meg en mann som ikke liker det. Sånn sett, så gleder jeg meg til ungene blir større, men det hjelper vel ikke noe det heller siden det er så stor avstand mellom dem.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 21:10   #35
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du kort?

Jeg elsker å spille kort og de fleste andre spill, og er en fæl både vinner og taper. Bare si fra om du vil spille med meg, Elinblu. Jeg er ute av trening og sikkert lett å slå de første fem–seks gangene.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 21:43   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du kort?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg elsker å spille kort og de fleste andre spill, og er en fæl både vinner og taper. Bare si fra om du vil spille med meg, Elinblu. Jeg er ute av trening og sikkert lett å slå de første fem–seks gangene.

Jeg er en god vinner, bare så det er sagt.

Opprinnelig lagt inn av Xian

Jeg krysset riktignok av for "Nei, aldri, jeg hater det!". Jeg kan heller ikke komme på en eneste ting som kjeder meg mer enn kortspill. Og det inkluderer alt av husarbeide; da kan man i det minste spille høy musikk og fyke rundt. Jeg tror faktisk heller jeg ville foretrekke å koke i olje enn å spille kort en hel kveld.

Av 41 personer er du den eneste som har haket av for dette alternativet. Det er helt utrolig at vi er venner!

Dere som ikke spiller: Jeg mistenker at dere ikke vet hva dere går glipp av - antakelig har dere vel ikke tatt i en kortstokk siden vri åtter-dagene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 22:03   #37
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiller du kort?

Jeg krysset av for ja, sjelden og det er greit nok, men jeg elsker å spille kort, men spiller veldig sjelden. Vi spilte masse før, amerikaner og spar-dame, men nå har våre faste kortvenner flyttet. Blir sjelden kortspilling. Kan ikke rummy eller bridge.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 22:07   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du kort?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Av 41 personer er du den eneste som har haket av for dette alternativet.

Jeg skulle jo egentlig krysse av på det da. Og jeg har prvd meg på mer avanserte spill enn vri åtter. Men liker det fortsatt ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 22:12   #39
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiller du kort?

Jeg er glad i å spille kort. De som kjenner meg best, vet at jeg kan bli skikkelig sint og frustrert hvis jeg taper. Som regel greier jeg å styre meg blant mennesker jeg ikke kjenner så alt for godt.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 22:20   #40
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spiller du kort?

Opps, jeg svarte alt.2, men da "vri åtter for minstemanns skyld".

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no