Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Veggoverføringsbilder

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-12, 10:50   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Spørsmål

Veggoverføringsbilder

Jeg planlegger å freshe opp rommet til storesøster, og i tillegg til å male veggene vurderer jeg en eller annen slags veggdekor i tillegg. Ser litt på Allposters.no og har litt lyst på en av de veggoverføringsbildene de selger der. (Er dette den norske oversettelsen av wall stickers, kanskje?) Men lurer på hvordan man fester dette på veggen, jeg finner ingen forklaring på nettsidene der. Noen som vet om det er enkelt å fikse, og blir det pent?

Eksempel på veggoverføringsbilde:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 11:24   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veggoverføringsbilder

Er det ikke med fuktig svamp? Eller? *litt fjern*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 11:30   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Veggoverføringsbilder

De wallstickersene jeg har brukt har vært av plastikk, og skulle bare gnies på.
Lette å pilke av om man har glatt vegg (*erfart*)

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 12:43   #4
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Veggoverføringsbilder

Vi har pyntet hvite flater med wallstickers/veggdekor flere steder i huset. Ungene har navnene sine på døren samt diverse dyr som hund og katt osv. De jeg har kjøpt er av vinyl hvor man fjerner et papir på "limsiden", klistrer veggdekoren på veggen, gnikker godt og passer på å få vekk luftbobler, og fjerner så forsiktig beskyttelsespapiret.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no