Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Medlemssalong II

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 08:33   #201
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Bare et spørsmål sånn helt ut av sammenhengen (dette har jeg lurt på i flere år, helt siden jeg kom på NM) : Hva i alle dager er voy???


Lurer også på hva det betyr Kan noen hviske det til meg?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 09:08   #202
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Voy var originalt et forum der folk kunne snakke om ting som ikke var lov å snakke om på andre forum. Ergo ble det også en del baksnakking der, men ikke mer enn man burde tåle. Det originale forumet forsvant og i kjølvannet dukket det opp noen etterligninger som vel ikke har tatt av på samme måte som det originale forumet.

Voy er egentlig en type gratisforum som hvem som helst kan sette opp på to minutter.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 09:39   #203
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Mye av det som foregikk på denne voy-gruppen gikk nå et langt stykke over hva som bør tåles, syns jeg. Voy ble et ganske hett tema husker jeg, og det så ut til at anonymiteten gikk til hodene på endel. Mye sladder, løgn og baksnakking i den verste perioden, men det var sikkert et helt OK forum fram til det begynte å storme som verst, og dørene ble rent ned av nyskjerrige og fornærmede, det hele så ut til å bli en konkurranse i å være frekkest mulig.

Voy eksisterer forsatt, og er på samme måte som diskusjonsforum.no en tjeneste der hvem som helst kan sette opp et enkelt forum, mot at de som tilbyr tjenesten får reklameinntekter fra mer eller mindre påtrengende annoser.

Men jeg ser ikke helt hva NM-Voy har i denne diskusjonen å gjøre, jeg skjønner "paranoian", men det er fortsatt ikke hvem som helst som slipper inn i den kommende M2.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 09:41   #204
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.633
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Ang. Voy: Er det alt? Jøss. Husker jeg spurte samme spørsmålet inne på NM engang (som et helt reellt spørmål) , og da ble tråden stengt/slettet før jeg fikk lest svaret engang. Så jeg så for meg at det var et forum som nærmest brøt norsk lov, eller at det var drevet av CIA eller peoder eller noe sånt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 09:51   #205
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Mye av det som foregikk på denne voy-gruppen gikk nå et langt stykke over hva som bør tåles, syns jeg. Voy ble et ganske hett tema husker jeg, og det så ut til at anonymiteten gikk til hodene på endel. Mye sladder, løgn og baksnakking i den verste perioden, men det var sikkert et helt OK forum fram til det begynte å storme som verst, og dørene ble rent ned av nyskjerrige og fornærmede, det hele så ut til å bli en konkurranse i å være frekkest mulig.

Pft. Voy var fint. Jeg var nå en av de som har fått gjennomgå i tide og utide på voy, men det er jo bare internett. Voy var en nødvendighet på den tiden. Nå har man jo forum som dette der man faktisk kan diskutere slikt som blir fjernet på andre forum.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 09:59   #206
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ang. Voy: Er det alt? Jøss. Husker jeg spurte samme spørsmålet inne på NM engang (som et helt reellt spørmål) , og da ble tråden stengt/slettet før jeg fikk lest svaret engang. Så jeg så for meg at det var et forum som nærmest brøt norsk lov, eller at det var drevet av CIA eller peoder eller noe sånt.

Det er akkurat den måten NM drev forumet på, som gjorde at jeg ikke orket å være der. Noen av moddene, og reglene deres, tok seg selv og sine meninger litt for selvhøytidlig. Grøss!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 10:06   #207
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.633
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Ja, det var ikke for å disse NM egentlig jeg skrev det, men jeg har altså levd i villfarelse om at Voy var skikkelig "på kanten" fordi tråden ble så raskt slettet. Uten noen som helst forklaring selvsagt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 10:09   #208
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.786
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Mye av det som foregikk på denne voy-gruppen gikk nå et langt stykke over hva som bør tåles, syns jeg. Voy ble et ganske hett tema husker jeg, og det så ut til at anonymiteten gikk til hodene på endel. Mye sladder, løgn og baksnakking i den verste perioden, men det var sikkert et helt OK forum fram til det begynte å storme som verst, og dørene ble rent ned av nyskjerrige og fornærmede, det hele så ut til å bli en konkurranse i å være frekkest mulig.

Voy eksisterer forsatt, og er på samme måte som diskusjonsforum.no en tjeneste der hvem som helst kan sette opp et enkelt forum, mot at de som tilbyr tjenesten får reklameinntekter fra mer eller mindre påtrengende annoser.

Men jeg ser ikke helt hva NM-Voy har i denne diskusjonen å gjøre, jeg skjønner "paranoian", men det er fortsatt ikke hvem som helst som slipper inn i den kommende M2.

Henger meg litt opp i dette og tillater meg å juble litt.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 10:58   #209
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.885
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Oi, man burde ikke være ute på fredagskvelden, ser jeg!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvorfor skal man ikke jobbe litt for å få lov til å delta? Hva er vitsen med et bakrom om man må ta hensyn til de som skriver tre innlegg i uka og de gjerne består av "god bedring", "klem" osv.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Vil noen skrive tusen innlegg med "enig" eller "klem" så syntes jeg faktisk de fortjener en premie

Her er jeg helt enig med Sitron og helt uenig med Pastill. Jeg synes de som skriver både mye og godt skal premieres, ikke innholdsløse spammere og klemzere. Foreldreportalen har hele tiden vært tenkt som et sted som skal legge vekt på godt innhold, jeg siterer fra presentasjonen av forumet:

Sitat:

Vi ønsker oss et miljø med interessante diskusjoner, der det er god takhøyde for ulike meninger. Med takhøyde mener vi at det skal være rom for uenighet, og gjerne engasjerte krangler, men vi ønsker likevel at diskusjonene blir holdt på et saklig nivå. Takhøyde forutsetter respekt for andre brukere, og vi forventer at brukerne våre selv tar ansvar for å oppføre seg skikkelig overfor hverandre.

Hvis man er hårsår, ikke takler uenigheter i diskusjoner, bare vil snakke om eller lese om babyer, eller bare er ute etter å få bekreftet at man har rett og vet best selv, vil man kanskje ikke føle seg hjemme her.

Hvis man derimot
liker gode diskusjoner og kan skille på sak og person
er lite selvhøytidelig og er åpen for at folk er forskjellige
interesserer seg for mange ulike temaer og liker å lære nye ting
foretrekker velformulerte og gjennomtenkte innlegg
setter pris på og tåler utstrakt bruk av humor
ønsker å bli kjent med andre som også passer inn i denne beskrivelsen
så er Foreldreportalens forum et fint sted å være.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Synes du et "anbefalingssystem" en noe mer rettferdig enn et system basert på prikkepoeng og antall meldinger altså? Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må bli minst like "klikkete" og "urettferdig".

Enig. (Klemz? ) Jeg ønsker meg IKKE et anbefalingssystem hvor folk må tigge og be og smiske for å slippe inn i en lukket del, og hvor noen skal sitte og vurdere de andre for opptak. Jeg vil helst ha en eller annen automatisert løsning.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Mye av det som foregikk på denne voy-gruppen gikk nå et langt stykke over hva som bør tåles, syns jeg.

Jepp.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

eller at det var drevet av CIA eller peoder eller noe sånt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 11:52   #210
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Her er jeg helt enig med Sitron og helt uenig med Pastill. Jeg synes de som skriver både mye og godt skal premieres, ikke innholdsløse spammere og klemzere. Foreldreportalen har hele tiden vært tenkt som et sted som skal legge vekt på godt innhold.

Og jeg er helt enig med deg, selv om jeg er miiiiilevis fra 1000 innlegg og 1000 prikker og 90 dager og alt dette her. Men noe må man jo ha å strekke seg etter Jeg ble anbefalt dette forumet fordi det skulle være stor takhøyde her inne. Og jeg liker meg her fordi jeg ikke tror det er så mange som kjenner meg i RL her, og da føler jeg meg friere til å diskutere, enn på de forumene jeg har vanket tidligere.

Det gjør ikke meg noe at det lages et superhemmelig forum for dem som ha vært her i en halv evighet. Vel å merke om det ikke betyr at alle de kjekke diskusjonene foregår bak ryggen til oss andre som ikke har vært her like lenge da. For da blir jo plutselig FP et rimelig dølt sted å være for alle andre enn de få heldige som er med i Medlemssalong II....

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 12:14   #211
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Og jeg er helt enig med deg, selv om jeg er miiiiilevis fra 1000 innlegg og 1000 prikker og 90 dager og alt dette her. Men noe må man jo ha å strekke seg etter Jeg ble anbefalt dette forumet fordi det skulle være stor takhøyde her inne. Og jeg liker meg her fordi jeg ikke tror det er så mange som kjenner meg i RL her, og da føler jeg meg friere til å diskutere, enn på de forumene jeg har vanket tidligere.

Det gjør ikke meg noe at det lages et superhemmelig forum for dem som ha vært her i en halv evighet. Vel å merke om det ikke betyr at alle de kjekke diskusjonene foregår bak ryggen til oss andre som ikke har vært her like lenge da. For da blir jo plutselig FP et rimelig dølt sted å være for alle andre enn de få heldige som er med i Medlemssalong II....

Det som pr i dag foregår i medlemssalongen er ikke annet enn diverse betroelser, om man får kalle det dét. Ingen generelle diskusjoner. De som oppretter tråder der skriver om hendelser i familien, på jobben ol. Noen legger såkalte skrytebilder der fordi de er mer komfortable med at ikke "hele verden" kan gå inn og se på bilder av dem og barna deres. En MII blir ikke noe mer enn dette, eneste forskjellen er at den blir enda mer privat enn dagens ms.

Interessante diskusjoner over helt generelle, daglidagse temaer vil fortsatt foregå i det åpne forumet, og de fleste vil nok fortsatt tilbringe mest tid der.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 12:20   #212
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Interessante diskusjoner over helt generelle, daglidagse temaer vil fortsatt foregå i det åpne forumet, og de fleste vil nok fortsatt tilbringe mest tid der.

Da kan jeg overhode ikke se noen problemer med å opprette en medlemssalong II Og det er jo bare rundt 850 innlegg og drøye 900 poeng og enda færre dager til jeg kanskje kan få tilgang der selv

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 15:16   #213
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Men jeg ser ikke helt hva NM-Voy har i denne diskusjonen å gjøre, jeg skjønner "paranoian", men det er fortsatt ikke hvem som helst som slipper inn i den kommende M2.

Det var ment som et eksempel på hvorfor man kanskje ville kjenne de som slapp inn litt mer enn "alle andre liker dem". Altså fartstid. (Om jeg ikke husker feil.)

På den annen side: Jeg håper man ikke har så stor tiltro til utsilingsprosessen at man slutter å ha i bakhodet at det alltid er en risiko forbundet med å dele på nett. Om enn kraftig minimert, så er den der.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 15:50   #214
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Det var ment som et eksempel på hvorfor man kanskje ville kjenne de som slapp inn litt mer enn "alle andre liker dem". Altså fartstid. (Om jeg ikke husker feil.)

På den annen side: Jeg håper man ikke har så stor tiltro til utsilingsprosessen at man slutter å ha i bakhodet at det alltid er en risiko forbundet med å dele på nett. Om enn kraftig minimert, så er den der.

Klart man skal være forsiktig hva man deler, men som nevnt før så er her flere grader av privathet. M2 vil være det mest graderte området for vanlige medlemmer som poster og deltar i forumet.

1000 ryktepoeng = Postitive tilbakemedlinger fra mange brukere, og en lengre fartstid på FP.

Det skal mer til enn takkeprikker, klemmeprikker, her-er-epostadressen-min-så-du-kan-sende-meg-Rune-Rudberg-bildet-prikker, og sympati-for-det-mest-forferdeligste-som-har-hendt-meg-prikker for å få 1000 ryktepoeng. Og om 20 som allerede er inne bestemmer seg for å prikke opp noen, så er der 20 som står til ansvar om det skulle vise seg å være en feil avgjørelse. Alle prikker er loggført med poeng og kommentar.

Prikkekampanjer er ikke vanskelig å oppdage, og forøvrig noe vi kan og vil slå ned på.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 16:02   #215
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Det som pr i dag foregår i medlemssalongen er ikke annet enn diverse betroelser, om man får kalle det dét. Ingen generelle diskusjoner. De som oppretter tråder der skriver om hendelser i familien, på jobben ol. Noen legger såkalte skrytebilder der fordi de er mer komfortable med at ikke "hele verden" kan gå inn og se på bilder av dem og barna deres. En MII blir ikke noe mer enn dette, eneste forskjellen er at den blir enda mer privat enn dagens ms.

Interessante diskusjoner over helt generelle, daglidagse temaer vil fortsatt foregå i det åpne forumet, og de fleste vil nok fortsatt tilbringe mest tid der.

Sånn tenker jeg også. Alle får fortsatt være med på de spennende diskusjonene som foregår utenfor medlemssalongen.

Synes forslaget om M2 er bra. Som nevnt tidligere i tråden: De med mange meldinger og godt rykte er en gjeng som kjenner hverandre godt, og jeg tror nok at mange hadde våget mer "blottlegging" hvis bare en liten "sidet" gruppe hadde tilgang til å lese.

Jeg synes det blir litt for mye sårhet i forhold til at noen føler seg utenfor gjengen/ de populære/ kremen. (Eller hva de kalles; de som er aktive, skriver godt og kjenner hverandre utenfor nett.)

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 16:03   #216
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

HP: Godt forklart.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 16:05   #217
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.


Synes forslaget om M2 er bra. Som nevnt tidligere i tråden: De med mange meldinger og godt rykte er en gjeng som kjenner hverandre godt

Ikke sant.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 17:51   #218
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ikke sant.





Og jeg er enda ikke i den kategorien , mangler poeng. Men synes likevel at en avdeling for 1000 - 1000 hadde vært noe. Når man bruker så mye tid her inne, da blir man kjent med hverandre og har gjerne lyst å dele noe med denne gruppen og ikke hele forumet.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 19:05   #219
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.




Og jeg er enda ikke i den kategorien , mangler poeng. Men synes likevel at en avdeling for 1000 - 1000 hadde vært noe. Når man bruker så mye tid her inne, da blir man kjent med hverandre og har gjerne lyst å dele noe med denne gruppen og ikke hele forumet.

1000fryd

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 19:57   #220
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ang. Voy: Er det alt? Jøss. Husker jeg spurte samme spørsmålet inne på NM engang (som et helt reellt spørmål) , og da ble tråden stengt/slettet før jeg fikk lest svaret engang. Så jeg så for meg at det var et forum som nærmest brøt norsk lov, eller at det var drevet av CIA eller peoder eller noe sånt.

Nei det var ikke så ille, men vise-Admin på NM fikk sitt pass påskrevet der et par ganger. Derfor ble Voy-tråder behandlet sånn på NM.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no