Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Stryke duker

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-09, 23:03   #41
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stryke duker

Nervøs fløyel er lite pent å se på og enda verre å ta på. Det minner meg om bestemors gamle vegg til vegg teppe, og ikke fy om jeg ville spist middag på det.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 23:30   #42
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.099
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stryke duker

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Skikk&bruk according to Mim?

Har vært hos noen som hadde nervøs fløyel som duk og synes det er kjempefint.

Hva ligger bak avesjonen? At den ikke trenges å strykes? At det ikke selges som duk og derfor ikke kan brukes som duk (ergo: for kreativt)?, At dette er en greie som har spredd seg som ild i tørt gress og er noe "alle" gjør om dagen (ergo: for lite kreativt, kanskje ispedd litt folkelig-snobbing)? - eller er det rett og slett fordi svigermor gjør det?

Nå er jeg spent!

Nå er ikke jeg Mim, men nervøs fløyel har ingenting(!) på et bord å gjøre. Nervøs fløyel er ikke et stoff som egner seg til duker og det er ultrastygt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no