Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Male trappen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 13:00   #21
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Male trappen

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Du må pusse trappen først ja, ellers vil nok malingen begynne å skalle av etter en stund!
Pusse, så behandle, så male!

Men så det var noen som ikke pusset gelenderet her?
Må vel sende mann og barn utenbys, blir jo sinnsykt med støv.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 13:10   #22
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Male trappen

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Men så det var noen som ikke pusset gelenderet her?
Må vel sende mann og barn utenbys, blir jo sinnsykt med støv.

Det er jo eget valg å ikke pusse gelenderet, men for et finest mulig resultat, så er det best å pusse det, og ikke bare male over

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 14:35   #23
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Male trappen

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Det er jo eget valg å ikke pusse gelenderet, men for et finest mulig resultat, så er det best å pusse det, og ikke bare male over

Jeg pusset ikke før jeg malte første strøket, men jeg kommer til å pusse lett over før siste strøket. Det ser helt fint ut så langt her i hvert fall.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 17:46   #24
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Male trappen

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Det er jo eget valg å ikke pusse gelenderet, men for et finest mulig resultat, så er det best å pusse det, og ikke bare male over

Prøver bare å finne mest lettvindt måte, samt unngå at sambo skuler på meg med hva-var -det-jeg-sa-burde-du-ikke-pusset-først-blikket.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 04:14   #25
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Male trappen

Jeg har heftet med olje- heftgrunn 2 strøk og så 2 strøk med hvit maling over. Håper det holder og at det ikke begynner å flasse av. Orker ikke det. Og orker heller ikke regningen av en helt ny trapp

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 05:16   #26
modern
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4
modern har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Male trappen

vilken type malling bruker derre.?V il ha eggekvit trapp

modern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 09:42   #27
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Male trappen

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Vi har i malt trappen vår i eggehvit,trinnene har vi beiset i noenlunde samme farge som merbau parketten vår.Over beisen har vi 3 lag med halvblank beis.Kjempe bra,var redd det skulle glatt,men det ble det ikke.Vi har alle dører,lister og alt panel malt i eggehvit også.Viktig med litt helhet.

http://www.fotoknudsen.no/archive40/...pPrg5cO.jpg?90

Veldig lekker trapp.
Trappen vår er utrolig slitt og skriker etter å bli gjort noe med. Men det får bli på vårparten eller noe. Men kunne tenkt meg noe sånt ja.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 11:21   #28
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Male trappen

En ting jeg lurer veldig på, er hvor vi skal sove og dusje mens vi venter på at trinnene skal tørke . Hvordan løser dere andre det?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:18   #29
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Male trappen

Ta annenhvert trinn eller reis bort
Det skal jeg gjøre, ta annenhvert trinn

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 16:08   #30
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Male trappen

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Det skal jeg gjøre, ta annenhvert trinn

Ah! Selvfølgelig! Uff jeg er visst hardt rammet av ammetåken... .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 18:57   #31
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Male trappen

jeg har lyst på ny trapp....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 00:35   #32
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male trappen

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

En ting jeg lurer veldig på, er hvor vi skal sove og dusje mens vi venter på at trinnene skal tørke . Hvordan løser dere andre det?

Vi hadde noen venner boende her noen dager mens de malte trappa si.
Bare si fra, så rer jeg opp på gjesterommet!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 10:40   #33
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Male trappen

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Vi hadde noen venner boende her noen dager mens de malte trappa si.
Bare si fra, så rer jeg opp på gjesterommet!

Hihi... bor du i Follo da eller?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 18:03   #34
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male trappen

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hihi... bor du i Follo da eller?

bare et par timer unna, med fly.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 13:18   #35
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Male trappen

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

bare et par timer unna, med fly.

Hmm... like langt unna som foreldrene mine (150 mil) .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no