Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-15, 11:23   #81
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Arbeidsledighetstrygd er vel rundt 350 000 maks, det er ikke all verdens med lån man kan betjene på det, om man har belånt for en inntekt på 1,5 mill...


Jeg kan ikke helt se for meg hvordan en forholdsvis stor nedgang i boligprisene her i området (Nord Jæren) kan unngås. Det er ikke tvil om at det er mange her som har mistet jobben allerede og flere vil det komme. Mange bedrifter går nå inn i sin andre nedbemanningsrunde. Selvsagt er det fremdeles mange som har god økonomi, de som er veletablerte og sitter trygt i jobbene sine.

Når det er sagt, tror jeg det er helt greit med en justering av boligprisene. Prisøkningen de siste 10-15 årene har jo vært helt ekstrem.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-15, 11:25   #82
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Jeg er overrasket over hvor mange som tror at arbeidsledighetstrygden ikke er så langt unna det de får i lønn, forresten. Og mange tror den er opp til 6G.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-15, 11:57   #83
Snipp
Aktiv
 
Snipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 142
Snipp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er overrasket over hvor mange som tror at arbeidsledighetstrygden ikke er så langt unna det de får i lønn, forresten. Og mange tror den er opp til 6G.

Ja, 6G er jo kun maksgrunnlaget. Ikke det du faktisk får.

Snipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-15, 12:13   #84
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Arbeidsledighetstrygd er vel rundt 350 000 maks, det er ikke all verdens med lån man kan betjene på det, om man har belånt for en inntekt på 1,5 mill...

De fleste jeg kjenner i dette området har svært høye inntekter, det stemmer. Men de fleste på min alder har også nedbetalt hus. (Og hytte. Og SUV.) De kjøpte det typisk for en slik og ingenting på nittitallet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-15, 12:17   #85
Snipp
Aktiv
 
Snipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 142
Snipp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

De fleste jeg kjenner i dette området har svært høye inntekter, det stemmer. Men de fleste på min alder har også nedbetalt hus. (Og hytte. Og SUV.) De kjøpte det typisk for en slik og ingenting på nittitallet.

Ved nedbemmaninger er det ofte de som fikk jobb sist som går først. Disse har fortsatt høy gjeld + små barn + studielån. Det bor noen slike familier i Stavangerområdet, og det er selvsagt disse det hardest utover.

Snipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-15, 12:19   #86
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Snipp, her.

Ved nedbemmaninger er det ofte de som fikk jobb sist som går først. Disse har fortsatt høy gjeld + små barn + studielån. Det bor noen slike familier i Stavangerområdet, og det er selvsagt disse det hardest utover.

Ja, det er klart. De er nok yngre enn meg. Innser at jeg og mine bekjente og venner befinner seg i aldersgruppen 40-50.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-15, 12:31   #87
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

De fleste jeg kjenner i dette området har svært høye inntekter, det stemmer. Men de fleste på min alder har også nedbetalt hus. (Og hytte. Og SUV.) De kjøpte det typisk for en slik og ingenting på nittitallet.

Kjenner meg ikke helt igjen. De fleste jeg kjenner har også hus, hytte og SUV, men det er langt fra nedbetalt.... (Men selvsagt er vi i en mye bedre situasjon enn de som nå er nyetablerte)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-15, 12:52   #88
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Kjenner meg ikke helt igjen. De fleste jeg kjenner har også hus, hytte og SUV, men det er langt fra nedbetalt.... (Men selvsagt er vi i en mye bedre situasjon enn de som nå er nyetablerte)

De fleste vi kjenner har byttet til større hus, større eller flere hytter og nyere biler. Samt at de har stort aktivitets og fritidsbudsjett. Noen har attpåtil benyttet seg av avdragsfrihet eller fleksilån. Tror ikke det er så viktig for folk flest å være gjeldsfri innen de fyller 50 år. Men fleste jeg kjenner klarer nok å tilpasse seg reduksjon i en inntekt i to til tre år fordi begge tjener godt.

Det selges arbeidsledighetsforsikring. + 150 000,- pr år i tillegg til NAV utbetalingen.
https://www.sparebank1.no/sr-bank/ar...a1268422985525

Kommer nedgangen blir det ihvertfall rift om store leiligheter og små rekkehus med oversiktlig kostandsbehov. Da tror jeg du Hyasinth gjør rett i å gjøre deg klar for et bytte så fort det dukker opp noe dere liker.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-15, 13:13   #89
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

De fleste jeg kjenner i dette området har svært høye inntekter, det stemmer. Men de fleste på min alder har også nedbetalt hus. (Og hytte. Og SUV.) De kjøpte det typisk for en slik og ingenting på nittitallet.

Jeg var dessverre litt for opptatt med å være tenåring på 90-tallet, så vi ble med litt sent. Men jeg ser vi sitter veldig greit i det sammenlignet med de som har etablert seg etter oss igjen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-15, 23:24   #90
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er overrasket over hvor mange som tror at arbeidsledighetstrygden ikke er så langt unna det de får i lønn, forresten. Og mange tror den er opp til 6G.

Det er mange som vil få seg en stor overraskelse der når de finner det ut, ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-15, 23:24   #91
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

De fleste jeg kjenner i dette området har svært høye inntekter, det stemmer. Men de fleste på min alder har også nedbetalt hus. (Og hytte. Og SUV.) De kjøpte det typisk for en slik og ingenting på nittitallet.

De fleste? Det høres rart ut synes jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-15, 23:49   #92
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

De fleste? Det høres rart ut synes jeg.

Javel? Jeg sier ikke at det er flertallet av de som bor her. Det vet jeg ingenting om. Men de fleste av våre venner er gjeldfrie (eller har svært lite igjen) med hytte, båt og to biler. Og høye lønninger. Jeg er venninne med mange lærere. Alle bortsett fra meg har menn som tjener veldig godt. (Min mann er i skoleverket (leder) og tjener en del bedre enn meg. Vi har samlet rundt 1,1 mill, og man blir nok blaserte, men det er lite i forhold til våre venner. Når det gjelder de andre jeg beskrev over her, så kjenner jeg dem jo ikke fullt så godt, men jeg har snakket med veldig mange som bor i området. Typisk foreldre til ungenes klassekamerater. Det er Norges dyreste strøk. Mange sier at de kjøpte på nittitallet for en brøkdel av dagens pris. De tjener veldig godt hele hurven, uten at jeg vet nøyaktige summer. Men jeg vet at de ikke har boliglån. For alt jeg vet kan de selvsagt ha belånt SUV-ene sine. Vi var forholdsvis unge da vi ble foreldre, så de jeg nå snakker om er ofte rundt 45-50 år. Og så skal jeg ta høyde for at jeg muligens legger merke til disse menneskene, fordi jeg er fascinert over rikdommen. Jeg vet jo at det ikke er slik i hele Norge. Men det virker som det er slik her.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 00:33   #93
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

HI: Jeg tviler ikke på at du snakker sant altså. Det er jo mange i ditt område som HAR mye penger faktisk, ingen tvil om det. Jeg har jo selv erfart det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 08:17   #94
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Ja, altså jeg VET jo ikke nøyaktig hvor mye penger folk har. Men jeg vet mer enn man normalt skulle tro, holdt jeg på å si, og når jeg nå begynte å grunne på hvorfor, så slår det meg at hus og huspriser er et standard samtaletema her i bydelen. De fleste sier jo ikke akkurat hva de tjener, men det kommer liksom alltid for en dag hva de i sin tid kjøpte huset for (sånn "takk Gud for at vi ikke må etablere oss nå"), hva nabohuset ligger til salgs for etc. Folk snakker sjeldnere om au pairen sin og bassenget sitt, det er det ungene som kommenterer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 08:24   #95
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Og så kjenner jeg to som nylig ble permitterte. Den ene er noe yngre enn oss og sier at han nyter fritiden og spiller golf hver dag. Må innrømme at jeg har lurt på når denne trebarnsfaren kommer til å bli stressa. Den andre jobber hjemmefra med alskens prosjekter, kjenner kona hans veldig godt, og den mannen hadde en sinnsyk inntekt, så han tjener sikkert mindre nå, vil jeg tro, men de er så fornøyde, atte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 10:38   #96
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og så kjenner jeg to som nylig ble permitterte. Den ene er noe yngre enn oss og sier at han nyter fritiden og spiller golf hver dag. Må innrømme at jeg har lurt på når denne trebarnsfaren kommer til å bli stressa. Den andre jobber hjemmefra med alskens prosjekter, kjenner kona hans veldig godt, og den mannen hadde en sinnsyk inntekt, så han tjener sikkert mindre nå, vil jeg tro, men de er så fornøyde, atte.

Og det slår deg ikke at dette er en mekanisme for å håndtere noe som kan være et ganske tøft personlig nederlag?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 10:47   #97
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Og det slår deg ikke at dette er en mekanisme for å håndtere noe som kan være et ganske tøft personlig nederlag?

Jojo, det kan det nok være. Selvsagt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 10:58   #98
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Jeg sto ikke offentlig og gråt da stillingen min ble borte for noen år tilbake. Ikke så mye privat heller. Men jeg fikk en del kommentarer på at jeg måtte være aktiv jobbsøker da, siden jeg ikke la ut til alt og alle om de ørten stillingene jeg søkte på, alle vikarbyråene jeg var registrert i og slikt. Jeg har en arbeidsledig person i nær familie nå, og det er litt samme greia der. Jeg vet han har mange sene, søvnløse kvelder med å saumfare jobbannonser og slikt, men møter du han på butikken midt på blanke formiddagen ser en jo ikke det.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 11:02   #99
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Ja, jeg ser den. Han jeg nevnte kjenner jeg veldig godt og han har hatt mange personlige nederlag. Da han fortalte om permitteringen, senket han stemmen og sa at han knapt turde si det, men at det var himla deilig å være hjemme. Og det er det sikkert for en periode. Nå betyr ikke det at jeg tror det er lett å miste jobben, ikke for noen, men når det gjelder akkurat han jeg snakket med, så tror jeg at jeg leser ham ganske godt. Det betyr på ingen måte at det er allmengyldig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 11:05   #100
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Da det førstes har skjedd er det jo ikke dumt å se fordelene heller, jeg mener ikke at man skal bure seg inne og sture. Helt off topic, men denne uka har en del ting mht bryllupet vårt gått skikkelig skeis, og selv om det er veldig leit så blir det også litt billigere. Hvilket jeg nå velger å ta med å det store bildet. Litt krampeaktig, men dog.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no