Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hvor ofte frekventerer du i teater?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 20:42   #1
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor ofte frekventerer du i teater?

Jeg har aldri interessert meg særlig for teaterstykker, men i sommer ble jeg tilsynelatende frelst.
Jeg var på oppsetning av "Markens Grøde" i hjembygda, med skuespillerne Gard Eidsvold og Juni Dahr. Måten de tolket Hamsuns verk var enestående, særlig hvordan de løste det med rekvisittene var fabelaktig. Jeg har dog lite sammenlikningsgrunnlag.

I går var jeg på Ibsens "Gengangere" på Nationaltheateret, men ble ikke så voldsomt imponert. Stykket belyser mange lysskye tema, men jeg synes det var litt rotete og vanskelig å få tak på.

Tråkker dere ofte på parketten?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:43   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Jeg går altfor lite i teateret. Jeg liker det godt, men stykkene kan ikke være for utsvevende. Blir for det meste barneteater, kan ikke huske siste voksenstykket jeg så. Har sett noen med Helge Jordal, har sansen for han på scenen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:46   #3
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Ekstremt sjelden...Kan faktisk ikke huske sist.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:46   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Jeg er alt for sjelden i teateret. 2-3 ganger i året tenker jeg. Sist var jeg og så Les Miserables

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:48   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er alt for sjelden i teateret. 2-3 ganger i året tenker jeg. Sist var jeg og så Les Miserables

Les Miserables så jeg 3 ganger på Det Norske Teateret. Fantastisk forestilling!
(det var vel rundt 1988, så det er jo en del år siden...)

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:50   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Alt for alt for alt for sjelden. Festen, Dracula, Tatt av kvinnen, Antons villfaring og Terrorisme (?) er vel de siste. Og hver gang sier vi "dette MÅ vi gjøre oftere". Å gjøre det er derimot noe helt annet. Men nå har alt uteliv begrenset seg helt av seg selv de siste to årene

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:07   #7
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

For 3 uker siden så jeg Les misérables i Trondheim (som var HELT fantastisk), og før det så jeg vel FOlk og røvere i Kardemommeby.

Liker godt å gå i teater, men så ofte blir det ikke.

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:14   #8
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Jeg går altfor sjelden i teateret, desverre!

Siste stykket jeg så var hvem er redd for Virginia Wolf, flere år siden.

Mannen min vil ikke være med fordi han ikke er så flink i norsk og jeg har ingen venninner som er så interessert egentlig.

Men nå er Storebror blitt stor nok til å være med, så om et par uker skal han "debutere" som teatergjenger sammen med mor. Gleder meg!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:11   #9
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Altfor sjelden, stort sett fordi det er lite teater her omkring.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:18   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Aldri. Bortsett fra barneteater et par ganger i året med ungene. Jeg liker ikke teater så godt jeg. Revyer og oppsetninger a la Hege og Kjersti er bedre.


Sist redigert av Myrsnipa : 20-11-06 kl 06:42.
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:49   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Elsker teater og går så ofte jeg får det til. Det er selvsagt på langt nær ofte nok.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:55   #12
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Liker veldig godt å gå i teater, men det blir ikke så veldig ofte. 2-3 ganger i året tenker jeg...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:02   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Elsker teater og går så ofte jeg får det til. Det er selvsagt på langt nær ofte nok.

Signerer! Sist var jeg på Hamlet med tøffe-Axel, det er vel to uker siden.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:58   #14
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Alt for sjeldent.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 13:04   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Jeg frekventerer ikke teateret.

Det siste jeg så var "Les Miserables" i London, i april 2004.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 13:09   #16
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Jeg kan ikke huske sist jeg var på teater. Egentlig liker jeg det, men jeg får ikke med gubben så det har liksom ikke blitt noe av.

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:01   #17
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Jeg jobbet på et teater i tre år, og fikk gratisbiletter til hver oppsetning. Så jeg har vært mye i de siste årene. Men nå har jeg sluttet der.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:02   #18
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Jeg skal på teater i dag!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:03   #19
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Jeg er så og si aldri i teater, med mindre vi har vært på barneteater, på jobben. Prøver å gå i Operaen hvert år, før jul, for å se Nøtteknekkeren, for den er jeg veldig glad i.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:46   #20
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte frekventerer du i teater?

Sørgelig sjeldent.
Det er flere år siden nå. Da jeg var yngre fikk jeg derimot med meg det meste siden pappa jobbet på teateret som musiker. Lurer på om "En midtsommernatts drøm" var det siste stykket jeg så. Så en studentoppføring av "Trylleføyten" i forfjor, men det var jo ikke på teateret. Kjempegøy var det uansett.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no