Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Store drikkeglass

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-19, 18:23   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Store drikkeglass

Kan nokon hjelpe meg å finne det? Størrelsen skal vere rundt 4 dl, og gjerne med litt kult, gjerne retro mønster. Det treng ikkje vera superbillig, men heller ikkje trehundre for eit glass. Eg finn ingenting interessant, og har vore gjennom heile internettet. Men eg veit jo og at eg er ein elendig googler, og har lite peiling på slikt som å finne feks stilige glas. Nokon som har lyst å hjelpe?

Eva solo er gørr. IKEA hadde ingen fine. Har lyst på sånne i stilen som sagaform hadde for noen år sidan, med stor blom på, men dei finn eg ikkje.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 20:12   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Store drikkeglass

Finner du ingenting hos Iittala, heller? Jeg synes Aino Aalto, Kastehelmi og Kartio er fine. De har muligens ikke riktig type retrofølelse i forhold til hva du er ute etter?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 20:49   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store drikkeglass

Ikke mønster, men hva med Bodum Pavina? De fås i 4,5 dl. Vi har str under, og tåler faktisk en god del. Ikke knust et eneste et. De tåler både varm og kald drikke. Kitch'n har ofte tilbud.



__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 20:53   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store drikkeglass

OMG! Så schvært bilde Jaja, da ser det i hvert fall tyyyydelig hvordan glassene er

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 21:20   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Store drikkeglass

Kartio var faktisk fine, særleg dei grønne. Eg må ha noko med energi i, som gjer at eg får lyst å drikke vatn...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 22:07   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store drikkeglass

Hva med Fabulös fra Ikea?


Eller Butterfly fra Sagaform (litt "dillete" kanskje?)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 22:23   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Store drikkeglass

Har sett på dei, men dei er ikkje store nok.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 22:29   #8
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Store drikkeglass

Hva med Norgesglass? Drikkeglassene altså.
https://www.norgesglasset.no/blogg/n...norgesglasset/

Æsj, foreløpig utsolgt...


Sist redigert av Nima : 22-01-19 kl 22:52.
Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 22:35   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Store drikkeglass

Vi har endel colaglass vi fikk på mcd for endel år siden. De som du ser til høyre i bilde 6,de er veldig gode å drikke av. Vi har også endel av de lengst til høyre på bilde 5, de er også gode å bruke, men litt vanskelige i oppvaskmaskinen. https://www.finn.no/136592462

De andre er ikke gode å drikke av, synes jeg.

Kan hende de er langt utenfor hva du tenker om stil, da. Det klarer jeg ikke å vurdere.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 22:44   #10
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store drikkeglass

Har du sjekka Europris? De har i alle fall noen rosa, om ikke annet.

https://www.europris.no/hjem-interio...keglass-mugger

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 22:47   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store drikkeglass

Kjøp tusjer/maling og dekorer selv. Men det er kanskje ikke det forslaget du ville ha.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-19, 09:13   #12
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Store drikkeglass

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Kjøp tusjer/maling og dekorer selv. Men det er kanskje ikke det forslaget du ville ha.

eg ler ikkje av deg, men av synet av meg sjøl sitjande å dekorere noko. cola-glassene var fine, egentlig. Det må vere farge eller mønster på, ellers blir det for kjedelig å drikke vatn av dei.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-19, 09:25   #13
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store drikkeglass

Ikke akkurat så sprekt, men veldig bra størrelse: https://www.kitchn.no/nettbutikk/gla...keglass/25168/

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-19, 09:29   #14
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Store drikkeglass

Eg har dei, gnuri, det er latteglassa mine.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-19, 09:36   #15
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store drikkeglass

hehe ok- jeg har de klassiske grand cru latteglassene selv, og bruker de til både latte og vannglass

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg har dei, gnuri, det er latteglassa mine.


Sist redigert av gnuri : 23-01-19 kl 09:44.
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-19, 09:43   #16
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store drikkeglass

https://images.europris.no/produkter...rikkeglass.jpg

Jeg tuller selvsagt, men henger i tråden fordi jeg er ute etter nettopp det samme selv om dagen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-19, 11:30   #17
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store drikkeglass

Har du Ikea i nærheten?
Vi har disse, de tåler en trøkk. Vi har hatt våre i årevis så IKEA har hatt disse i mange år.
https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70313106/

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-19, 12:45   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store drikkeglass

Vi har disse i blått, de varer evig. Duralex, som jeg også er vokst opp med (de mindre).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-19, 12:50   #19
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store drikkeglass

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi har disse i blått, de varer evig. Duralex, som jeg også er vokst opp med (de mindre).

Disse likte jeg, hvor kjøper man stor str av disse i blått. Kan bare huske å ha sett noen mindre.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-19, 13:25   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store drikkeglass

Jeg finner dem ikke på nettet, heller. Men mener jeg kjøpte dem på Rafens?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no