Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg har visst helt feil stil ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 13:24   #81
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Lucifer - det der kunne vært tatt hjemme hos oss også. Merket meg detaljene som toalettpapiret stående på vasken, og kaoset i yttergangen.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 13:37   #82
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Gjer du? Går ikkje an å hate sånn varmt, brunt slitt skinn vel??

Varmt klamt skinn ja!
To av mine venninner har skinn. Jeg synes det er pyton, sommer som vinter. Jeg hater ikke utseendet, men hvordan skinn er å sitte i.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 15:08   #83
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Lucifer, der var det et hjem jeg kjente meg igjen i.
(Jeg har en litt annen stil, men helhetsinntrykket er nok i samme gaten)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 23:27   #84
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

guniss: Har du det så ryddig, eller flytter du kaoset ut av kamerafeltet?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 09:56   #85
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

guniss: Har du det så ryddig, eller flytter du kaoset ut av kamerafeltet?

Jeg har det jevnt over så ryddig..
Jeg liker å ha det rydding, med jeg hadde plukket sammen lekene nede da, fordi jeg tenkte å vaske. (rakk det ikke)

Jeg har det som oftes ryddig på de daglige "bruksrommene", og så er barnas soverom og vaskerommet kaotisk.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 09:58   #86
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Men. Ryddig er ikke det samme som rent!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 11:10   #87
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Varmt klamt skinn ja!
To av mine venninner har skinn. Jeg synes det er pyton, sommer som vinter. Jeg hater ikke utseendet, men hvordan skinn er å sitte i.

Da kan de umulig ha ekte skinn?
Vi har skinnmøbler, og de er ikke klamme å sitte i.
Du er kanskje spesielt varm i rumpa, guniss ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 11:25   #88
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Da kan de umulig ha ekte skinn?
Vi har skinnmøbler, og de er ikke klamme å sitte i.
Du er kanskje spesielt varm i rumpa, guniss ...

Det ER ekte. Og ja, jeg blir fryktelig fort varm.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 11:32   #89
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Jeg har i dag en svart, grønn og hvit stue. Den driver og blir svart, rød og hvit nesten helt av seg selv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 14:08   #90
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har i dag en svart, grønn og hvit stue. Den driver og blir svart, rød og hvit nesten helt av seg selv.

Min stue er grønn, hvit og krem, men den driver og transformerer seg til hvit, blå og orange? Kan dette være et dommedagstegn?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 14:53   #91
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Min stue er grønn, hvit og krem, men den driver og transformerer seg til hvit, blå og orange? Kan dette være et dommedagstegn?



Kanskje stuene våre sender signaler til aliens? Fargekoding?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 16:03   #92
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Jeg tenkte litt på det der med "feil stil".
DET har ikke jeg. Jeg har helt rikitig stil. Min stil har jeg, og den er perfekt for meg.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 17:42   #93
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Jeg likte godt stilen din, Guniss.

Jeg eier ikke, men leier. Folk klager gjerne på at det er for sterilt her. Absolutt ingen stil.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 18:14   #94
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Vi har en kompromistil og det irriterer meg, hvorfor kan ikke jeg få bestemme.

Gunnis imponert over hvor ryddig du har det, det var veldig fint.

Vi lider foresten litt av sånn har nettopp flyttet inn (4 år siden), så bildene henger der det var spikerhull, tilfeldig hengt opp når vi flyttet inn. De rom vi har pusset opp er det litt bedre og stua står for tur.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:22   #95
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Så fint dere har det Guniss! Lekker tapet

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:31   #96
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Lite bilder i den tråden her! :klage:

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 22:24   #97
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Lite bilder i den tråden her! :klage:

Jeg tok bilde av rotet mitt 21.30 og etter rydding 22.10. Så langt kom jeg. Kanskje det legges ut i morgen. *lat*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 22:51   #98
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.



Kanskje stuene våre sender signaler til aliens? Fargekoding?

Oioioi, her er det et vell av muligheter. Jeg antar at det er signifikan at din stue bytter fra grønn til rød. Kan det være at den prøver å advare romvesen? Ser det feks slik ut:

I så fall er det mulig stuen din forbereder seg på å beskytte dere fra invasjon, eller tvert imot, at den forbereder seg på farlig besøk. Det betyr visstnok ""I am taking in, or discharging, or carrying dangerous goods"
Mulig at det ligger noe matrester og råtner et sted, kanskje? :enkel:

(Jeg har litt mer problemer med å kode min egen stue.)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 22:54   #99
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Dangerous goods. Hm. Jeg tror ikke vi skal gå nærmere inn på det.

Din stue sier noe i retning "jeg har skikkelig sansen for komplementærfarger, sjekk ut Ittens fargesirkel, medmarsboere!"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 22:56   #100
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.890
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Er det noe vi ikke har så er det stil. Vi har for mange ting og for liten plass. Der vi bodde før hadde vi det igrunn ganske fint, men da hadde vi nesten dobbelt så stor plass som vi har nå. Om et par år når vi har pusset opp underetasjen og har omkring 15o m2, da blir det forhåpentligvis bedre. Men pr i dag er det ikke bra her, bare i ca 5 min etter at vi har ryddet skikkelig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no