Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-08, 11:38   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

alfaMannen kjøpte jo, ikke helt uten ironi, Are Kalvøs "Syden" til meg i forigårs, jeg leste den ut i går, og har ledd høyt mange, mange ganger.

Så kom jeg til dette avsnittet, og rødmet da selvinnsikten seg innover meg.

Sitat:

Øyloffing i Hellas er Syden-ferie for folk som ikkje liker Syden-ferie. Øyloffing er Syden-turisme for folk som ikkje liker Syden-turistar. Øyloffing er Syden for interrailerar. Syden for antikommersialistar. Syden for SV-arar.

Jeg drømmer om øyloffing i Hellas.

Genial bok, forresten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:41   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

alfaMannen kjøpte jo, ikke helt uten ironi, Are Kalvøs "Syden" til meg i forigårs, jeg leste den ut i går, og har ledd høyt mange, mange ganger.

Så kom jeg til dette avsnittet, og rødmet da selvinnsikten seg innover meg.

Sitat:

Øyloffing i Hellas er Stden-ferie for folk som ikkje liker Syden-ferie. Øyloffing er Syden-turisme for folk som ikkje liker Syden-turistar. Øyloffing er Syden for interrailerar. Syden for antikommersialistar. Syden for SV-arar.

Jeg drømmer om øyloffing i Hellas.

Genial bok, forresten.

Eg er mest overraska over at forlaget tillet ein såpass openbar skrivefeil i boka eg

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:42   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Jeg har lenge tenkt å lese den, ser ut som en morsom bok. Nå skal jeg reservere den på biblioteket.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:44   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg er mest overraska over at forlaget tillet ein såpass openbar skrivefeil i boka eg


Noe som jo er hysterisk morsomt er når han i fotnotene beklager skrivefeil fra sitatene som er brukt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:45   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.868
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Boka er ubeskrivelig morsom, synes jeg - kun overgått av Harry fra samme penn.

Veldig treffende sitat, ja, særlig for meg som liker å fnise litt av SV-ere og andre som liker å heve seg over populistiske trender. :dukker:, som Torsken pleier å skrive.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:48   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

...men JEG vil til Hellas mer pga. historie og kunst enn sol og strender.

(Dessuten sto det at Athen ikke er Syden, så det så. :sutre: )

Hehe. Det var nok veldig treffende, ja. Flere bøker av Kalvø er ført opp på ønskelisten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:49   #7
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...men JEG vil til Hellas mer pga. historie og kunst enn sol og strender.

Sjølvsagt...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:50   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

:klamrermegtilhalmstrå:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:51   #9
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Vi hørte den som lydbok på bilferie et år. Forfatteren selv leser. Anbefales!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:52   #10
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:klamrermegtilhalmstrå:

Eventuelt så kan ein bruke den typiske SV-forklaringa på å henge seg på mainstream-kulturen: "eg må forstå den før eg kan kritisere".


:ser sjølvsagt dustete tulleprogram fordi eg er medielærar og må vite kva eg snakkar om:

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:52   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.868
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Må forresten tilstå at jeg, til tross for lovnader om at jeg aldri mer skal til Syden, heller reiser til Hellas enn Mallorca. (Jada, fordomsfull, jeg også. ) Jeg er imidlertid primært Syden-nekter av sol- og varmemessige årsaker, ikke på anti-harrygrunnlag.

Men så var det den legendariske Camper-outlet-en på Mallorca, da. Det hadde jo vært moro å se den en gang.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:54   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Ja! Der var jo billetten til å snuse på alle sånne teite ting! Nå ser jeg for meg en verden fylt med Se&Hør, charterturer, danskebåten, liebfraumilch og utdrikningslag med parykker og "kyss meg"-skilt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:55   #13
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja! Der var jo billetten til å snuse på alle sånne teite ting! Nå ser jeg for meg en verden fylt med Se&Hør, charterturer, danskebåten, liebfraumilch og utdrikningslag med parykker og "kyss meg"-skilt.

...og det beste av alt: det er i høgkulturens teneste

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:58   #14
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Litt på siden av diskusjonen, men...
Jeg er hemmelig forelsket i Are Kalvø. Og Erik Thorstvedt. Og Prince. Tror ikke det er flere da...

(Nå kom jeg visst veldig på siden av diskusjonen... )

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:59   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

...og det beste av alt: det er i høgkulturens teneste

Selvfølgelig. Noe annet hadde ikke tatt seg ut.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 12:07   #16
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Må forresten tilstå at jeg, til tross for lovnader om at jeg aldri mer skal til Syden, heller reiser til Hellas enn Mallorca. (Jada, fordomsfull, jeg også. )

Mallorca er jo knallbra! Strender, tapas, sol, vakre mennesker, pene Palma ... What's not to like? :ufrivillig harry, nå også med engelske uttrykk i en ellers norsk tekst:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 12:21   #17
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

I løøøøve Mallorca! Og Are Kalvø! Lydbok var et godt tips. Det er noen år siden jeg leste sydenboka nå, jeg tror jammen jeg må grave den fram igjen. Jeg leser sjelden eller aldri bøker på nytt, men har begynt å lengte litt etter "Nød", "Harry" og "Syden".

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 12:24   #18
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.887
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Vi PK SV-snobber må vel få lov til å klumpe oss sammen med ryggsekkene våre, vi som alle andre.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 12:35   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.868
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Mallorca er jo knallbra! Strender, tapas, sol, vakre mennesker, pene Palma ... What's not to like? :ufrivillig harry, nå også med engelske uttrykk i en ellers norsk tekst:

Vel, alt det du nevner der, for a start. :vil-ikke-være-dårligere: Jeg er en sommerhater, rett og slett, og har av uvisse grunner et ekstra stort horn i siden til Spania. Det er mulig det henger sammen med den sommeren familien kjørte fra Kiel til Gibraltar i en bil med varmeapparatet på fullt (noe som visstnok skulle hindre at motoren kokte uavlatelig).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 17-01-08 kl 12:47.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 12:37   #20
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er en sommerhater, rett og slett,

Guuud, hvor deilig det er å høre noen andre ytre disse ordene og ikke bare meg. En sjelefrende – HURRA!


Friendz4evr, Elinblu?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no