Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Matboks til 6-åring med kjøleelement

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-08, 15:15   #1
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Matboks til 6-åring med kjøleelement

Noen som vet om det finnes? Jeg har lest en del tråder om matbokser/niste her på FP og det beste tipset til nå er å lage nisten kvelden i forveien for da holder den seg kald lengst mulig. Det beste ville være om matboksen hadde kjøleelement, tenker jeg.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 15:24   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matboks til 6-åring med kjøleelement

Når jeg har behov for å legge kjøleelement i matboksen, bruker jeg gamle pepperkakedeigbokser. De funker utmerket og har passe størrelse. Et stykk kjøleelement går akkurat ned i bunnen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 15:27   #3
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Matboks til 6-åring med kjøleelement

På princess solgte de matbokser med kjøleelement i fjor i alle fall.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 15:32   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matboks til 6-åring med kjøleelement

Hva slags niste er det du pleier å lage, som trenger å holde seg kald? Det går også an å legge noe frossen mat eller drikke i matboksen, som tiner innen man skal spise, men holder det andre kaldt underveis.

Du får tak i på lunchbox.com også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 15:54   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matboks til 6-åring med kjøleelement

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hva slags niste er det du pleier å lage, som trenger å holde seg kald? Det går også an å legge noe frossen mat eller drikke i matboksen, som tiner innen man skal spise, men holder det andre kaldt underveis.

Du får tak i på lunchbox.com også.

Der var det mange fine motiv! Men jeg fant ikke bilde av hvordan de ser ut inni?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 16:02   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matboks til 6-åring med kjøleelement

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Der var det mange fine motiv! Men jeg fant ikke bilde av hvordan de ser ut inni?

Jeg har en av dem, og den har sånn "regntrekk"-stoff inni. Så det lønner seg egentlig å ha en matboks oppi. Men da har man plass til et kjøle-element under.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 16:59   #7
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Matboks til 6-åring med kjøleelement

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hva slags niste er det du pleier å lage, som trenger å holde seg kald? Det går også an å legge noe frossen mat eller drikke i matboksen, som tiner innen man skal spise, men holder det andre kaldt underveis.

Du får tak i på lunchbox.com også.


Foreløpig lager jeg ikke niste, men snart må jeg. Tenker meg at det er kjedelig med svett ost og inntørkede agurkskiver og da er vel løsningen kjøleelement?

Mange fine matbokser i linken, men får satse på noe som er å få kjøpt i Norge (for å gjøre det enkelt).

Takk for tips!

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 17:00   #8
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Matboks til 6-åring med kjøleelement

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

På princess solgte de matbokser med kjøleelement i fjor i alle fall.


Er de holdbare og praktiske?

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 17:02   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matboks til 6-åring med kjøleelement

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Foreløpig lager jeg ikke niste, men snart må jeg. Tenker meg at det er kjedelig med svett ost og inntørkede agurkskiver og da er vel løsningen kjøleelement?

Jeg har aldri opplevd det. Så lenge det er pakket i en matboks som ikke er altfor stor så har all maten holdt seg helt strålende frem til lunch, uten kjøleelement. Jeg legger aldri frukt og grønnsaker oppå osten, men i små bokser ved siden av. Balanse linket til denne geniale siden i en tråd for litt siden, der får du masse tips om mat, hvordan holde kald mat kald, og varm mat varm, unngå bakterievekst, lage fristende mat, bruke opp rester osv.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 22-06-08 kl 21:43. Årsak: Grukt? Frukt, selvfølgelig.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 20:48   #10
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Matboks til 6-åring med kjøleelement

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har aldri opplevd det. Så lenge det er pakket i en matboks som ikke er altfor stor så har all maten holdt seg helt strålende frem til lunch, uten kjøleelement. Jeg legger aldri grukt og grønnsaker oppå osten, men i små bokser ved siden av. Balanse linket til denne geniale siden i en tråd for litt siden, der får du masse tipsom mat, hvordan holde kald mat kald, og varm mat varm, unngå bakterievekst,lage fristende mat, bruke opp rester osv.

Ok. Da ble fordommene mine borte. Gutten min skal få niste uten svette osteskiver når han begynner på skolen! Takk!

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 20:51   #11
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Matboks til 6-åring med kjøleelement

Oi oi oi, her var mange nye ideer

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:43   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matboks til 6-åring med kjøleelement

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Ok. Da ble fordommene mine borte. Gutten min skal få niste uten svette osteskiver når han begynner på skolen! Takk!

Ingen årsak! Svett ost er ikke digg. Og den blir svettest i matpapir og plast.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:53   #13
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Matboks til 6-åring med kjøleelement

Da jeg jobbet i bokhandel for noen år siden, solgte vi sånne matbokser med små kjøleelementer i. Aner altså ikke om de fortsatt selger disse, eller noe om kvaliteten.

Jeg pleier å ha frosne brødskiver i matpakka mi, og da tiner de innen lunsj og smaker ferskt og fint, samt at pålegget holder seg bra også.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no