Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotellanbefaling, København

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-09, 20:41   #21
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Absalon har jeg også bodd på, tror jeg. Det stinket urin i gatene og det var merkbar støy fra horevirksomhet inne på hotellet. Creepy mennesker ute i gaten etter mørkets frembrudd.

Vi byttet til SAS-hotellet som ligger like ved Tivoli, og det var fantastisk. Men det er mulig at prisen ikke var helt kjempelav. (Det er 3 eller 4 SAS-hoteller i Køben, så hvis du vil ha det, vær sikker på hvilket du bestiller til...)

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 22:17   #22
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Jeg har bodd på hotell Fox, og det er helt fint. God frokost nede i lobbyen. Stilen er gjennomført moderne, og alle rommene forskjellige. Noen av rommene er nok ganske psyke, men for meg fungerte rommet mitt fint.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 19:44   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Må fnise litt av necesario (se, jeg greier å gjennomføre det) som faller for grønne rom - inni hodet mitt er du liksom litt grønn. *Lurer på når Elinblu skal komme å vise bilde av et sjøgrøntaktig hotellrom i køben*

Absalon blir det ikke da forstår jeg.

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 05-07-09 kl 20:10.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 19:48   #24
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Vi bodde på grand hotel i fjor sommer. Vi var fornøyde, vi hadde bestilt med en ekstra seng og fikk et svææært rom med eget soverom og "stue", 2 flatskjermer mm. Kunne nok ha trengt litt oppussing her og der, men rent var der. Var gangavstand til Tivoliet mm.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 19:53   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Har akkurat bestilt pakke til København. Fikk rom på Grand Hotell og fly, fredag - mandag, for rett under 5000,- for to. Ikke så ille det! Det var med Norwegian - hvis dere ikke har bestilt fly enda.

Fra Trondheim er det SAS som har direkteflyvninger til Køben - Vi mister tilsammen nesten 7 timer om vi skal ha mellomlanding i Oslo. Det er mye shopping og klining det!

Forøvrig fant jeg og mannen ut at dette er vår 2. helg på 4 år at vi er uten barn - så vi skal slippe å ha på oss at vi reiser mye uten kidsa iallefall.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 20:03   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Må fnise litt av necisito (se, jeg greier å gjennomføre det) som faller for grønne rom - inni hodet mitt er du liksom litt grønn. *Lurer på når Elinblu skal komme å vise bilde av et sjøgrøntaktig hotellrom i køben*

Absalon blir det ikke da forstår jeg.

Necesario takk.

Klart grønt rom er kult!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 21:27   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Necesario takk.

Klart grønt rom er kult!!

Jeg rettet det opp ganske raskt altså....men som sagt: Hadde du hett guniss, så har jeg skrevet det HELT riktig hele tiden.

De ser kule ut de rommene ja. Noen drygent psykedeliske, men dog. Enn så lenge er det fortsatt bertrams som appelerer mest. - Men uansett tror jeg nok vi finner et hotell vi trives på - det aller meste er ok i køben. Liksom ikke London.

Ja, tydeligvis utenom absalon da - dit skal vi jo ikke

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 22:30   #28
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Jeg må bare slenge inn en anbefaling til på Admiral altså, det er det hoteller som har restauranten med to Michelinstjerner, og rommene er store og gode med sittegruppe i alle rommene. Det er et ombygget pakkhus med meterdype vinduskarmer og veldig stilfull skandinavisk design og kunst, og frokosten er nydelig, masse fersk frukt.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 22:40   #29
Camilla82
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 148
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Kan virkelig anbefale Mariott hotell!!http://www.kobenhavn.no/kobenhavn/ho...ott_Hotel.html

*Mimrer* Vi hadde kjæstetur der før vi fikk minstemann!!

__________________
Gullgutta 05 og 08
Camilla82 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 22:53   #30
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Opprinnelig lagt inn av Camilla82, her.

Kan virkelig anbefale Mariott hotell!!http://www.kobenhavn.no/kobenhavn/ho...ott_Hotel.html

*Mimrer* Vi hadde kjæstetur der før vi fikk minstemann!!

Kjempefint hotell - men dog i en helt annen prisklasse enn jeg tenker meg. (fortsatt ca 1000 pr natt max)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 10:10   #31
Camilla82
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 148
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kjempefint hotell - men dog i en helt annen prisklasse enn jeg tenker meg. (fortsatt ca 1000 pr natt max)

Ja, så prisen etter jeg hadde postet innlegget

__________________
Gullgutta 05 og 08
Camilla82 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 10:28   #32
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

First Hotel Vesterbro. Rent og pent og nært til alt.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 10:35   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

(Og endt på SAS med tolv vinduer, to bad og panoramautsikt til Tivoli. )

SAS-hotellet ved hovedbanegården er fantastisk! Tegnet av Arne Jacobsen i sin tid er det en klassiker. Vi har også bodd der, heldigvis i en periode sambo reiste myeog hadde hauger med bonuspoeng, så vi ble oppgradert til suite. Det er faktisk ikke helt avskrekkende dyrt heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 10:40   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Jeg og synes SAS-hotellet ved Tivoli er utrolig flott! Har også vært på Admiral og likte det og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 10:51   #35
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Har du sjekka Cooptilbuda?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 11:10   #36
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Har du sjekka Cooptilbuda?

Ja - og jeg lurer på om jeg skal slå til på dette. First Hotel Vesterbro blir det da. "problemet" er den siste natta. Tok kontakt med hotellet og de kunne tilby oss rom for en tusenlapp ca inkl frokost.

Cooptilbudet i Danmark er 1400 DKK for to netter. NOe som tilsvarer ca 1700 kroner ( i underkant) - Dette er ikke sånn superbillig. Nå står jeg mellom First Hotel og Guldsmeden. (egentlig ønsker jeg å ligge på på axel hotel guldsmeden, for det ligger veldig nært alt, men det er kanskje litt dyrt) - Greier ikke å bestemme meg om hvor viktig hotellrommet er - vi skal jo i hovedsak sove osv der.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 11:11   #37
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Jeg kan helt klart fraråde Bertrams hotel.

Jeg er jo nysgjerrig når du knegger da...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 13:14   #38
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Jeg knegger fordi jeg husker svært godt den natten vi lå der. Vi hadde reist fra Paris og hatt en nokså kaotisk avreise derfra. Kom sent til Kjøpenhavn og trodde det skulle være greit å finne ovenatting før vi skulle videre til vestkysten neste dag.
Den gang ei, derfor litt sånn knegging av oss der vi sto sent på kvelden og skulle finne ledig hotell.

Det er flere år siden nå da så de må jo ha pusset opp. Det var helt forferdelig lugubert der dengang. Skittent og med en horete sengeteppe. Jeg fikk på følelsen av å ha kommet inn på et "horehotell" om du skjønner hva jeg mener. Særlig da vi neste dag sto opp og så området rundt i dagslys, det var ikke så flott.
Neste gang vi skulle til Kjøpenhavn overnattet vi ikke der for å si det sånn, men vi måtte gå oss en tur og kikke siden det hadde gjort så sterkt inntrykk og det så like ille ut da også. Men det er jo også flere år siden, vi har ikke vært på flere sånne turer siden vi fikk barn.
Om du har sett på internettsidene deres at det ser bra ut nå så er det sikkert det, men det var virkelig ikke det da vi overnattet der. Flekker i taket og helt forferdelig, tror tilogmed vi tok bilde av det fordi det var så latterlig dårlig.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 13:19   #39
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Og nå først så jeg at det var Bertrams du hadde linket til i hovedinnlegget. Så ikke det først, skulle bare forte meg inn og fortelle om min dårlige hotellopplevelse. Det ser jo helt anderledes ut nå så da er det sikkert bra.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 00:21   #40
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Hva med hotel Løven? http://www.loevenhotel.dk/galleri.html

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no