Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påstand om treningssentre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-10, 16:22   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.525
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Påstand om treningssentre

Nå er det jo januar og da dumper det ned med reklame for treningssentre i postkassa. Jeg skal nok ikke begynne å trene der, men bladene må jeg selvfølgelig lese! Og et av argumentene for å trene på treningsstudio var at det var "det nye grendehuset". Stemmer dette? Er det blitt slik at det er på treningsstudio man går med venner? Treffer kjente? Hva synes dere som trener? (Må jeg melde meg inn alikevel? )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 16:23   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Jeg går dit for å svette som fy. Alene. Jeg vil helst ikke snakke med noen i det hele tatt.

  Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 16:24   #3
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Jeg tar en Fjeset

Inn, så gjøre det jeg skal.. Må jeg dusje så håper jeg at jeg ikke treffer noen kjente, og ut.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 16:24   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.204
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Jeg går ikke og trener for å treffe venner, hverken gamle eller nye. Jeg kan godt gå og trene med venner, fordi det å ha en avtale hjelper på motivasjonen, men jeg går dit for å trene, hverken for å skravle, se eller (:grøss: ) bli sett.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 16:27   #5
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.525
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Aha! De bare prøvde å lure meg! (Jeg vet om noen menn som trener i typisk strykebyggingsmiljø, og jeg tror de tenker på det som nogenlunde sosialt. Om dette sier mest om menn, kroppsbyggemiljø eller hvem jeg kjenner er jeg mindre sikker på. )

Jeg er sånn som prater til alle jeg kjenner når jeg møter dem. Også i dusjen i svømmehallen. Ikke alle som liker det, tror jeg.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 16:29   #6
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Jeg skal gå dit i morgen for første gang på åresvis. Helt alene. Jeg håper jeg ikke møter noen jeg kjenner....

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 16:33   #7
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Jeg trener alltid alene, men det hender en sjelden gang at jeg treffer kjente. Vi står ikke å skravler og holder apparatene opptatt, men trener hver for oss.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 16:38   #8
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Jeg er aldri mer asosial en når jeg trener. Jeg skrur på MP3-spilleren så fort jeg entrer døren inn til treningsstudioet, og vil bare være helt i fred.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 16:44   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Jeg er jo 100 % E og synes det er hyggelig å trene med noen. Men når jeg løper på mølle, må jeg ha musikk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 16:44   #10
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Jeg går (les:gikk, skal kanskje gå igjen) på spinning. Synes det er koselig å treffe på kjentsfolk. Har også blitt kjent med noen nye.
I treningsal med vekter og slikt synes jeg er bånn kjedelig så der hadde jeg vel bare stått og kjaset hvis jeg traff på kjente. På spinningen blir vi ihvertfall hysjet på om kjasing oppstår.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 16:45   #11
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Jeg trener ikke i lokalmiljøet, jeg trener et sted hvor jeg risikerer å møte kolleger og studentene jeg ellers veileder. De sistnevnte kunne jeg godt vært foruten. I hvertfall når de begynner å spørre meg om studieløpet sitt i dusjen. Ellers kan jeg godt trene med venner, men det er jo skrekkelig lite effektiv, da! Bortsett fra dersom man trener med treningsnarkomane, ekstremt spreke venner, da.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 17:04   #12
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Jeg trener på treningssenter 1-2 g i uka. Av og til sammen med ei anna veninne, men hun jobber dagtid, så er ikke så ofte. Jeg synes det er like greit å trene alene. Jeg gjør det jeg skal uansett.
Er også i svømmehallen 1 gang i uka. Der har jeg aldri hatt med meg noen jeg trener sammen med. En kan liksom ikke trene og skravle samtidig på svømming, da blir jo munnen full av mat!

Det er så godt å være i gang med trening igjen! Jeg merker kroppen klarer mye mye mer nå enn før!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 17:10   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Har du matpakke i vannet, tinka?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 18:44   #14
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Rettelse: vann!
Sånn går det når man bare tenker på om middagen snart er ferdig!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 19:00   #15
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Jeg trener (endelig!!!) på et sted hvor jeg kjenner flere andre medlemmer, treffer dem sjelden

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 19:14   #16
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Det stemmer ikke for min egen del, men jeg ser at det nok stemmer for mange og spesielt ferske pensjonister.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 19:21   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Him: De som har laget brosjyren tenker sikkert på et slikt miljø de hadde på gymmen i filmen UNO.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 19:27   #18
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Ikke grendehuset for min del, men kozzelig å plapre med folk i garderobe og dusj, og noen ansatte kjenner jeg også rimelig godt etter 5 års medlemskap.

På det ene senteret hvor jeg trener er det særs god stemning, og da ser man faktisk magedansgruppen kose seg med kaffe og noen ganger kake, og det virker også som om pensjonister avtaler der for trening og kaffe etterpå.

Så helt på bærtur er brosjyren nok ikke !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 19:29   #19
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg går ikke og trener for å treffe venner, hverken gamle eller nye. Jeg kan godt gå og trene med venner, fordi det å ha en avtale hjelper på motivasjonen, men jeg går dit for å trene, hverken for å skravle, se eller (:grøss: ) bli sett.

Jepp.

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Det stemmer ikke for min egen del, men jeg ser at det nok stemmer for mange og spesielt ferske pensjonister.

Definitivt. Egentlig for mange kvinner over 50 har jeg inntrykk av fra mitt senter.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 20:01   #20
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Jeg går ikke på trening for å prate, men vi er stort sett 3stk som trener sammen og da blir det naturlig nok litt skravling før og etter trening. Under selve treningen er det ikke rom for prating.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no