Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Trenger sports-bh som er bra

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-11, 16:46   #41
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Jeg er nå den lykkelige eier av en shock absorber. Den kostet den nette sum av kr 600 på Løplabbet. Jeg valgte den størrelsen jeg bruker i BH, og den satt som et skudd. I alle fall mens jeg sto stille …

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 17:32   #42
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Hvis jeg finner bomkjøpet mitt fra USA kan du få den. Er en champion bh som holder det meste på plass.
ttp://www.championusa.com/workout-cl...ort-sports-bra

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 17:37   #43
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Skulle akkurat inn og skrive at jeg har vært veldig fornøyd med PR sine, men ser at du ikke er enig.
Jeg har tragiske rull-inn-i-bhen-pupper som ikke dingler det minste med PR, men alle er visst forskjellige.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 18:28   #44
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Jeg har prøvd Schock Absorber, og likte den ikke.

Bruker nå PR sin, men tar den utenpå en singlet. Da sklir den ikke, og holder alt mye bedre på plass. Trenger ikke en str mindre, har prøvd det, men fant løsningen en vinter da jeg dro sportsbhen utenpå ei ulltrøye for å slippe å fryse på puppene

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 20:28   #45
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Jeg bruker denne og er superfornøyd. Skikkelig stram og presser puppene inntil kroppen. Det eneste problemet er at den presser flesket på ryggen "opp og ut", men det får man tåle så lenge puppene sitter fast.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 20:31   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Fins det Shock Absorber med vanlig lukking bak? Jeg liker passformen på den jeg har, men hater å få den over hodet med vond nakke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 20:52   #47
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Shock Absorber sitter ikke noe fint på meg, og jeg har prøvd forskjellige modeller.

Freya underwired sports bra er det som gjør lykken her i huset. Gir meg pen fason og fortrinnene sitter som støpt. Bruker disse bh-er også til daglig, under potensielt litt for utfordrende utringninger.

Jeg har kjøpt alle mine på Ebay.co.uk, til ca. 250 kr hver.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 21:00   #48
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvis jeg finner bomkjøpet mitt fra USA kan du få den. Er en champion bh som holder det meste på plass.
ttp://www.championusa.com/workout-clothes/sports-bras-43553--1/maximum-support-bras/champion-double-dry--153%3B-spot-comfort--153%3B-full-support-sports-bra"


Nå tror jeg linken virker.

Er det bomkjøp i min størrelse, så gjerne!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 21:14   #49
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Der funket den, ja. Har ikke funnet den foreløpig, har flyttet i høst så den kan i utgangspunktet være over alt.
Jeg kjøpte to, men fikk feil str. på den ene.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 21:37   #50
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Jeg har en shock absorber med vanlig lukking.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:41   #51
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Fins det Shock Absorber med vanlig lukking bak? Jeg liker passformen på den jeg har, men hater å få den over hodet med vond nakke.

Den jeg kjøpte har lukking bak, og jeg tror jeg må ha hjelp til å få den på.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:45   #52
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Fins det Shock Absorber med vanlig lukking bak? Jeg liker passformen på den jeg har, men hater å få den over hodet med vond nakke.

Min har vanlig lukking bak, to stykker faktisk. Tror jeg skulle strevd rimelig bra hvis jeg skulle pressa den på meg altså

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:46   #53
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

En av mine schock absorbere har lukking i sidene. :bidrar:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:50   #54
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

En av mine schock absorbere har lukking i sidene. :bidrar:

Hmmm, det kunne jeg faktisk tenkt meg. Ikke alltid fingrene mine er så velvillige når jeg skal hekte på plass bak der og

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 01:15   #55
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.312
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Jeg anbefaler også Shock Absorber. Er selv str 85E, og dette er en av få jeg finner i min str og som holder ting på plass. Selges på en undertøysbutikk i Vikaterrassen i Oslo i tillegg til Löplabbet.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 23:49   #56
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Shock absorber må testes!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 17:09   #57
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Jeg fant, jeg fant! Send meg adressen din hvis du fortsatt er interessert, Joika. Det er en str. XL, men for trang til meg rundt som er en str. 85/90. Jeg har den samme i str. XXL.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 17:53   #58
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg fant, jeg fant! Send meg adressen din hvis du fortsatt er interessert, Joika. Det er en str. XL, men for trang til meg rundt som er en str. 85/90. Jeg har den samme i str. XXL.


Hurraaa!

Betaler gjerne litt. Sender PM.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:34   #59
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Melder at Pierre Robert funker fint for meg. Kjøpte str S og ingen antydning til verken "tårn" eller slenging mens jeg løp.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no