|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#461 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådFryktelig, Malama. Skjønner godt om du er skjelven de neste dagene, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
frakoblet
|
![]() Sv: GruffetrådVi dro på Elkjøp i dag for å kjøpe ny oppvaskmaskin. Stablet den inn i bilen, demonterte den gamle, åpner plasten og isoporen på den nye, og det ramler ut noen plastbiter. Hm. Det var rart. Manøvrerer den inn på jekketralle, og styrer den inn mot hullet under benken. Hm. Så rart. Den passer liksom ikke. Snur hele driten, og det er jammen en diiiger bulk i maskinen på hjørnet bak. Altså, enorm. Det fant vi selvsagt ut etter at butikken hadde stengt.
![]() |
#464 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: GruffetrådSå trist og fælt, Malama.
![]() |
#465 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: GruffetrådMalama: Jeg har ikke ord egentlig, men en virituell klem sendt deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: GruffetrådMalama: Det var et godt stykke verre enn "gruff". Det er forferdelig når slikt skjer, og det blir så brutalt at man ikke får noen som helst form for forvarsel.
![]() |
![]() |
#467 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: GruffetrådJa, det er vel egentlig dagens som er gruff. Gårsdagens var grusom.
![]() |
#468 |
ctrl+z
|
![]() Sv: GruffetrådMan får litt perspektiv, Malama.
![]() |
#469 |
Lesende
![]() Sv: GruffetrådJeg mangler arbeidslyst nå etter lønsj og ble litt nedtrykt av en lang telefonsamtale med Mellomste. Jeg skjønner situasjonen, skulle bare ønske at det ikke var sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Lesende
![]() Sv: GruffetrådMer gruff. Jeg har begynt å utvikle voldsomt med magesyre. Det gjør meg kvalm på en måte og småredd. I tenåra slet jeg med magesyren og påfølgende oppkast. Det tok lang tid å få ting på stell igjen. Og nå har jeg begynt å kaste opp igjen. Det er sinnsykt ekkelt og lett skremmende. Det svir i spiserøret. Har noen tips å gi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Er frisk!
|
![]() Sv: GruffetrådNår noen man er veldig glad i opplever noe veldig krevende og vanskelig og man ikke får gjort noe annet enn å bare være der. Skikkelig vondt.
![]() |
#472 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråd
![]() |
#473 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: GruffetrådAt det tydeligvis blir egenandel på bilforsikringen selv om det ikke var vår skyld.
![]() |
#474 |
Introvert optimist
|
Har dere ikke fått tak i den som forårsaket dette da? Så lenge noen andre belastes må dere ikke betale, men er dere blitt påkjørt på en parkering eller noe sånt og den skyldige har rømt, så ender dere med egenandel ja. Dessverre.
![]() |
#475 |
Ser lyst på livet
|
Om du er NAF-medlem kan du få egenandelen redusert, i noen tilfeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|