Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg sær som reagerer på dette?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-19, 08:07   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Er jeg sær som reagerer på dette?

Guttungen, nå 16 år, har alltid vært usedvanlig glad i tog. Han har bygd togbaner fra han kunne putte to skinner sammen, og han fikk etterhvert en anseelig samling av Brioskinner og tog - ganske dyre greier, spesielt til sammen.

Nuvel. Han vokste jo fra togbygginga (om ikke interessen) etterhvert, og for noen år siden satte vi dette på hytta, som vi disponerer sammen med Ernie sin søster og familie. Vi tenkte det kunne være hyggelig å ha det der, for da kunne barna til ene fetteren få leke med dem, samt de to småkusinene til Guttungen.

Nå ser jeg, på FB, at Ernie sin søster har lagt disse togskinnene og togene ut til salgs - helt uten å konferere med oss først, hverken Guttungen, som er opprinnelig eier av lekene, eller oss foreldrene.

Og her kommer altså mitt behov for realiteringsorientering - er jeg sær som reagerer på dette. Burde hun i det minste ikke spurt om det er greit først, eller er det slik at leiker som har stått på hytta i seks-sju år er fritt vilt og fus til å få solgt?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 28-01-19 kl 08:31.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no