Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Undertøy - dyrt eller billig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-06, 08:04   #41
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Finnes det La Senza butikker i Oslo altså? Det er favorittbutikken min når det gjelder truser. Har akkurat kjøpt med mye derfra fra UK. Trodde ikke denne kjeden fantes i Norge. Men det er da ikke akkurat dyrt og ekslusivt undertøy i denne kjeden. Eller er prisene skrudd veldig opp her i Norge?

Det finnes en butikk på Byporten, og en i Bogstadveien nr. 2. Prisene er nok noe høyre enn i England, men synes allikvel at prisene er ganske fornuftige.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 08:09   #42
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Jeg hamstreshopper undertøy på M&S ca. annethvert år. Forholdsvis dyre BH'er, billige truser.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:45   #43
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Opprinnelig lagt inn av Katrin, her.

Jeg handler stort sett undertøy på La Senza, de har butikker bl. a i Bogstadveien og Byporten i Oslo. Ganske så "eksklusivt" undertøy til meget fornuftige priser. Helt suveren service med meget proffe ekspeditører.

De har forøvrig et meget godt utvalg av størrleser til både store og små.

http://www.lasenza.com/eng/index.cfm

Jeg oppdaget La Senza i sommer og er imponert over det undertøyet jeg handlet der! Vel så bra som det jeg kjøpte på Bravissimo i London i mars. Jeg har stor byste (bruker DD) og er avhengig av å ha god bh. Har konkludert med at de dyre er best og har handlet en del nytt i år. Finner uansett sjelden store nok bh'er på HM. Kan kanskje finne noe på Cubus (Triumph)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:19   #44
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Jeg liker undertøysavdelingen på H&M, og ender som regel opp der når jeg skal kjøpe undertøy.

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:24   #45
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Nå er det lenge siden jeg har kjøpt undertøy på H&M, men jeg husker at veldig mange av trusene der har langsgående søm midt i skrittet. Der er jo utrolig ubehagelig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:37   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Jeg slår vel de fleste når jeg sier at jeg nylig kjøpte 2 stk BH'er på OBS til 19,90,- kr.
De var nedsatt fra 199,- kr da, så litt dyre har de jo vært. Utrolig nok er de fantastisk gode! Jeg bruker egentlig 90 DD eller mer i størrelse, denne er 90 D men svært elastiske, og det er den første billig-bhen MINE pupper har fått helt plass i og trivdes.

Skulle kjøpt mange flere, nå har de ikke mer igjen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:39   #47
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Eg har lyst på dyrt undertøy,men held meg til det billige.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:42   #48
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Jeg handler alltid billig undertøy - med mine 75B-pupper finner jeg greit Bh-er på kjedebutikkene. Når det gjelder truser så er Pierre Robert fra matbutikkene favoritten

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:31   #49
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nå er det lenge siden jeg har kjøpt undertøy på H&M, men jeg husker at veldig mange av trusene der har langsgående søm midt i skrittet. Der er jo utrolig ubehagelig.

JA ikke sant, helt ufyselig!!

Kom nå på at egentlig burde jeg investere i nytt undertøy.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:45   #50
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Nå har jeg tidligere kjøpt mesteparten av undertøyet mitt på Lindex. Da er det stort sett Triumph, Ella May (tror jeg det heter) og så har vel Lindex noe eget. Har variert veldig i strørrelse de siste årene, så jeg hadde nettopp opprydning i Bh skuffen og kastet masse.
Fra å være en 85D (og sikkert større), har jeg nå minket og føler meg faktisk kun vel i BH`er med litt innlegg eller som er litt vatterte (juhuuuu, det kunne jeg bare drømme om før).
Da jeg var i København i sommer ble det faktisk 3 nye undertøyssett, ett fra Triumph og to fra Change. Da kjøpte jeg størrelse 80c.
Men nå var jeg i København igjen forrige helg, og da ble det to nye sett fra Change. Og denne gangen spurte jeg om hjelp, og endte da opp med str 75DD. Og de sitter helt perfekt..
Kjøper jeg BH, så kjøper jeg som regel en matchende truse. Men jeg har også billige truser ialle varianter.
Og fra det å ha 3-4 BH`er i sort,beige og hvitt i skuffen min, så har jeg nå sikkert 20 i forskjellige farger og fasonger.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:28   #51
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Dyre BHer, rimelige truser, med innslag av noe lukseriøst,
når jeg pynter meg er jeg fin i undertøyet også

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:52   #52
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Jeg bruker stort sett balconettebh'n fra Ella May (Lindex)

Jeg har pupper som ikke ser ut i en Triumph, jeg har enda ikke skjønt om det er puppene mine, eller Triumph det er noe galt med

Når jeg var gravid, sverget jeg til enkle bomullstruser fra Lindex, 3 for 99. Utrolig lette og myke, og gode på.

Siden jeg ikke har gått ned så mange kilo siden fødselen, passer de fremdeles, og det er jo greit, siden magen er på tur ut igjen.

Må nok ta en ny runde og handle inn nytt.

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:24   #53
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Her er det HM-undertøy som gjelder. De har den perfekte passformen for mine tuslepupper. Jeg bruker 75/80B. Jeg har hang for å bruke likedan truse som bh jeg

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:33   #54
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Har blitt mye billig før.. men nå kjøper jeg på en undertøysbutikk her på Stjørdal...

Jeg bruker 70FF i størrelse.. og det er ikke akkurat enkelt å finne..

Men har funnet et nydelig merke, "Fantasie".. som sitter kanonbra!

Ligger mellom 300 - 500 kr.

Truser er kjøper jeg sånn til ca 50 kr stykket.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:42   #55
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

uff det er jaggu ikke sprekt på det området for tiden

Jeg liker godt triumph.. men nå om dagen synes jeg at Lindex og KappAhl har gode også.
Viktigste er at de støtter godt, og er i riktig størrelse og fasong

HM bruker jeg ikke lengre.. de har ikke min størrelse som regel (75-80 D)

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 11:14   #56
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Siden jeg aldri finner en BH som sitter bra (bruker 75, men er b-c på en pupp og c-d på den andre...) så blir det til billige BH'r er det som det ligger mest av i min skuff.
Hender jeg kjøper sett også, Triumph, når det er på tilbus på Cubus.

Har haugevis med truser, og ca 75 % er kjøpt på tilbud til 10,- stykket.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no