Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Flyttebyrå i Oslo/Akershus - noen anbefalinger?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-13, 21:17   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Flyttebyrå i Oslo/Akershus - noen anbefalinger?

Jeg trenger flyttebyrå snarest! Noen som har gode erfaringer med ett firma?

Tips mottas med takk.

Nei, jeg skal ikke flytte, men jeg skal flytte min mor.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 21:38   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flyttebyrå i Oslo/Akershus - noen anbefalinger?

Jeg flyttet i februar og brukte HMH flyttebyrå http://hmh.no/ . Sikkert ikke billigst på pris, men de var veldig effektive. Fra de møtte til de var ferdige tok det to timer - da flyttet de innholdet av ca et halvt rekkehus (106 kvm) til en leilighet i 4. etasje uten heis. Kun 5 min kjøring dog. Alt var verdt det da jeg så de komme pustende opp med vaskemaskina i 4 etasje.

Man får forresten gavekort på kr. 500 gjennom Postens flyttehjelp hos dette byrået.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 21:50   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flyttebyrå i Oslo/Akershus - noen anbefalinger?

Tusen takk Skytte, det er fra en leilighet til en annen, jeg tror ikke de trenger mange timene, for hun har ikke mye møbler og alt er sirlig pakket i flyttekasser.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 22:13   #4
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flyttebyrå i Oslo/Akershus - noen anbefalinger?

Vi har brukt Flytt på minutt to ganger, og er fornøyde. Eneste er at de ikke er så glade i å starte tidlig og presis, har vært forsinket begge gangene. Men når de kom jobbet de hardt og ingen skader.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 22:16   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flyttebyrå i Oslo/Akershus - noen anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Vi har brukt Flytt på minutt to ganger, og er fornøyde. Eneste er at de ikke er så glade i å starte tidlig og presis, har vært forsinket begge gangene. Men når de kom jobbet de hardt og ingen skader.

Jeg er avhengig av ett byrå som kommer på minuttet og jobber innen en viss tid. Jeg har 4 timer å flytte fra den ene til alt skal være inne i den andre.
Men takk for tips. Jeg har sendt forespørsel til HMH + noen jeg har fått tips om på FB, men jeg sender en forespørsel.

Jeg har sendt masse forespørsler, men de svarer jo ikke. :s Kanskje alle har alt for mye å gjøre!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 22:22   #6
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flyttebyrå i Oslo/Akershus - noen anbefalinger?

Noterer meg HMH-byrået, og abbonnerer med denne tråden i tilfelle flere gode tips kommer. Vi skal jo flytte selv snart.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 22:32   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyttebyrå i Oslo/Akershus - noen anbefalinger?

Vi brukte System renhold og flyttebyrå, veldig fornøyd. De kom presis og gjorde alt de skulle både av flytting og renhold. Renholdet kunne kanskje vært bedre, men flyttingen var effektiv og bra!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 22:34   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyttebyrå i Oslo/Akershus - noen anbefalinger?

Det kan være en idé å legge ut noe på mittanbud.no, jeg gjorde det og fikk en hel haug med anbud. Firmaer som ikke hadde noen/positive tilbakemeldinger gadd jeg ikke lese engang.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-13, 22:59   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flyttebyrå i Oslo/Akershus - noen anbefalinger?

Det ordnet seg! Nittedal Flyttebyrå og renhold. Jeg ringte samtlige dere anbefalte + en hel haug til, men alle vår opptatt. Gutta fra Nittedal jobbet i ett og tømte leiligheten i en fei. Anbefales!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no