Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Obligatorisk med julegardiner

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-06, 12:44   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Du kan jo få tak i Juleelvisgardiner på ebay:

Åh, hvorfor har jeg ikke tittet innom denne tråden før! Dette er jo julegardiner selv jeg kunne like. De er jo helt fantastiske!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 13:06   #42
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh, hvorfor har jeg ikke tittet innom denne tråden før! Dette er jo julegardiner selv jeg kunne like. De er jo helt fantastiske!

Da jeg så de gardinene tenkte jeg øyeblikkelig på deg Glitter! De skriker rett og slett; "GLITTER! GLITTER!! Jeg vil hjem til deg!"

Husk endelig å legg ut bilde om du skulle finne på å kjøpe dem!?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 13:38   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Husk endelig å legg ut bilde om du skulle finne på å kjøpe dem!?

Jeg er blakk. Det får holde med Elvisjulekula mi fra Graceland i år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 13:40   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner



Jeg er ikke noen storfan av typiske julegardiner, så jeg har kjøpt helt vanlige røde liftgardiner på 3 vindu nede..
Det får være jul NOK synes jeg

(og jeg bor også på bygda)

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 14:10   #45
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Ingen julegardiner her i huset, nei...

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 01:23   #46
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Julegardinene kommer opp sammen med julestjernene og adventsstakene.

Jeg var tom ute og kjøpte nye på salg i fjor, men det er de gamle rutete som er hengt opp. Ble ikke helt fortolig med de nye

Det blir så lunt og varmt på vårt store kjøkken når de røde gardinene og julepynten kommer opp

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 109_0935 (373 x 280).jpg (30,5 KB, 30 visninger)
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 01:39   #47
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Julegardiner?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 02:05   #48
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Jeg hadde handlet meg nytt stoff til julegardiner i år og voksduk med samem mønster (så like ut i allefall)
SÅ i dag har jeg sydd nye julegardiner til kjøkkenet, hengt opp de og adventstjernene i kjøkkenvinduene (2 stk)
Do vinduet har også fått julegardin i år.
(har hatt hvit med røde bånd på der inne før, og så har jeg tatt vekk båndene når jula var over)

Stua derimot får ikke julegardiner, men nye gardiner blir hengt opp til jul.
(skifter gardiner 2 ganger i året, til jul og en gang i løpet av sommeren)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 06:39   #49
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Jeg er heller ikke i utgangspunktet noe spesielt glad i gardiner. Men jeg har moderert meg litt i det siste. Før hadde vi kun gardiner på varandadøra i stua, og persienner i resten av huset. Persiennene på kjøkkenet har en lei tendens til å bli rimelig fettete og støvetet etterhvert dersom man ikke er spesielt nøye med å tørke av dem jevnlig. Gjør man det ikke jevnlig blir det enda verre, fordi man da må ta skikkelig i for å få dem reine, og da får de gjerne en permanent bøy...

Men jeg har altså fått røde liftgardiner på kjøkkenet, etter at kjøkkenet ble rødt. Så kjøkkenet mitt er altså julepyntet hele året det da, sånn sett. Og jeg har ikke tenkt å bytte dem ut med stoff med nisser eller hjerter i. Og de henger nok etter jul også.

Men hadde noen fortært meg de Elvis-gardinene så hadde jeg nok latt meg overtale til å henge dem opp. De var dritkule!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 10:52   #50
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Jeg hadde nektet plent å bøye meg for overmakten var jeg deg. Skulle jeg hatt ville jeg kjøpt de med Elvis

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 10:55   #51
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Har julegardiner på kjøkkenet, kjøpt på Kid interiør. Synes det er koselig, jeg.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:31   #52
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Du kan jo få tak i Juleelvisgardiner på ebay:

Søteste Hattifnatt har du en direktelink til dette fantastiske stoffet?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 13:23   #53
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Julegardiner?

Ja, det samme sier jeg. Det tok meg seks måneder og hysterisk "nesten skilsmisse-krangel" på Ikea for å finne de gardinene vi har nå. Så ikke f*** om jeg orker å styre med jule-, påske- og sommergardiner i tillegg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 13:28   #54
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, det samme sier jeg. Det tok meg seks måneder og hysterisk "nesten skilsmisse-krangel" på Ikea for å finne de gardinene vi har nå. Så ikke f*** om jeg orker å styre med jule-, påske- og sommergardiner i tillegg.

Stakkars. Det høres slitsomt ut.
Her kommer gardinene opp siste uka i advent. jeg har ikke noe ordentlig gardinbilde. Bare et lite glimt.

__________________
Tenk positivt.

Sist redigert av kisha : 21-05-07 kl 14:46.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:31   #55
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

vI KJØPTE NYE GARDINER I ÅR. aLDRI HATT JULEGARDINER. jEG LIKTE DEM GODT. dE ER KJØPT PÅ PRINCESS, og de har vel kanskje nettbutikk også, eller utsalg i nærheten av deg?

Her er de:


På kjøkkenet har vi disse. Det er cafe gardiner, men jeg har ikke fått opp de nederste da noen ville barn her klarte å knekke stangen i sted når vi holdt på med gardinbytte. Slik ser kappen ut i alle fall:

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:33   #56
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

De elvisgardinene hadde ALDRI kommet i hus her i alle fall!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:38   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Søteste Hattifnatt har du en direktelink til dette fantastiske stoffet?

Hvis du kjøper dem skal du ikke se bort i fra at jeg kommer på førjulsbesøk, og VIPS! hvor ble det av gardinene dine?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 15:25   #58
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvis du kjøper dem skal du ikke se bort i fra at jeg kommer på førjulsbesøk, og VIPS! hvor ble det av gardinene dine?

Det hadde vært hyggelig med et førjulsbesøk, det er bare å komme!
Tror ikke det blir julegardiner av det stoffet, det ville kanskje bli litt for mye av det gode? Derimot tror jeg at spisebrikker eller noe slikt ville bli fantastisk!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 15:31   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Jeg søkte på Elvis Christmas fabric og fant en god del, bl.a. overnevnte.
Fant forresten mye av det samme på elvisshop, til en billigere penge.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 03-12-06 kl 15:40.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 18:42   #60
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

vI KJØPTE NYE GARDINER I ÅR. aLDRI HATT JULEGARDINER. jEG LIKTE DEM GODT. dE ER KJØPT PÅ PRINCESS, og de har vel kanskje nettbutikk også, eller utsalg i nærheten av deg?

Her er de:
http://www.eurofoto.no/show_image_st...&dx=370&dy=491

På kjøkkenet har vi disse. Det er cafe gardiner, men jeg har ikke fått opp de nederste da noen ville barn her klarte å knekke stangen i sted når vi holdt på med gardinbytte. Slik ser kappen ut i alle fall:
http://www.eurofoto.no/show_image_st...&dx=588&dy=443

Kjempestilige gardiner i stua! Hvordan er det å ha sånne paneloppheng... er det dyrt? Man kan ikke ha annet enn panelgardiner da eller? Lett å skru de opp eller ned? Synes det er stilig, men vet ikke om det hadde passa inn her nei.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no