Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

50-tallshusmoren - noe jeg har lurt på lenge

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 23:18   #21
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: 50-tallshusmoren - noe jeg har lurt på lenge

Jeg går da alltid i høyhæla sko, skjørt og forkle jeg. Rundt skjørtet henger 3 åringen min og klarer ikke slippe taket.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:38   #22
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 50-tallshusmoren - noe jeg har lurt på lenge

Jeg gikk alltid i høye heler før jeg ble gravid første gang. (Dog ikke innendørs.) Men bekkenløsningen satte en stopper for det. Nå er høye heler forbeholdt de få gangene i året jeg pynter meg litt ekstra. Men jeg går aldri i butikken usminket, og jeg går aldri utenfor dørene i joggeklær. Det har jo litt med at jeg ser ut som en elefant når jeg har på meg grå joggebukse, da.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:45   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50-tallshusmoren - noe jeg har lurt på lenge

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

... når du fryser ser du jo gjerne ekstra ok ut.

:hjelpsom:


Sant. Det er de røde rosene i kinnene du tenker på, ja?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:55   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50-tallshusmoren - noe jeg har lurt på lenge

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kirsebæret har de vakreste øynene.

Takk. Det var da hyggelig sagt.

Men jeg kom virkelig til min rett som 50-tallsfru altså.


Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Sant. Det er de røde rosene i kinnene du tenker på, ja?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 08:35   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50-tallshusmoren - noe jeg har lurt på lenge

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hø, jeg forlater aldri huset usminket, og som regel går jeg i skjørt også. Helt frivillig. Kanskje det er 50-tallshusmor jeg skulle ha vært?

Samme her. Trenger man overskudd til å sminke seg litt om morgenen og ta på ei dongeribukse eller et skjørt i stedetfor joggebukse? Sminke er en del av morgenstellet mitt. Jeg vasker meg og sminker meg, tar jo maks 1 minutt ekstra.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no