Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tallinn i mai

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-12, 01:23   #1
JanneReiseglad
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 1
JanneReiseglad har et hav av muligheter foran seg
Spørsmål

Tallinn i mai

Hei,
Jeg reiser til Tallinn i mai og ønsker å få tips fra dere som har vært der tidligere.
Jeg ønsker spesielt å ta en ekstra titt på krystall og porselen, og gjerne sko.
Jeg har lest at det finnes butikker av denne typen både i gamlebyen og på shopping sentre. Regner med at prisene der er mye rimeligere enn i Norge, men har hørt om man leter litt i andre gater kan man gjøre ekstra gode kupp.
Noen som vet om steder, gater navn på butikker som er lurt å få med seg?

Alle tips tas i mot med stor takknemlighet!

JanneReiseglad er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 08:47   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tallinn i mai

Jeg anbefaler Tallinn in Your Pocket. Detaljert og oppdatert om både restauranter, innkvartering og shopping.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 10:31   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tallinn i mai

De hadde godt utvalg av krystall på kjøpesenteret ved havna (Sadama) sist jeg var der (2008). Tror det er dyrere inne i gamlebyen.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
krystall, shopping, sko, tallinn

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no