Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Oslo apartments - erfaring?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-09, 20:57   #21
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja, ikke sant! Hva skal man i sentrum, lizzom? Nevnte jeg Tøyenbadet, Munch-museet, kaffebarer og Vålerenga?

Ja, og så kan man ta 20-bussen til Torshov og Sagene. Jeg liker til og med Carl Berner, men jeg er ikke helt normal.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 21:02   #22
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?










__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 21:03   #23
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg liker til og med Carl Berner, men jeg er ikke helt normal.



Sorry trådkupping!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 21:34   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hva skal man i sentrum, lizzom?

Helt enig. Jeg begynte i jobb som hadde kontorer i sentrum, og jeg kunne ikke huske sist jeg var der nede når jeg beynte. Heldigvis har kontorene flyttet til Grønland, og det er bare så mye deiligere å gå til jobb nedover Grønlandsleiret enn gjennom Grensen og Karl Johan.

Oslo Apartements er Thon, er det ikke? Jeg har ikke hørt noe negativt om dem, men ville allikevel valgt Kampen siden det er helt nytt og ligger i et fint område. Også kan jeg speide etter Sitron når jeg har kjøretimer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 21:38   #25
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?

Det er BestWestern!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 21:59   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Det er BestWestern!

Jeg vet at Kampen er det, men er Oslo Apartments det også?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 22:05   #27
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja, og så kan man ta 20-bussen til Torshov og Sagene. Jeg liker til og med Carl Berner, men jeg er ikke helt normal.

Carl Berner? Gale damen

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 22:11   #28
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?

Carl Berners plass blir så fint etter det blir ferdigstilt atte ... her finnes mye mer en de stygge fasadene akkurat i krysset

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 22:15   #29
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Carl Berners plass blir så fint etter det blir ferdigstilt atte ... her finnes mye mer en de stygge fasadene akkurat i krysset

Ja, det er sant. Skulpturpark, til og med! Og sushi! Og den hyggelige skomakeren som fikser nesten hva det skal være.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 22:16   #30
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?

Oslo Apartments er ikke tilknyttet noen kjede som jeg kan se.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 22:22   #31
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja, det er sant. Skulpturpark, til og med! Og sushi! Og den hyggelige skomakeren som fikser nesten hva det skal være.

Javisst og skulpturparken er det ikke mange som vet om! Nå har det kommet et kjempegodt Thai sted også ved siden av posthuset (som gjør det veldig bra, alltid kø der ..... ). Men jeg er redd skomakeren og noen av de andre sære stedene vil forsvinne med "nye" Carl Berner. Jeg elsker den salige blandingen av absolutt alt på CB men jeg tipper, med tid at Deli de Luca vil erstatte bingoen osv. og CB vil fremså akkurat slik som alle andre steder som får den oppgraderingen hele området nå får ....

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 22:29   #32
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Carl Berner? Gale damen



Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Javisst og skulpturparken er det ikke mange som vet om! Nå har det kommet et kjempegodt Thai sted også ved siden av posthuset (som gjør det veldig bra, alltid kø der ..... ).

Skulpturparken er hagen min... Og maten på Gourmet Thai er veldig bra!



Har ingen erfaring med Oslo Apartments, men heier på Tøyen/Kampen-stedet.

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 22:34   #33
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.480
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?

Har ingen erfaring med å bo der, har bare bestilt og avbestilt og det gikk aldeles fint.
De har leiligheter flere steder i byen.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Oslo Apartements er Thon, er det ikke?

Slottsparken Apartements er et Thon-hotell.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 09:42   #34
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo apartments - erfaring?

Har bodd på Kampen i over to år. Jeg trivdes der, men det var litt slitsomt å ha 60 bussen dundrende forbi soveromsvinduet tre ganger i timen, og kirkeklokkene på søndagsmorran kunne jeg også spart meg. Men sånn er det når man bor på Kampen og ikke på Tøyen.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no