Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2023

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-23, 14:21   #181
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Jeg har kun laget invitasjon i gruppe på Facebook. Der har jeg invitert til selve selskapet, så gir vi beskjed til dem som skal være med i seremonien når vi vet hvor mange vi får ha med.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-23, 14:21   #182
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.570
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Vi har ikke den problemstillingen, han konfirmeres i kirken og de er bar sånn 15 konfirmanter pr gudstjeneste elelr noe sånn, så de er plass i kirken til alle.

Men jeg har satt "bordkort og invitasjoner" på kalenderen neste helg en gang for lenge siden, det dukket opp. Neste helg er kjent som "andre helgen i vinterferien, ingen aktiviteter og helgen ETTER bursdagen til mellomste" så da har vi tid til å se litt på slikt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-23, 15:00   #183
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.886
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Vi vet ikke ennå hvor mange gjesteplasser vi får. Alle er garantert minst 10, men vi har bedt om flere og vi får vite hvor mange vi får i løpet av februar så jeg venter uansett med å bestille invitasjon til jeg vet dette.

Jeg spekulerer på om vi skal droppe bordkort. Vi har nemlig to bord med plass til hhv 14 og 8 og konfirmanten skal sitte ved det største bordet så da blir det andre på en måte B-bordet. For eksempel vil ett av tre tante/onkel-par måtte sitte ved det minste bordet og det føles rett og slett litt som en degradering og da tenkte vi at det kanskje er enklere å bare ha bordkort for konfirmanten og foreldre og så kan resten bare sette seg der de vil? Noen som har gjort dette ved andre anledninger og har erfaringer?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-23, 15:26   #184
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.488
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg driver så smått med invitasjonene og lurer på hvordan dere løser det med at ikke alle gjestene får være med på seremonien. Bestiller dere én type invitasjon til de som får være med og én annen til de som ikke får være med? Lager dere invitasjon bare til festen og skriver på for hånd til de som får delta på seremonien? Annen løsning?

Ang det med invitasjoner, så kan jeg si at vi (konfirmanter i fjor) gjorde det slik at vi skrev på invitasjonen at folk i svaret skulle oppgi om de ønsket å delta på seremonien eller ikke, og informerte om at billetter ville bli fordelt når vi visste hvor mange vi fikk, og at det ikke var sikkert at det ble nok til alle som ønsket det.

Det var da noen som svarte selv at de ønsket å delta hvis det var nok billetter, men hvis det ble for få kunne vi kutte ut dem. Det var typisk folk som ikke var av de aller nærmeste. Da den ene familien uansett ble litt forsinket og det ville bli stress for dem å rekke det, viste det seg at vi fikk plasser nok til alle som ønsket det (fikk ekstra mange fordi vi hadde tvillinger, og antall gjesteplasser var per konfirmant, ikke per familie).

Lister seg ut av tråden.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-23, 16:02   #185
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.746
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Jeg skrev bare om selskapet i invitasjonen og informerer de det gjelder om seremonien. Det blir klart ut i mars en gang, så det ventet jeg ikke på. Sannsynligvis blir det bare plass til konfirmantene søsken, foreldre og bonusforeldre i seremonien.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-23, 16:14   #186
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.289
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Vi har avlyst. To kvelder med undervisning prøvde vi, men han kom seg ikke inn i klasserommet. Vi brukte ganske mye tid på forberedelse og fikk til og med powerpointslidsene på forhånd slik at alt skulle være kjent for ham. Likevel gikk det ikke. Så da tenkte han i åtte dager og kom fram til at han ikke ville konfirmeres. I stedet lager vi en stor fest i forbindelse med 16-årsdagen i september. Han ble så letta. Og da er det riktig, tenker jeg.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-23, 16:37   #187
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.746
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Høres helt riktig ut, jolie! Vi har jo vært åpne for samme løsning her, eventuelt bare fest uten seremoni (hvis deltakelse på kurset blir umulig).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-23, 16:45   #188
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.886
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ang det med invitasjoner, så kan jeg si at vi (konfirmanter i fjor) gjorde det slik at vi skrev på invitasjonen at folk i svaret skulle oppgi om de ønsket å delta på seremonien eller ikke


Godt forslag, men ikke en mulighet for oss.



jolie: Så fint at dere fant en løsning og jeg er helt enig i at det nok var veldig riktig når han ble lettet. Tenker det blir en flott fest i høst.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-23, 16:56   #189
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.435
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg driver så smått med invitasjonene og lurer på hvordan dere løser det med at ikke alle gjestene får være med på seremonien. Bestiller dere én type invitasjon til de som får være med og én annen til de som ikke får være med? Lager dere invitasjon bare til festen og skriver på for hånd til de som får delta på seremonien? Annen løsning?

Slik hadde vi det da eldste konfirmerte seg, pga korona. Alle fikk invitasjon til fest hjemme. Noen få fikk i tillegg invitasjon til kirken.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-23, 14:37   #190
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.746
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Vi har fått alle plassene vi ønsket oss til seremonien, det var litt overraskende. Nå kan en gammel bestemor og grandtante på den ene siden og bonusforeldre også være med. Fint!

Ellers lurer jeg litt på hvor mange kaker man egentlig trenger til ca 30 personer sånn rett etter en chili con carne.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-23, 15:19   #191
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.570
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Du vil ikke ha mitt svar.

Bill.mrk sunnmøring

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-23, 15:20   #192
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.570
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Vi må få ut fingeren og lage og sende ut invitasjoner.

Dersom jeg ikke innen søndag kan rapportere at det 3r gjort bør jeg få et spark bak.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-23, 15:20   #193
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.886
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Vi har ikke fått vite noen ting ennå, selv om de sa vi skulle få beskjed i løpet av februar. Jeg så meg derfor nødt til å bare bestille invitasjoner med kun selskapet nevnt (de kommer i løpet av uka), så får heller de som kan komme til seremonien beskjed om det utenom. Jeg vet vi får 10 billetter og jeg har ønsket meg 10 til. Jeg regner ikke med vi får så mange, men håper vi i alle fall får et par til slik at alle tanter og onkler kan bli med.

Ellers har jeg sjekket med restauranten hvor lenge i forveien vi må bestille. Jeg lurer på hvor mye mat vi trenger. Det blir fire ulike kinesiske og thai retter (+ ris). Jeg regner med de fleste vil ha litt av alt, men må jo ta høyde for at noen bare liker én eller to av rettene. Hvor mange porsjoner av hver rett bør jeg ha da tro? Jeg tror det bor en skapsunnmøring i meg når det gjelder mat, jeg er alltid redd for å ha for lite.

Fotografering har jeg også fått ordnet. Det var litt flaks følte jeg, for eposten hvor det stod man kunne bestille tid til portrettfoto før seremonien havnet i spamfolderen på webmail (som jeg veldig sjelden sjekker) og den oppdaget jeg tre uker etter at ble sendt og det stod at man måtte være raskt ute med å bestille tid til fotografering for det ble fort fullt. Mulig det er bare noe de skriver for at folk skal svare raskt, men jeg ble i alle fall glad da hun fikk plass til vår konfirmant også.

Når det gjelder kaker har jeg tenkt at vi skal ha minst 7 kaker (vi blir 20-22) og så kanskje fruktfat og en bolle Twist eller annen sjokolade i tillegg. Jeg har foreløpig landet på marsipankake, suksesskake i langpanne, sjokoladekake, Verdens Beste, ostekake, gulrotkake og kransekake. Jeg tror det blir en god del rester, men jeg vil gjerne at det skal være godt utvalg (det var den skapsunnmøringen igjen da....) så da får vi heller fryse ned rester til en annen gang.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-23, 15:21   #194
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.746
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Familien min har rykte på seg for å bære litt sunnmøringer i det spørsmålet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-23, 19:11   #195
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Blir vestlandsk kakebord her også Foreløpig har 5 meldt avbud så da blir vi rundt 35-40, og planlegger 8 kaker + lefsekling, kransekake, Dronning Maud, fruktspyd og sjokoladefontene. Høres kanskje mye ut, men må nesten ha hakket flere kaker enn vi bruker å ha til 17. mai med (kun deler av) samme gjengen, for det går unna.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-23, 19:26   #196
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.746
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Vi har dette på planen:
Ostekake
Gulrotkake
Sjokoladekake, grisebinge
Kransekake
Gelé
Pavlova
Bløtkake, med design av konfirmanten

Eh, ja. Det er jo nok.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-23, 19:48   #197
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.435
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Vi var 16 stk i forrige konfirmasjon og hadde følgende:
5 liter is (kjøpt direkte fra Hennig-Olsen). Ingen spiste den.
Kransekake
Brownies
Marsipankake
Ostekake
Twist
Eplekake
Hjemmelaget iskake

Det var mye kake igjen.

Nå i august blir vi 22 tenker jeg og skal ha litt færre kaker. Dropper is.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-23, 07:16   #198
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.886
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Jeg holder nok på syv kaker selv om jeg vet det blir rester, mest fordi jeg liker kakebord som bugner og har god variasjon. De aller fleste kaker kan fryses og så det blir ikke noe problem å spise opp og gjester kan også få tilbud om kake med hjem etter selskapet.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-23, 07:45   #199
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.746
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Vi har endel allergier å ta hensyn til, derfor blir det mange ulike. Av lista over kan jeg, for eksempel, bare spise pavlova.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-23, 07:48   #200
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.570
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Jeg vil hente frem noe min bestemor sa når det var planlagt sånne festbord.

Jada, nok om kakene jenter, hva med desserter ?

Jentene var hennes godt voksne døtre, men min bestemor mente at det skulle være 1/3 desserter på et kakebord.

Vi skal i alle fall ha karamellpudding og fruktsalat (muligens noe plukk og miks din egen grunnet 3n kan fodmap datter) og sjokolademousse, tenker jeg.

Fra toppen av hodet kommer jeg på marsipankake, brownies, suksessterte, pavlova, og noe vegansk og har ikke helt oversikt. Men vi blir vel over 50 tror jeg, så kakebord må vi ha

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no