Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-13, 11:39   #1
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Spørsmål

Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Min samboer vurderer å selge sin leilighet uten å bruke eiendomsmegler. Han har funnet fram til et annet firma som tilbyr de praktiske tjenestene.

Dette får man til en pakkepris på 29.650,-:
- Profesjonelt utarbeidet og trykt salgsoppgave
- Digital salgsoppgave
- Digitalt nabovarsel («DM»)
- Nettannonse på FINN.no
- Markedsføring på sosiale medier
- Veiledning, tips og råd
- Foto og plantegning
- Visningsskilt
- Til salgs-skilt
- Innhenting av tilbud på takstmann
- Offentlige dokumenter
- Interesseliste
- Budlogg
- Budskjema til budrunde
- Rett til å tegne eierskifteforsikring gjennom samarbeidende oppgjørsmegler
- Kontrakt og oppgjør tilbys gjennom samarbeidende oppgjørsmegler

Vi kjenner ingen som har gjort dette, derfor har jeg fått i oppdrag å spørre om erfaringer her inne. Noen som har prøvd?

Leiligheten som skal selges ligger sentralt i Oslo, 2-roms 40 kvadrat, bygg fra 2007, burde være lettsolgt pga god beliggenhet.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 10:36   #2
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Ingen glupe innspill?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 11:13   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Det skal jo være mulig, ja. Min bror er advokat, men valgte likevel å bruke megler da de solgte sin leilighet for noen år siden.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 11:18   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Vurderte det da vi solgte for noen år siden, men vi brukte megler fordi vi brukte all tid på å pusse opp dit vi skulle flytte. Hadde ikke tid å gjøre det selv, rett og slett.

Jeg sjekket da (på forum selvsagt ) hvordan folk stilte seg til å kjøpe utenom megler. Forbausende mange trodde man risikerte mer ved å ikke bruke megler. Men man har like mange rettigheter uansett hvem man kjøper gjennom. Så akkurat det er en side jeg ville vurdert, at folk kanskje er skeptiske. På den annen side så har det blitt litt mer vanlig å selge selv nå, har det ikke?

Ute på bygda er det forresten mange hus som selges uten megler, det har alltid vært vanlig utenom i bystrøk.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 11:27   #5
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Jeg hadde ikke gjort det, av grunner som -ea- nevner: folks oppfattelse av sikkerhet.

That being said, jeg har to venner som har gjort det.

Han ene er innmari kreativ. Han lagde lekkert prospekt, fikk tatt fine bilder og var edruelig ift prisantydning. Prospektet og annonsen var innbydende og han fikk mange på visning. Leiligheten ble solgt med en gang.

Han andre har prøvd å selge i vår. (Disclaimer, min svært personlige mening følger) han mente nok at leiligheten burde selge seg selv pga lokasjon og fasiliteter. Han tok mørke bilder uten å tenke på utsnitt, og dermed ble ikke annonsen tiltrekkende. Prisantydning var nok også litt høy. Han har hatt fire visningshelger ig faktisk ingen på visning.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 11:27   #6
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Vi solgte selv da vi flyttet for 2,5 år siden. Brukte advokat til papirene - og ordnet ellers alt selv. Men det var i et lite marked, så vi ble egentlig bare enig med kjøper om en pris.

Bygda altså, jamfør -ea- sitt innlegg over.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 11:34   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Ja, det med bildene er viktig. Bruk en proff fotograf selv om du skal selge selv.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 11:38   #8
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.814
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Benytter du Bolighandel 1 bruker du noen få timer mer selv, og sparer mange titusener. Og alt det juridiske er på plass.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 12:29   #9
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Bolighandel 1 har fotograf til å ta bilder, så det virker greit. Bilder er jo helt avgjørende for å tiltrekke seg interesserte kjøpere. De lager også prospektet, noe som er greit. Jeg kunne laget prospekt, har tilgang på programvare osv. gjennom jobb, men jeg ville brukt lang tid for å få det skikkelig bra. Ergo best å sette det bort til andre siden jeg har "litt" annet å drive med for tiden.

-ea- har et poeng. Det kan jo hende at folk oppfatter at det er utrygt å kjøpe på denne måten. Men, det er som sagt en egen oppgjørsmegler som tar seg av oppgjøret, og det går an å ta eierskifteforsikring.

Det som virker mest mystisk på meg er budgivningen. Litt uklart hvordan man som privatperson skal gjøre det dersom flere gir bud.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 12:32   #10
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.814
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Budgivning kan taes via skjemaet som er i salgsoppgaven, ev scanne/fakse denne over. Da må selger informere de andre interessentene om budet, og at det står til kl 12 påfølgende dag.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 12:43   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Vi har solgt privat, gjennom noe som het AO (advokatoppgjør eller noe sånt). Det gikk veldig fint, men da hadde vi kjøper fra før.

En kompis av meg, som er selger selv (ikke megler), mente at han skulle klare dette helt fint privat. Det gikk skeis. Han fikk ikke solgt før han bet i det sure eplet og hyret en megler. Det er et fag, dette også, selv om ikke alle er like flinke.

(Kompisen min tapte MYE penger på dette, særlig siden markedet plutselig stoppet opp, så han fikk dårlig pris og tapte tid. Mye mer enn honoraret.)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 12:46   #12
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Jeg tenker på at vi kan ta risikoen med at det kan ta litt tid. Min samboer flytter jo inn til meg, dermed har han ikke utgifter til ny bolig i mellomperioden før han får solgt. Men han taper selvsagt leieinntekt i den perioden mellom utflyttingen fra leieboer og salg av leiligheten.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 13:17   #13
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Finnannonse over tid er dyrt, så den biten bør du sjekke. Samtidig som interessen faller i bunn for objekter som ligger lenge. Folk blir mistenksomme.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 13:50   #14
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Jeg har opplved det som en stor fordel å ha en megler som kjenne området og har solgt liknende leiligheter nylig. Hun hadde da opparbeidet et kundeforhold til flere potensielle kjøpere, og brukte listene sine fra tidligere visninger, ringte rundt og gjorde folk oppmerksomme på at det har kommet et objekt som er interessant for dem. Flere av kjøperne hadde vært med i budrunder tidligere, og da visste jo megleren hvor mye de hadde å gå på, og hun hadde en kløktig strategi i budrunden. Vi tjente flere hundre tusen på det ift om vi hadde gjort det selv. Og hun tjente også veldig gode penger, tør ikke tenke på hva timelønna blir...

Jeg har også erfaring med dårlig megler, og da kunne jeg like gjerne solgt selv. Men min erfaring er at det er viktig å få til en budrunde, så her er det sikkert litt å tenke på, men sikkert fullt mulig å få til. Er folk intersserte så byr de jo.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 14:11   #15
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Jeg har kjøpt privat, men da var det fra en venninne, vi avtalte en pris som lå på snittet ift. verdivurderingene hun innhentet (ingen budrunde involvert, heller ikke noe prospekt osv), og hun fikk en av meglerne i byen til å ta seg av alt papirarbeidet for et gebyr på ca 10000 (dette var i 2004).

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg tror jeg hadde blitt skeptisk til et annonsert salg utenom eiendomsmegler og godt kunne funnet på å stå over visning så lenge det fantes andre aktuelle leiligheter å velge i.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 14:45   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Mens jeg er tøff og kunne godt kjøpt uten megler. Og har gjort det faktisk for noen år siden, vi involverte kun en takstmann (fordi vi var interessert i teknisk tilstand) og en advokat (kontrakt og pengeoverføring).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 14:54   #17
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Men ville dere visst at Bolighandel1 ikke var en megler, men et byrå som lar privatpersoner ta seg av akkurat visningen selv? Jeg vet ikke om jeg hadde lagt merke til det, jeg hadde trodd det var en ny megler.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 18:10   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Godt spørsmål. Legg ut en Finn-link med bolig via dem? Så får vi se og vurdere.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 18:20   #19
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Som kjøper er det viktige for meg at det er profesjonell takstmann inne i bildet og at oppgjør og kontrakter gjøres av profesjonelle. Og at det er noen på visning som har peiling. Hvis eier har peiling og kan lede visning selv er dette greit nok tenker jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 18:34   #20
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Jeg har vært på et utall visninger, og er det en ting som får meg til å skygge banen, så er det at eier selv holder visninger. Eiere legger gjerne ut i det videre og brede om ting som jeg gjerne ikke bryr meg så mye om (alle detaljer i en oppussing,feks, jeg vil bare vite at ting er forskriftsmessig utført), samtidig som de fotfølger meg så jeg knapt tørr å gløtte på en eneste skapdør. Det er heller ikke så lett å stille kritiske spørsmål til eieren selv. Og ja, det er sjelden jeg tar feil av en megler og en selger..

Jeg ville også forventet å få en leilighet solgt uten megler litt billigere enn en solgt med megler. Det er kanskje ikke helt rasjonelt, men jeg er litt mer skeptisk, og dermed litt mindre betalingsvillig når det ikke er en profesjonell megler inne i bildet.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no