Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Avbefaling: Jacob Service AS for flytting

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-18, 20:01   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Avbefaling: Jacob Service AS for flytting

Lenge siden jeg har lest tråder om avbefaling, men har en sterk avbefaling. Jacob Service AS, fant dem på Mittanbud.no. De kom tre timer etter avtalt oppmøtetid. Fikk riktignok beskjed om at de ble omtrent en time forsinket, og fikk beskjed om at de skulle ringe meg når de var et kvarter unna. Vi ventet og ventet og ventet, tre timer senere ... De brukte tre timer på å fylle varebilen. Vi ventet, ventet og ventet igjen ... Innser at jeg selvfølgelig burde blitt på lageret mens de jobbet. Brukte omtrent en halv time på å tømme samme varebil. Klage ble møtt med at de hadde mange flytteoppdrag pr. dag og hadde aldri opplevd å få en klage. Angrep det beste forsvar. I tillegg ble jeg oppringt i dag og på det sterkeste oppfordret å endre anmeldelsen min på mittanbud. De opplevde den nemlig som sterkt urettferdig. Nope! Og siden jeg nektet ble jeg ekstra fakturert for noe de hadde tatt med som avfall. Blir i alle fall ikke brukt igjen.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 20:15   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Jacob Service AS for flytting

Kjenner igjen den sterke følelsen av at det er viktig å få skrevet av seg anmeldelser og avbefalinger, i hvert fall.

Så kjedelig, når man står midt i flytting. Som om det ikke er stressende nok!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 20:18   #3
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avbefaling: Jacob Service AS for flytting

Veldig kjedelig! Men som kjæresten sa; det kunne vært verre, de kunne ha stjålet tingene våre.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:16   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Jacob Service AS for flytting

Flyttebyråer, ja...

Jeg har fortrengt navnet på byrået vi brukte da vi skulle flytte fra Oslo, men det kunne fort vært Zommel & Roth AS.

Ernie bestilte flytting av innbo til en spesifik dato. Understreka at der gjalt tømming av en leilighet, femte etasje, ingen heis. En ettermiddag, nøyaktig to uker før vi skulle flytte, ringte det på døra. Det var flyttebyrået som sto utenfor, med en diger lastebil - «det var dere som skulle tømme leiligheten og flytte, sant.» Noe oppgitt fikk flyttefolka beskjed om å komme tilbake om fjorten dager, for her skulle det ikke flyttes riktig ennå, nei.

To uker seinere sto vi der i leiligheten vår. Alt var pakka ned i bokser og esker, vi var klare for flytting. Ingen flyttebil kom... Tre timer etter avtalt tid ringte det på døra. Det kom de med en søt liten lastebil og to karer - de skulle hente industrimotoren vi skulle bli kvitt.

Que!? Industrimotor!? Selvsagt. Vi bor jo bare i femte etasje, uten heis, i en leilighet på 36 kvm, Sagene, Oslo - selvsagt trenger vi hjelp til å fjerne industrimotoren som står midt på stuegulvet vårt. Selvsagt.

De to stakkars karene ble litt månebedotne da det slett ikke var noen industrimotor, men derimot bokreoler, sofa, seng etc som skulle bæres ned og stuves på lastebil - ikke hadde de med bæreutsyr, ikke var lasteplanet utstyrt med sikring, bilen var altfor liten for flyttelasset vårt. Gutta jobba dog som et par helter, og de fikk flytta det tyngste for oss. Resten av jobben gjorde min familie som stilte på strak arm og med pågangsmot og kassebiler.

Vi fikk flytta, og regninga ble avkorta - etter at mannen min først måtte oppføre seg ganske så bryskt overfor daglig leder i flyttefirmaet.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no