Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-09, 15:41   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Spørsmål

De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Vi skal ha byferie i Bergen i år. Vi har ikke vært i Bergen med unger en hel sommer før, så jeg lurer på om dere har tips til ting vi kan finne på?

Hvor er de beste lekeplassene?
Fine steder å gå tur? Bade?
Museer og andre severdigheter egnet for barn og voksne?

Vi har 2 gutter: 2,5 og 7,5 år.

Kan begynne med noen av de jeg vet om og syns er bra:
- Vil Vite-senteret
- Fanafjellet (Hordamuseets seteravdeling + fjellet)
- Rå barnehage (utenom åpningstid) har veldig fint lekeareal + benker under tak og ute i det fri.
- Badeplass: Skjoldabukta
- Vannkanten badeland

Kom med innspill, barnehagen har sommerstengt 6,5 uker …

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 15:45   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Akvariet, selvsagt.
Naturhistorisk museum - på regnfulle dager.
Arboretet - der er det jo vakkert og fint. Ikke mye lekeplass, men mye boltreplass.
Lysøen - Ole Bulls hjem.
Badeplass: Helleneset i Sandviken.



Ja, og så har man jo Mikkelparken i Kinsarvik. Vi har tenkt oss dit en helg, eller noe. Det er jo ikke byferie, da ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 15:50   #3
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.964
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

- tur på Fløyen. Kjøre banen opp (gøy for ungene), rusle rundt og se på trollene, gå alle svingene ned igjen. Avsluttes med softis på Zachen.
- Sætregården i Åsane
- Tur/retur med Danskebåten (Fjord Line). Jeg tror det er mulig å få greie priser hvis man reiser midt i uken og ikke har med bilen.

Ellers skjer det jo mye i sentrum i sommer, det pleier vel bl.a. å være spillfestival i juli. Følg med i BT.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 19:11   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Turløypene på Smøråsfjellet er strålende. Kan lages lange/korte etter hvor langt man orker å gå. Mange spennende overraskelser underveis (amfi, trefigurer, telle fuglekasser etc)

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 19:20   #5
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

- Ablegøyer på Fanatorget.
- Gå på biblioteket
- Gå på kino
- Gå tur i sentrum og utforske fontener osv

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 19:23   #6
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Er det noen som vet om det er noe oppe på Fanaseter forresten? Før var det en gård og noe der, men har hørt rykter om at det er nedlagt?

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 19:24   #7
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Fanafjellet er nedlagt..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 19:36   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Det er ikke helt nedlagt. Vi var der på familie-helg i går og det var veldig koselig. Masse poster oppigjennom, med ponny-ridning, vasking av tøy på gamlemåten, bæring av vann, fremvisning av melk og fløte-separator, kinning av smør, med smaksprøver på fersklaget fløte og skummet melk (som i skikkelig skum, - den maskinen skulle jo fått sin renessanse nå i cappuccinoen sin tid. ) og spikking, og karding og spinning av ull osv. De hadde et lite kjøkken nede i den nederste hytten der de har flatbrødbaking, og der laget de også røre til lapper og rømmegrøt, og så hadde de telt utenfor der de solgte det og kaker og kaffe osv. Jeg prøvde å se når det skulle være slik dag igjen i den "barn i byen" avisen, men jeg tror ikke jeg fant noe før i slutten av august igjen. Det er jo uansett veldig fint å gå tur der uten at det skjer noe og uten alle folkene.

Poden hjelper gardsjentene å bære vann:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 19:54   #9
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Men går det an å komme der når som helst?

Kom på en annen ting som kan være en fin sommeraktivitet - geocaching. Jeg har ikke satt meg inn i det selv men ser for meg at jeg skal det når mine to blir litt større enn ett og to år.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 19:57   #10
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Men går det an å komme der når som helst?

Jeg ser ikke for meg at de kommer til å stenge fjellet akkurat? Men det skjer jo ikke noe annet enn at det er en fin fjelltur da.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 20:21   #11
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Jeg henger meg litt på denne, for snuppa og jeg reiser til Bergen på torsdag morgen og blir til søndag. Har er par dager der vi må finne på noe. Så da lurer jeg på...

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

- Ablegøyer på Fanatorget.

Hva er dette? Og hvor? Ikke i sentrum kanskje? Lett å komme til med buss?

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

- tur på Fløyen. Kjøre banen opp (gøy for ungene), rusle rundt og se på trollene, gå alle svingene ned igjen. Avsluttes med softis på Zachen.

Banen skal jeg nok finne, men disse svingene ned igjen; er de innlysende? Ser man dem med en gang eller risikerer jeg å måtte løpe rundt der og lete?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 20:26   #12
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Hoppeloppelandet i Åsane ved siden av SATS. Tror ikke det heter Hoppeloppeland forresten.

Dra på stranden Vollane i Eidsvåg. Ta med bøtte og håv og fiskesnøre og fange strandkrabber.

Få tak i ferieklubbens program og stjel ideer derfra!

Åpen gymsal har de jo flere steder i helgene i Bergen. Det er kjempegøy for de små!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 20:38   #13
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Noe som kan være morsomt for 7,5 åringen er turorientering. De forskjellige orienteringsklubbene i Bergen har poster som ligger ute hele sommerhalvåret. Man kjøper kart over terrenget i f.eks. en sportsbutikk, og får et stempelkort som man stempler ved posten. Sleng 2,5 åringen på ryggen, ta med saft og matpakke og dere har en God Plan.

http://www.bergen-turlag.no/article....8194&fo_id=316

http://www.bt.no/bergenpuls/detskjer...anceId=2414915

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 20:41   #14
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hoppeloppelandet i Åsane ved siden av SATS. Tror ikke det heter Hoppeloppeland forresten.

Du mener Baluba? http://www.baluba.eu/


Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Åpen gymsal har de jo flere steder i helgene i Bergen. Det er kjempegøy for de små!

Åpen hall er vel stengt i ferien, mener de hadde siste dag i midten av mai? Vi har vært hver søndag i vår, veldig gøy. Har testet Åsanehallen, Åstveithallen, Frøyahallen, Landåshallen, Slåtthaughallen og FYSAK Slettebakken.


Sist redigert av HP : 22-06-09 kl 20:51. Årsak: Frøya-, ikke Firdahallen
HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:00   #15
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.928
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Fanaseter, med kafe og dyr, er stengt. Men setermuseet (en del av Hordamuseet) som ligger bak, er åpent og fint. Men det er bare på spesielle dager at det er liv i husene da. Vi var der også i går og endte med å nesten bare sitte på setervollen og drikke kaffe, så der er det fint uansett.

Vi har vurdert å reise til Lysøen i sommer. Der har ikke jentene vært ennå. Ellers stemmer jeg i at det er fint på Fløien. Veldig greit å kunne tilpasse turen til hvor langt man vil gå. Mine barn er veldig glad i Revurtjern, og den lille hytten der. Og så kan man bade i Skomakerdiket.

Bergensekspressen. Vi voksne føler oss nok litt dumme på det lille turisttoget. Men barnene synes at det er fantastisk.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:19   #16
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.964
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Banen skal jeg nok finne, men disse svingene ned igjen; er de innlysende? Ser man dem med en gang eller risikerer jeg å måtte løpe rundt der og lete?

Man finner ikke svingene helt med en gang. Men det er ganske bra skiltet, så det skal gå greit å finne fram bare man vet hvilket skilt man skal følge. Du kan spørre betjeningen i kiosken eller se på oversiktskartene som finnes rundt omkring. (Det er altfor lenge siden jeg var på Fløyen, jeg husker ikke skilttekstene... )

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:23   #17
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Man finner ikke svingene helt med en gang. Men det er ganske bra skiltet, så det skal gå greit å finne fram bare man vet hvilket skilt man skal følge. Du kan spørre betjeningen i kiosken eller se på oversiktskartene som finnes rundt omkring. (Det er altfor lenge siden jeg var på Fløyen, jeg husker ikke skilttekstene... )

Ålrait, det skal jeg vel greie

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:29   #18
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Kva med det gamle toget som går no i sommer frå Haukeland til Midttun.

Har berre høyrt at det går no, har ikkje funne ut noko meir sjølv.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:30   #19
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Eg og mannen planlegger å ta ungane med på toget til Voss. Berre ein dagstur for moro skyld. Ingen av trolla har tatt toget før, så eg tipper det kjem til å bli stas.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:34   #20
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Hvis noen bergensere ha lyst å treffes og finne på noe i sommer så er vi med.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no