Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 14:42   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.715
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg avbefaler Restaurant Strand. De har god mat og kule lokaler, men for stive priser til å forsvare den aldeles ubehjelpelige dårlige servicen de har. Irriterende dårlig service, og jeg er ikke spesielt fin på det.


Ah, godt å vite. Vi var der i fjor, før oppussingen, og jeg ble sjokkert. Jeg trodde det var en finere restaurant, men det var bare plastbord og -stoler ute. Og elendig service. Vi ventet så lenge på maten at jeg til slutt gikk inn og direkte kjeftet på dem.

Mannen og jeg hadde tenkt å teste stedet igjen nå etter oppussingen, men kanskje vi skal droppe det, da, hvis servicen er like elendig som sist.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 14:50   #22
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Ang Strand; De glemte serveringsbestikk. De fortsatte å anbefale tung rødvin, (til kjøtt, som servitøren sa), til tross for at vi flere ganger, tydelig, sa at vi ville drikke hvit. Servitøren spurte om flere "hadde bolle i ovnen". De tullet med regningene. De klarte ingen av betalingsautomatene. De fylte ikke på brød eller vann før vi spurte. Vi fikk ikke mer smør. De tok 155,- for en ostetallerken. Den besto av to bittesmå osterskiver (gode, riktignok), to tynne kjeks/skiver og noe syltet. De tok 245,- for en fiskeforrett (!). Vi hadde tre forskjellige servitører. De var utsolgt på mat. Og så videre, og så videre. Jeg tror det passer for de som bestiller "Dagens treretter" og tar den vinen de får. Men som nevnt; maten var god, og lokalene virkelig lekre.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 16:41   #23
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.715
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Å himmel, jeg hadde klikka. De var utrolige dårlige på servicen i fjor, også, men dette høres ti ganger verre ut.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 16:47   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

I Trondheim: To rom og kjøkken; http://www.toromogkjokken.no/
God mat til en ikke alt for dyr penge. De har også mat/vinkurs.
Passer både til vennelag og kjærestemiddag. De har også barnemeny.
Det er også et fint sted å ta en øl eller to.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 11:51   #25
zepetos
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5
zepetos har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Foreslår restaurant Luna på Alexander Kiellands plass. Hyggelige folk - og svært behjelpelige med barnestoler og så videre

zepetos er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 12:43   #26
Mumfins
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
Innlegg: 89
Mumfins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Anbefaler Markveien Mat og Vinhus på Grünerløkka. Var der på fredag med Mannen og vi hadde en veldig hyggelig og romantisk middag. Tok dagens meny - 5 retter med vinmeny og det var helt himmelsk! Traktkantarellsuppe med en god Østerrisk hvitvin som vi helt sikkert ALDRI hadde valgt ut selv, fortsatte med løyrom med pisket rømme og vaktelegg - også server med en nydelig hvitvin, til hovedrett var det bakt kveite med to fantastiske sauser og gode poteter (også en flott hvitvin...), fortsatte med ostetallerken som var både trygg, litt spennende og ALTFOR spennende... he he, men med god dessertvin og avsluttet med noe sjokoladegreier med sorbet til............. Og da var både jeg og mannen veldig mette, blide og trøtte.... Yummi! Og pluss for påfyll på vinmenyen mens vi ventet på neste rett, deilig brød og god service.

Passer for: Kjærestemiddag, familiemiddag, vennemiddag......

Kan også anbefale vinbaren samme sted hvor du kan få dagens 3 retter til en hyggelig pris og masse gode viner....



_______________________________________________

Mumfins

Mumfins er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 12:49   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Xích Lô var et overraskende bra gjenbekjentskap her forrige helg. Jeg er veldig glad i den slags mat, smakssterk med mye innslag av lemongrass og ingefær, og vi tok en såkalt smaksmeny. Der fikk vi smaksprøver av 6 forretter, en hovedrett og en dessert. Det var virkelig mye deilig smak for pengene!

Vinmenyen, derimot, var lite å skrive hjem om. Neste gang velger vi ut en hvit og en rød selv, og blir godbrisne på bedre varer.

Passer for: kjærestemiddag, vennetreff og uformelle jobbmiddager.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 22:46   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.851
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Da har jeg endelig fått testet ut Carls. Og det ble et besøk som fristet til gjentakelse.

Restauranten har ikke a la carte meny, men har 4 forskjellige menyer (3, 5 og 7 retter samt en 4 retters vegetar). I tillegg kom det rikelig med appetittvekkere og hvileretter. Jeg var der med jobben, og 5 personer var akkurat nok til å slippe unna å måtte bestille mat på forhånd.

Vi gikk for 5-retter med vinpakke (totalpris kr 995 pr pers).
Til menyen fikk vi chips av potet, mais og bacon med hvitløksdip. Det var en god start. Så fulgte et par appertittvekkere til. De var gode, men ikke fantastiske. Så var det tid for litt jordskokk- og kastanjesuppe. Det var spennende.

Så var det klart for første forrett: Hav 2.0.
Det var en komposisjon med blåskjell og blekksprut servert med buljong. Det var godt og spennende.

Andre forrett: komposisjon av neper
Det var rødbete, hvit nepe og flere andre neper jeg aldri hadde hørt om. Jeg syntes dette var litt kjedelig, men resten av de jeg spiste med syntes dette var helt fantastisk.

Første hovedrett; torsk (kveldens desiderte høydepunkt)
Dette var helt hinsides. Jeg har aldri i mitt liv smakt så god torsk, tilbehøret var også godt. Særlig falt sprøstekt torskeskinn i smak; overraskende nok.

Andre hovedrett: grisekjake og pølse
Jeg var ikke positivt innstilt, men tok skammelig feil. Grisekjaken var som smør, og delte seg bare man satte gaffelen borti. Smaken var også upåklagelig. Pølsa var spennende og tilbehøret godt.

Dessert: klementin i forskjellige variasjoner
En liten nedtur. Jeg synes det bør være sjokolade til dessert, men det får man jo ikke alltid. Desserten var god nok, men litt kjedelig. Klementin-isen var kornete, og klementinpepperkaken for grovkornet. Vel, vel ......

Heldigvis fikk vi servert noen konfektbiter til slutt. De var betydelig bedre enn desserten. Jeg setter stor pris på oster før desserten, men det har Carls hoppet over.

Som dere ser har jeg ikke kommentert vinen. De var flinke til å velge vin, men jeg klarer aldri å feste meg ved navn på vin. Dog fikk vi aldri den opplevelsen av smakseksplosjon i kombinasjonen vin/mat, slik de virkelig gode restraurantene er så gode på. I tillegg synes jeg at vinglassene var vel beskjedne .... men siden det skal serveres 5 glass er det kanskje greit nok.


Carls var et hyggelig nytt bekjentskap. Passer for vennegjenger på felles middag, og kjærestemiddager hvis man ikke trenger det ekstremromantisk. Det er ikke egnet for barn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 22:58   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Renaa i Stavanger er fantastisk. http://fiblerier.blogspot.com/2010/06/vs-dsc00792.html

Ja, er helt enig i det!

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 20:49   #30
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Vi feiret 9 års bryllupsdag på Grefsenkollen i sommer, og kan anbefale den på det varmeste. Dette var på St.Hansaften, så jeg husker ikke hva vi spiste, bare at det var innertier fra vi satte beina innenfor dørene, til vi dro derifra. startet med et glass champagne på terrassen, så treretters middag med tilpasset vin. Vi hadde Robert Lie som vinkelner, og vi fikk en fantastisk service. Passer kjempebra for middag med din kjære, eller f.eks feiring av livets store dager.

I Trondheim for halvannet års tid siden, var jeg på KOS - et lekkert lokale (vi var der tidlig lørdag ettermiddag) og spisete nyydelig asiatisk mat. Skal HELT klart tilbake, og gleder meg allerede. Ser på sidene deres at de har startet med sushi, noe jeg ser frem til å prøve!!


Sist redigert av Christinamor : 18-11-10 kl 21:00.
Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:42   #31
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.181
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Jeg er her for en kjærestemiddaganbefalig denne uken, hvor i Oslo/Bærum hadde dere gått?

Ellers kan jeg anbefale Bølgen og Moi, både Hennie Onstad og Tjuvholmen, for helgelunsj både med og uten barn. Nydelig fiskesuppe og småretter, passe barnevennlig og som regel god service i hyggelige lokaler.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:55   #32
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.560
Blogginnlegg: 806
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Bølgen og Moi, Sandvika storsenter: herlig hektisk, veldig god mat. Passer for venninner på shoppingtur på beste vestkant.

Grefsenkollen: Utrolig god mat, flott utsikt. Konserter i juni, for dem som vil høre musikk samtidig som de ser hele hovedstaden.

Leangkollen: østlandets beste lunsj! Middagen er heller ikke dårlig, men lunsjen er det virkelig store trekkplasteret.

Ostehuset, Stavanger: god kaffe, god mat, god service. Passer for utskremte konsulenter på jobbreise, for gode venner som vil ha god mat.

Sola flyplass, alle spisesteder: Ta med matpakke.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 23:58   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Jeg skal på Ostehuset OG Bølgen og Moi i Stavanger i mars er planen!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 00:10   #34
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.078
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg er her for en kjærestemiddaganbefalig denne uken, hvor i Oslo/Bærum hadde dere gått?

Ellers kan jeg anbefale Bølgen og Moi, både Hennie Onstad og Tjuvholmen, for helgelunsj både med og uten barn. Nydelig fiskesuppe og småretter, passe barnevennlig og som regel god service i hyggelige lokaler.


Strand Restaurant!!
Gikk faktisk inn i denne tråden for å anbefale stedet. Supergod mat og kjempegod vin.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 00:18   #35
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Jeg kan virkelig anbefale fiskekompaniet i Tromsø. Nydelig mat og god service. Fisk fikk ny mening for meg der, men billig var det dog ikke.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 19:47   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Jeg skal på Oscarsgate!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 19:51   #37
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.812
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skal på Oscarsgate!

Gled deg!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 19:54   #38
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skal på Oscarsgate!

Heldiggris!!! Den har jeg ønsket meg siden den åpnet, og så har jeg ennå ikke vært der. Kom med rapport etterpå da!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 22:07   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Å, gjett om jeg gjør! Og vi har barnevakt dagen etter også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 23:15   #40
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.086
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Jeg vil være med på Oscarsgate

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no