Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skitne klær i klesbutikk, vanligere enn jeg tror?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-18, 19:08   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skitne klær i klesbutikk, vanligere enn jeg tror?

I dag var jeg innom H&M for å kjøpe en hvit bh.

Jeg la merke til noe jeg aldri tidligere har lagt merke til i en klesbutikk, og det var at nesten alle de hvite bh-ene var skitne. De så ut som de var misfarget av solkrem eller body lotion, og på noen av bh-ene var det til og med brune flekker på utsiden. De fleste hadde en eller annen form for gul eller brun misfarging på innsiden, på typiske steder der sånn «kroppsfarge» gjerne setter seg.

Det var rett og slett ganske udelikat, og ingen av bh-ene med farge virket skitne, men det fikk meg jo til å tenke. Det er jo ingen grunn til at det skulle være annerledes. Jeg kjøpte den hviteste bh-en jeg fant, og jeg vasker alltid nytt tøy før bruk (jfr den andre tråden om vasking og nye plagg), men det har fortrinnsvis vært pga produksjonsrester.

Jeg ga selvsagt beskjed til betjeningen, og de tok det på alvor, men jeg har aldri opplevd dette før. Eller har jeg bare ikke lagt merke til det?

Har du opplevd noe lignende? Er det vanligere enn jeg trodde?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no