Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Ja, du er flink til å skrive, men kan du snakke?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-08, 18:34   #21
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Men å snakke foran forsamlinger, det liker jeg ikke.

Det er jo mykje betre det enn smalltalk.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:36   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Det er jo mykje betre det enn smalltalk.

Nope!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:39   #23
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg er bedre på å formuler meg muntlig. Fikk også mye bedre på muntlig en skriftlige eksamener.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:40   #24
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Det er jo mykje betre det enn smalltalk.

Jeg er en sann mester i small-talk. Mannen min blir sjokkert hver eneste gang vi er i selskap og jeg kan alt om alle når vi kommer hjem
Egentlig, når jeg tenker meg om, er jeg kanskje ikke så god til small-talk, hvis jeg glir over i big-talk med alle

Forsamlinger :grøss:

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:41   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg er nok morsommere når jeg får tenkt meg om (joho! Veldig morsom, forattetenk! ). Jeg er helt patologisk dårlig på å fortelle vitser og historier, f.eks.

Ellers er det ikke noe galt med talegavene mine, tror jeg. Ei heller frekvensen. Man er da ikke bergenser og selger for ingenting.

Som aC blir jeg også fantastisk når jeg synker litt dypere i glasset. Og en strålende (støyende) sanger. Når skulle vi teste hypotesen igjen, aC?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:52   #26
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Det er jo mykje betre det enn smalltalk.

Helt enig. Gi meg en auditoriumsforelesning framfor smalltalk hvilken dag som helst.

Dessuten er jeg mye mer breial i grupper enn på tomannshånd. Hvis jeg er sammen med 3–5 andre, da er jeg som regel i mitt ess. :rar:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:56   #27
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Det kommer helt an på i hvilken sammenheng det gjelder.
Er nok flinkere til å uttrykke meg skriftlig enn muntlig i det store og hele.

  Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:58   #28
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg er en muntlig person på alle måter. Skravla går til tider vel mye, men har mye lettere for å få sakt det jeg mener sånn enn skriftlig.
Snakke i store forsamlinger gjør jeg ofte, og har ingen problemer med det om jeg har tenkt godt igennom hva jeg skal si.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 19:01   #29
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Helt enig. Gi meg en auditoriumsforelesning framfor smalltalk hvilken dag som helst.

Dessuten er jeg mye mer breial i grupper enn på tomannshånd. Hvis jeg er sammen med 3–5 andre, da er jeg som regel i mitt ess. :rar:



Elles er eg supersjarmerande på stigande promille og tek gjerne ein tur ut saman med aC og Scarlett.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 19:13   #30
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg kan streve med å få skrevet det jeg vil. Muntlig er jeg derimot kjempeflink og har vel tenkt to-tre ganger i mitt liv "bare jeg hadde sagt det og det" for jeg er sinnsykt rappkjefta og er ofte like forbauset som de andre over det som kommer ramlende ut noen ganger.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 19:25   #31
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Det kommer helt an på.
Jeg misliker smalltalk og pjatt, men liker meg veldig godt på en talerstol eller lignende.
Trives veldig godt med å utrykke meg både muntlig og skriftlig egentlig, så lenge jeg slipper unna smalltalken da.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 19:44   #32
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg er definitivt flinkere til å uttrykke meg muntlig enn skriftlig, og har mye bedre selvtillit irl enn på nett, nettopp pga dette.

Jeg synes ofte det jeg skriver blir seende så rart ut at jeg ender opp med å slette det jeg har skrevet og lar være å svare.

Kjenner meg så igjen der. Har det akurrat på samme måte og det er mange mange ganger jeg bare sletter og ikke skriver det jeg vil skrive. Mye lettere med muntlig.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 19:50   #33
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Det er jo mykje betre det enn smalltalk.

Jeg foretrekker å skrive foran å snakke, men det over her (om å snakke til forsamlinger) er jeg hjertens enig i. Smalltalk er pyton, jeg kan det bare ikke! Jeg har problemer med å høre på folk som stammer, og det er fordi jeg gjorde det selv som barn og slet voldsomt med det. Det har ingen sammenheng med om de har mindre å fare med eller ikke, bare så det er sagt.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 19:51   #34
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Mye flinkere skriftlig. Når jeg er sliten og uopplagt kan det virke som om jeg lider av afasi når jeg prater. Det skjer sjelden skriftlig.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 19:54   #35
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Helt enig. Gi meg en auditoriumsforelesning framfor smalltalk hvilken dag som helst.

Dessuten er jeg mye mer breial i grupper enn på tomannshånd. Hvis jeg er sammen med 3–5 andre, da er jeg som regel i mitt ess. :rar:

Tinetoff beskriver meg så fint.

Men dere, er det god norsk når det står "er flink å skrive" i overskriften? Det heter vel "er flink til å skrive" vel?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 19:55   #36
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg føler meg veldig komfortabel med å uttrykke meg både skriftlig og muntlig .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 19:57   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Elles er eg supersjarmerande på stigande promille og tek gjerne ein tur ut saman med aC og Scarlett.

Ja! Kom, kom!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 20:03   #38
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.122
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg er flinkere skriftlig enn muntlig, men jeg har blitt flinkere til å ta og holde ordet etter hvert som jeg har blitt eldre, og jeg har sjelden problemer med å holde oppe min ende av praten hvis det er noe som engasjerer meg (eller jeg har fått et par øl i meg ). Jeg er ikke redd for å snakke i forsamlinger, men har ikke en jobb der dette er noe jeg gjør ofte, så jeg har ikke så mye trening i det, og kan nok snuble litt i ordene om jeg blir nervøs. Skal jeg snakke foran mange, vil jeg uansett stort sett forberede meg skriftlig, så det vil jo bli en slags mellomting. (Men det gikk greit å improvisere en tale i svigermors 60-årsdag - rødvin hjelper jo alltid. ) Smalltalk er ikke helt min greie, men jeg takler det i korte perioder av gangen. Og best trives jeg i mindre grupper, i likhet med Tinetoff (og gjerne sammen med Tinetoff - eller Esme - også ).

Til det andre spørsmålet vil jeg vel si at jeg ikke synes det trekker veldig ned om folk stammer og stotrer litt, så lenge det som faktisk kommer ut gir mening. (Og jeg kan bli ganske oppgitt og irritert over folk som snakker veldig mye og flytende og "glatt", uten at det kommer ut et eneste ord det er verdt å høre på.) Jeg kan nok være mer "forgiving" på klønethet muntlig enn skriftlig - om det er fordi jeg er mer klønete muntlig enn skriftlig selv, eller fordi man muntlig får et litt bredere inntrykk av folk enn bare akkurat ordene som kommer ut, det er jeg ikke sikker på.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 20:04   #39
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg er definitivt flinkere til å uttrykke meg muntlig enn skriftlig, og har mye bedre selvtillit irl enn på nett, nettopp pga dette.

Jeg synes ofte det jeg skriver blir seende så rart ut at jeg ender opp med å slette det jeg har skrevet og lar være å svare.

Samme her.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 20:06   #40
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg kan snakke, men jeg er ikke fryktelig rappkjefta og slagferdig. Slagene tar litt tid, og sånn sett er det lettere å formulere seg skriftlig når jeg har fått tygd sammen de knusende svara.

Jeg er heller ingen small-talker. Snakker jeg med folk jeg liker går det stort sett greit. Er det noen jeg misliker, gjør jeg alt jeg kan for å komme meg bort. Og så kan jeg noen koder og miljø, som gjør at jeg kan snakke i enkelte grupper (gamlehjem, fiskebruk, universitetskantine).

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Blir jeg sinna, begynner jeg å grine.

Sånn er jeg og. Fryktelig!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Gi meg et par øl derimot, eller et par glass vin, så skal du få høre masse superinteressante, velartikulerte små anekdoter!

Vi er nok mange som er der.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no