Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du skiferterasse?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-12, 01:13   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du skiferterasse?

Jeg må innrømme at jeg ble litt imponert av denne videoen: http://www.bgs-naturstein.no/skifervideobruddheller.htm Er det noen som har lagt/fått hjelp til å legge en slik terrasse? Alt ser lettere ut når man kan det.

Det ser ut som om det går raskere enn å snekre treplatting. Og så pent, da! jeg har googlet etter priser i timesvis, og funnet noe billig skifer på Finn.no.http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=15203994 Men så var det frakten da. Hadde jeg funnet noe tilsvarende i Trøndernes hovedstad så tror jeg jeg hadde prøvd.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 22:26   #2
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Har du skiferterasse?

Har sett første del av videoen. Det ser veldig enkelt ut men det er ikke det altså. Både hugging og montering er tidkrevende og ikke noe jeg ville ha gjordt på egenhånd (har montert en del kvadrat skifer). Mye enklere å lage treplatting. For pris kan du jo kontakte en anleggsgartner i ditt distrikt å spørre hva h*n tar for kvadraten.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 09:50   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du skiferterasse?

Hos oss er ikke skiferterrasen helt jevn. Det betyr at det enkelte steder blir vannoppsamlinger - burde vel ha vært litt skrå i hele også slik at vannet rant bort lettere. Pga. snø som kommer ned fra taket om vinteren må vi også måke en del for at det ikke skal bli "basseng" mellom huset og snøen. Så ting her må gjøres riktig, og også tenke på at vann skal bort i noen tilfeller.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no