Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-09, 22:44   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Jeg blir gal av meg selv. Virkelig gal.

Altså: Jeg skal bestille hotell i København.
3 dager har jeg brukt på å bestemme meg nå. Så reserverte jeg plass på hotell ascot - men så fikk jeg se bildene fra tripadvisor. Hotellet så der så ille ut at jeg slettet reservasjonen.

Så skulle jeg til å bestille ved First Hotel Vesterbro - men så ombestemte jeg meg nok en gang og har nå en reservasjon inne på DGI-byen. Inklusive frokost og basseng. - Men så leser jeg om dårlige senger og sånn....Jeg er skeptisk.

Hva i alle dager skal jeg gjøre? Kan ikke noen bare ta en beslutning for meg. *kjenner jeg blir gal*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:46   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

SAS Royal.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:48   #3
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Nå tar du alle de gode anbefalingene du har fått i forrige tråd, og skriver navnene ned på lapper og så trekker du.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:54   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

SAS royal er for dyrt...
Lapper...tja..vinglepetra i meg er litt kontrollfreak og sjø'...

Jeg skulle egentlig bestille på guldsmeden, men så hadde de ikke noe passe rom ledig. Kun bunkbed-room i min prisklasse...(1000 kr pr natt)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:54   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

SAS Royal.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:56   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

http://copenhagen-plaza.hotel-rez.com/
Dette er hyggelig, vis-a-vi Tivoli og ved siden av togstasjonen. Det er et gammelt hotell, husker ikke priser.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 23:03   #7
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Ascot er helt greit, altså.
Admiral er visst enda bedre.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 23:04   #8
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Ta bare Bertrams da vel, det var jo det du hadde lyst på og det er virkelig flere år siden jeg var der.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 23:06   #9
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Admiral har vi bestillt. De har en familiepakke nå, tror det ble rundt 1000 lappen i døgnet, frokost inkludert, familierom.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 23:14   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Admiral har vi bestillt. De har en familiepakke nå, tror det ble rundt 1000 lappen i døgnet, frokost inkludert, familierom.

Ja, det er jo et kjempegodt tilbud, men det varer bare til august. Vi skal ikke dit før i September.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 23:15   #11
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Admiral er utrolig deilig, det er så store fine rom, og det er godt å slippe å sitte oppå senga, og faktisk ha en sofagruppe å slenge seg ned i. Du har Nyhavn rett i nærheten og det er et hotell med masse sjel og klasse.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 23:20   #12
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

http://copenhagen-plaza.hotel-rez.com/
Dette er hyggelig, vis-a-vi Tivoli og ved siden av togstasjonen. Det er et gammelt hotell, husker ikke priser.

Her skal me bu i november.
Me bestilte med hotellkupp via Coop 2 netter og bestilte ei natt sjølv på hotellet. Det blei da 2400 DKK for 3 netter inkl frokost.
Fly fikk me for 1310 kr for 2 pers tur/retur. Blei rimelig fly og hotell syns eg.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 23:29   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Her skal me bu i november.
Me bestilte med hotellkupp via Coop 2 netter og bestilte ei natt sjølv på hotellet. Det blei da 2400 DKK for 3 netter inkl frokost.
Fly fikk me for 1310 kr for 2 pers tur/retur. Blei rimelig fly og hotell syns eg.

Tok dere kontakt med hotellet, eller bestilte dere den siste natta gjennom f.eks hotels.com?

Isj, nå sjekka jeg og så at det ikke er hotellkupp der i september.

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 07-07-09 kl 23:34.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 23:30   #14
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Tok dere kontakt med hotellet, eller bestilte dere den siste natta gjennom f.eks hotels.com?

Me bestilte på nettsida Anne C linka til.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 23:34   #15
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Her likte vi oss godt!

Ligger på Rådhusplassen, en ganske sentral plassering (rett ved Tivoli og togstasjonen).

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 23:35   #16
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Eg har og vore på The Square og First Hotel Vesterbro. Ålreite hotell begge to. The Square litt bedre beliggenheit enn First hotel.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 23:36   #17
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Tok dere kontakt med hotellet, eller bestilte dere den siste natta gjennom f.eks hotels.com?

Isj, nå sjekka jeg og så at det ikke er hotellkupp der i september.

Æsj så dumt, sparer ein del på hotellkupp ja.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 08:33   #18
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

The Square er helt ok, og har flott beliggenhet i forhold til kommunikasjon og Tivoli.

Har deu tenkt å være på hotellet 24/7 eller skal du egentlig være i København.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 19:10   #19
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

DGI-byen er morsom, men det advares for en del støy.
Det er mange unge mennesker som bor der. Vi har ikke bodd der fordi det alltid har vært fullt.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 19:27   #20
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

DGI-byen er morsom, men det advares for en del støy.
Det er mange unge mennesker som bor der. Vi har ikke bodd der fordi det alltid har vært fullt.

Isj, det går nok bra. Gubben er en rakker på ørepropper og jeg kan sove gjennom hva det måtte være. (Dessuten så vil jeg tro at når vi legger oss vil vi ha en kledelig liten berusing - kanskje ikke hver kveld, men man vet aldri) *utsultet på egentid uten å skulle forholde seg til barn*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no