Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Oi, jeg er gal

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-06, 18:34   #1
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Oi, jeg er gal

I dag kjøpte jeg bukse som er helt stram nede i føttene og, til å ha oppi støvletter og sånn..

jeg har sagt jeg aldri skal gå med bukser uten sleng.. men kjøpte støvletter på fredagen.. og jeg som har sagt jeg aldi skal gå med buksa oppi skoa.. men det var jo litt tøft.. vet ikke om det er meg da...

er liten og feit.. men men.. ganske fornødd med at jeg kjøpte klær til meg selv til en forandring.. kjøpte 2 topper og..

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 19:16   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: oi jeg er gal

Flott ! Det er bra å skjemme seg selv bort en gang iblandt.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 19:18   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: oi jeg er gal

Ikke bilde altså!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 19:20   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.806
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: oi jeg er gal

Grattis med nye klær - så tøff du er som våger deg på noe nytt mht stil!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 19:40   #5
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: oi jeg er gal

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ikke bilde altså!

kan ta bilde i morgen, men vil ikke vise mannen at jeg har ne klær og han blir nok mistenksom hvis jeg står og tar bilde

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 20:14   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: oi jeg er gal

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:37   #7
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oi, jeg er gal

Gratulerer med ellevilt innkjøp!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 22:27   #8
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: oi jeg er gal

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

kan ta bilde i morgen, men vil ikke vise mannen at jeg har ne klær og han blir nok mistenksom hvis jeg står og tar bilde

Ta av prislappene og si at de er kjøpt for leeenge siden.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 22:36   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oi, jeg er gal

Gratulerer med nye klær i en ny stil for deg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 00:38   #10
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: oi jeg er gal

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Ta av prislappene og si at de er kjøpt for leeenge siden.

Den hjelper hver gang den

Bruker aldri den når jeg har komet over noe superbillig da, for da vil jeg ha han til å gjette prisen.
Det er stort sett den varianten jeg kjører her hjemme da.........

Gratulerer med nye klær.
Venter spent på bilde nå altså.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:53   #11
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: oi jeg er gal

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Ta av prislappene og si at de er kjøpt for leeenge siden.

Hi hi den bruker jeg her i huset! Han har blitt lei av å høre at alt er til 70% salg, så jeg måtte skifte taktikk

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:56   #12
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oi, jeg er gal

Gleder meg til å se bilde!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 14:24   #13
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oi, jeg er gal

Oi så spennende med ny stil.

Jeg tenker som du gjorde før. Ikke bukse uten vidde på leggen og aldri bukse oppi skoene. Men så er jeg vannvittig misunnelig på de som har legger til å bruke støvletter. Jeg er alt for tjukk i leggene.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 14:36   #14
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Oi, jeg er gal

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Oi så spennende med ny stil.

Jeg tenker som du gjorde før. Ikke bukse uten vidde på leggen og aldri bukse oppi skoene. Men så er jeg vannvittig misunnelig på de som har legger til å bruke støvletter. Jeg er alt for tjukk i leggene.

jeg kjøpte støvletter med snøring i tillegg til glidelås... det gikk kjempefint..

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 14:42   #15
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oi, jeg er gal

Gratulerer med nye plagg og ny stil
Fine støvletter !!

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 14:44   #16
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Oi, jeg er gal

Næmmen, nå trodde jeg du hadde lagt inn bilde av deg med de nye klærne! Skal du ikke? :nysgjerrig: Spent, sjø!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 15:05   #17
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oi, jeg er gal

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

jeg kjøpte støvletter med snøring i tillegg til glidelås... det gikk kjempefint..

Stilig! Men jeg er så tjukk i leggene at de ville nok blitt sprengt.

Men jeg kunne jo ha prøvd? Hvor fikk du tak i dem? Pris?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 15:08   #18
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Oi, jeg er gal

Ditt råskinn.. .
Gratulerer med nye kule støvletter, og smale bukser.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 20:05   #19
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Oi, jeg er gal

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Stilig! Men jeg er så tjukk i leggene at de ville nok blitt sprengt.

Men jeg kunne jo ha prøvd? Hvor fikk du tak i dem? Pris?

kjøpt på eurosko.. 698

bilde er tatt men det egner seg ikke på nett jeg må ha motsatt av anoreksia.. for når jeg ser speilbildet mitt så ser jeg ikke så feit ut som jeg gjør i virkeligheten eller på bilder..

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 21:05   #20
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Oi, jeg er gal

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Når jeg ser speilbildet mitt så ser jeg ikke så feit ut som jeg gjør i virkeligheten eller på bilder..

Litt sånn har jeg det også.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no