Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når man ødelegger deler på nye møbler fra Ikea

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-17, 15:56   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Når man ødelegger deler på nye møbler fra Ikea

Er det da mulig å få tak i bare enkelte deler eller må man kjøpe hele settet på nytt? Her er det snakk om en langside på en seng/uttrekkbar del under senga (Hemnes dagseng) To av "stolpene" (der hvor hvor skuffene skal sitte fast) hvor hjulene sitter brakk rett av fra langsiden da jeg skulle forflytte den.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-17, 16:16   #2
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man ødelegger deler på nye møbler fra Ikea

IKEA kundeservice er supre, etter min erfaring. Vi har fått tak i ekstradel.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-17, 16:47   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når man ødelegger deler på nye møbler fra Ikea

Vurderer å prøve å skru den sammen like vel, men usikker på hvor holdbar den blir. Materialet er blitt ødelagt der hvor skruen og de trepluggene skal være festet, men er litt igjen å feste de i. Tror jeg prøver å sjekke med Ikea før jeg prøver å skru det sammen slik det er. Sånn går det når man skal være selvstendig.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 22:45   #4
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når man ødelegger deler på nye møbler fra Ikea

IKEA tok inn den ødelagte delen og bestilte ny til meg, de hadde ikke på lager. Sier meg fornøyd med det. Minuset er at den skulle komme med såkalt ekspresslevering fra Sverige. 1 uke og 2 dager er vel ikke særlig mye ekspress, selv ikke fra utlandet, i min verden.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-17, 06:45   #5
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når man ødelegger deler på nye møbler fra Ikea

Litt overrasket over at du ikke bare fikk en komplett ny seng i eske? Det har vi fått i tilsvarende situasjon, og mangelen vare bare noen skruer.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-17, 08:26   #6
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når man ødelegger deler på nye møbler fra Ikea

Da hadde jeg nok sikkert måtte ha med meg hele sengen, hadde bare med bakveggen som var ødelagt. Det var uansett ikke noe han foreslo. Men sier meg fornøyd så lenge jeg får ny del, men synes det er alt for lang tid å vente. Hadde jeg slått meg vrang så hadde han kanskje funnet en annen løsning, men jeg var snill og grei denne gangen.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-17, 10:16   #7
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når man ødelegger deler på nye møbler fra Ikea

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Litt overrasket over at du ikke bare fikk en komplett ny seng i eske?

Her får man igjen for å lese litt for mye på gjør-det-selv-sider og IKEA-hack-sider. Jeg syns det stod "litt overrasket over at du ikke bare komponerte en ny seng".

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no