Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-18, 14:47   #541
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Vurdering av tekster

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 21-11-18, 19:31   #542
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Klør fortsatt. Nå rundt venstre ankel og under høyre fot. Da jeg våknet på aremene, deretter lår og legger. Jeg blir gal.

Vet du HVA du klør av, Blånn?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 21-11-18, 22:18   #543
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.387
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #2

At yngste igjen er vablete og klør. Regner med det er elveblest, men finner ikke årsaken.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-11-18, 22:33   #544
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Vet du HVA du klør av, Blånn?

Aner ikke. Har ikke spist noe jeg ikke pleier. Var tørr i huden, men en grundig runde med smøring hjalp ikke. Ikke dusj med lett skrubb og fuktighetskrem heller. Men, mannens allergipiller ser ut til å ha dempet kløen. Det er verst når det klør under fotbladene.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 21-11-18, 22:34   #545
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Litteratur lister. Jeg HATER litteraturlister. Det kan da umulig spille noen rolle om boktittel kommer i kursiv eller om årstall for utgivelse står i parantes, så lenge alt er med

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 22-11-18, 00:28   #546
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Aner ikke. Har ikke spist noe jeg ikke pleier. Var tørr i huden, men en grundig runde med smøring hjalp ikke. Ikke dusj med lett skrubb og fuktighetskrem heller. Men, mannens allergipiller ser ut til å ha dempet kløen. Det er verst når det klør under fotbladene.

Er det utslett? Blir det verre når du er varm? Ikke for å freake deg ut, men har du tenkt på skabb? Det gir en intens kløe. Hvis det ikke gir seg synes jeg du burde dra til legen - det er slitsomt å ikke få slappe av.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 22-11-18, 00:51   #547
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Pårørendekurs med rusten empati. I vår familie på 4 har vi nå 1 med psykisk lidelse A, 1 med fysisk lidelse B, og 1 med fysisk lidelse C. Av og til, når jeg møter folk som bare har en person med enten a, b eller c i familien, strever jeg med å opprettholde et sympatisk ansikt når de forteller om hvor vanskelig det er. Ting som de opplever som kjempevanskelige, er bare uvesentlige detaljer i vårt liv. Jeg prøver å fokusere på vi er heldige som klarer å takle mye, men det er noen ganger vanskelig å ikke høre det som sutring. Kanskje fordi jeg ikke har anledning til å grave meg ned i hvor fæle detaljene egentlig er, fordi da hadde hele hverdagen vår kollapset.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv  
Gammel 22-11-18, 07:50   #548
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Er det utslett? Blir det verre når du er varm? Ikke for å freake deg ut, men har du tenkt på skabb? Det gir en intens kløe. Hvis det ikke gir seg synes jeg du burde dra til legen - det er slitsomt å ikke få slappe av.

Ha, ha, du er tredje som foreslår skabb. Ikke noe utslett og nesten ikke kløe etter at jeg tok allergimedisin. Og lege er på listen hvis det tar seg opp igjen etter at virkningen av tabletten gir seg.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 22-11-18, 08:00   #549
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Ha, ha, du er tredje som foreslår skabb. Ikke noe utslett og nesten ikke kløe etter at jeg tok allergimedisin. Og lege er på listen hvis det tar seg opp igjen etter at virkningen av tabletten gir seg.

Datteren min fikk det i russetiden. Utslettet kom etterhvert. Hun klødde etterhvert så intenst på natta at hun ikke fikk sove.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 22-11-18, 08:42   #550
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Ha, ha, du er tredje som foreslår skabb. Ikke noe utslett og nesten ikke kløe etter at jeg tok allergimedisin. Og lege er på listen hvis det tar seg opp igjen etter at virkningen av tabletten gir seg.

Kløen under en skabbinfeksjon (og all annen insektskløe for den saks skyld) er kroppens forsvarsverk som jobber, og det er naturlig at det dempes med antihistaminer . Utslettet kommer ikke med en gang, dette er parasitter som bor nede i huden.

Det er MYE av skabb om dagen, i alle aldre og hos alle slags folk - og det viser seg jo også når du allerede har fått tips fra flere. Uansett, GOD BEDRING

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 22-11-18, 09:18   #551
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Pårørendekurs med rusten empati. I vår familie på 4 har vi nå 1 med psykisk lidelse A, 1 med fysisk lidelse B, og 1 med fysisk lidelse C. Av og til, når jeg møter folk som bare har en person med enten a, b eller c i familien, strever jeg med å opprettholde et sympatisk ansikt når de forteller om hvor vanskelig det er. Ting som de opplever som kjempevanskelige, er bare uvesentlige detaljer i vårt liv. Jeg prøver å fokusere på vi er heldige som klarer å takle mye, men det er noen ganger vanskelig å ikke høre det som sutring. Kanskje fordi jeg ikke har anledning til å grave meg ned i hvor fæle detaljene egentlig er, fordi da hadde hele hverdagen vår kollapset.

Jeg har kjent litt på den jeg og, men har faktisk klart å snu litt. Alle har sitt og alle skal få lov til å ha sine følelser rundt det. Selv om jeg/vi kanskje står i noe som er mye verre så betyr ikke det at andres problemer ikke er reelle for de, og like vanskelig.

Det er vanskelig altså og jeg klarer ikke alltid å tenke sånn, men mye oftere nå enn før.

Du skal uansett få lov til å gruffe over det.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 22-11-18, 11:16   #552
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Forstår godt at det er vanskelig å la de fornuftige tankene om at alle skal få lov til å ha det vondt med det de sliter med, selv om de ikke har vunnet konkurransen om å ha det verst, vinne over følelsen av at "det der er da ingenting".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 22-11-18, 11:59   #553
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.433
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Forstår godt at det er vanskelig å la de fornuftige tankene om at alle skal få lov til å ha det vondt med det de sliter med, selv om de ikke har vunnet konkurransen om å ha det verst, vinne over følelsen av at "det der er da ingenting".

Ja, min stemor måtte rett og slett slutte å jobbe på barneavdelingen (var hjelpepleier) etter at barnet hennes hadde leukemi. Hun greide ikke å forholde seg til foreldre som var bekymret for mandeloperasjoner og benbrudd, når hun selv hadde vært igjennom en periode der hun ikke visste om hennes eget barn kom til å overleve. Hun følte at hun ikke lenger greide å gjøre en god nok jobb med å ivareta pårørende, så hun begynte å jobbe på sykehjem i stedet.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 22-11-18, 12:56   #554
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.710
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jeg stod opp med et hovent, rødt kløende øye idag og har ikke legetime før imorgen etttermiddag. :sutre:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 22-11-18, 15:10   #555
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Banker.

Utrolig hvordan det går an å bevege seg SÅ langsomt og baklengs inn i nåtiden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 23-11-18, 09:30   #556
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, min stemor måtte rett og slett slutte å jobbe på barneavdelingen (var hjelpepleier) etter at barnet hennes hadde leukemi. Hun greide ikke å forholde seg til foreldre som var bekymret for mandeloperasjoner og benbrudd, når hun selv hadde vært igjennom en periode der hun ikke visste om hennes eget barn kom til å overleve. Hun følte at hun ikke lenger greide å gjøre en god nok jobb med å ivareta pårørende, så hun begynte å jobbe på sykehjem i stedet.

Den ser jeg. Jeg diskuterte dette mye med en av pleierne på avdelingen når min sønn var dødssyk. Hun var sliten av at alle de som klaget høyest var de som hadde minst å bale med. Vi ble til slutt enige om at det jo egentlig er en fin ting. Det bærer jeg med meg, tretten år etterpå.

Min egen gruff er over black friday-hysteriet. Jeg vurderer å sette innboksen min som passiv resten av dagen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 23-11-18, 09:59   #557
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.710
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Det er generelt mye gruff og irritasjon idag.
- nek på fullstappa tog
- black friday
- bare rot og tull og masse dobbeltarbeid på meg
-hovent, vondt, kløende øye med verk (legetime senere idag)

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 23-11-18, 10:39   #558
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jeg gruffer over unødvendig drama på jobb. Noen lever av å lage styr og dårlig stemning, og som regel prøver jeg å la det fare, men i går ble jeg altså så eitrande sint. Fortsatt sur i dag.

Frk_Fryd er ikke aktiv  
Gammel 23-11-18, 13:18   #559
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Generelt og spesielt "au" av alle blåmerkene jeg pådro meg da jer ramla ned trappa forrige dagen. Neida, ingen ting brukket og ingen hjernerystelse, jeg konsentrerte meg om å beskytte hodet der jeg seilte nedover, men au igjen. Gaahen kommer av at kollegaene ikke følger instrukser og det blir en h*****es masse oppryddingsjobb på meg. Jeg kommer ALDRI til å bli ferdig, ikke før jeg pensjoneres om ni år i hvert fall. Sikkert ikke da en gang. Blæh.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-11-18, 00:20   #560
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

At jeg skulle ha signert et ark fra skolen som tillot at vi svarte på en undersøkelse. En jeg gjerne skulle svart på, men jeg visste søren meg ikke at jeg skulle signere noe.
Mulig det stod på en læringsplan, men ungen har to hjem og x følger ikke med. Temaet er spot om også for hvorfor jeg er sur nå.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no