Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-12, 13:32   #1
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Som ivrige loppemarked entusiast og etter en helg som loppejobber lurer jeg på hvordan dere synes loppemarkeder bør organiseres. Tenker da på hvilke avdelinger bør man ha, hvordan ting bør sorteres mm, om det bør være ryddige display eller rotehauger litt? Hva bør man ha/gjøre, og hva bør man ikke ha/gjøre?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 13:45   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Jeg liker "ryddige" loppiser, jeg. De beste stedene er ting satt ryddig frem og gjerne også tørket av med fuktig klut. Også syns jeg det er fint at de fineste loppene er sortert ut av noen som vet litt om hva slags verdi tingene kan ha og priset deretter. Det setter en mild stoffer for skattejegerne som løper ned alt i sin vei og albuer seg frem for å få de fineste tingene slik at de kan selge dem dyrt på nett dagen etter.

I tillegg liker jeg best at alle loppene er innefor samme område, feks i store idrettshaller, slik at man slipper å trenge seg inn i trange rom, men de må være kategorisert altså.

Foreløpig har jeg tilgode å se et loppis der ikke ting er sånn noenlunde kategorisert.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 13:48   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Jeg er også aktiv loppiselsker og -arrangør. Vi tjener noe inni hampen mye penger på våre loppemarkeder. og får mye skryt for at det er ordentlig hos oss, ting er stablet og brettet og hengt opp og vises godt frem. De to avdelingene som drar inn mest penger hos oss, er finlopper (som vi har istedet for auksjon av fine ting) og bokavdelingen. Dessuten har vi fin- (glass og porselen) og grovkjøkken (keramikk, gryter, panner, beholdere kjøkkenredskaper etc.), kunst og kultur (dill og dall, bilder, rammer, krukker og vaser, lysestaker, egen avdeling for julepynt), leker, barneklær, lintøy, dameklær, herreklær, sko og vesker, elektrisk, møbler og sport og fritid.

Bokavdelingen er tematisk oppdelt. På finlopper har vi gjort nettopp det Kasia nevner over her; vi har sortert ut godbitene og priset dem slik at oppkjøperne synes vi er dyre, men folk som er ute etter noe fint, synes vi har greie priser. Vi har alt fra krystallysekroner til gamle kjelker, masse porselen, krystall, sølv, finere lintøy og alt av samlerobjekter. I år hadde vi for eksempel gamle soldathjelmer, et stativ med fem utskårne piper, en et svært utskåret speil, gamle kakebokser, et flott skatol, gamle leker, etc. etc.
Jeg prikker deg omsetningen vi hadde for et par helger siden.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 13:49   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Jeg liker å finne skatter til slikk og ingenting og liker helst at de som har prissatt ikke har peiling.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 13:51   #5
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Eg likar loppemarknad organisert som pøbelsara skisserar. Ideelt sett burde eg få lov til å gå åleine der og, sidan eg hatar kø og trengsel.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 13:52   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg liker å finne skatter til slikk og ingenting og liker helst at de som har prissatt ikke har peiling.

Da hadde du blitt sur på vårt loppis. Min oppkjøpervenninne har ihvertfall sluttet¨å komme dit, fordi vi er for dyre på de virkelig fine tingene.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 13:53   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Litt av poenget med loppis er jo at det ikke er finn.no, tenker jeg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 13:54   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Jeg liker godt organiserte loppemarkeder. På vårt har vi elektronikk, kjøkken, tant og fjas, samt finere lopper i samme rom. Finere lopper er alt av litt høyere verdi, men ikke auksjonsmateriale. I neste gymsal har vi klær, sko og vesker, sortert etter herre, dame, barn og plagg. I oppgangen har vi tekstiler, som er dynetrekk, duker, håndklær, gardiner og liknende. Bøker i ett rom, plater i et annet, leker i gangen, og møbler og sportsutstyr/bareustyr ute. I tillegg til dette har vi en auksjon.

Jeg syns det fremdeles skal være lov å gjøre kupp på loppemarkeder, og syns ikke de skal være med på å drive prisene oppover.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 13:55   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Litt av poenget med loppis er jo at det ikke er finn.no, tenker jeg.

Litt av poenget med loppis for oss som arrangerer, er jo å tjene penger. :avslører hemmelighet:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 13:57   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Litt av poenget med loppis for oss som arrangerer, er jo å tjene penger. :avslører hemmelighet:

Joda, men som loppemarkedsarrangør selv, så fungerer topprising bare en periode. Etterhvert så vil folk la være å komme, og da hjelper det lite med markedspris. Det er helt greit å ha litt peil og sortere ut godbitene til finere lopper eller auksjon, men jeg syns ikke man skal bli kunst- og antikkhandler heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 14:04   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Jeg syns det fremdeles skal være lov å gjøre kupp på loppemarkeder, og syns ikke de skal være med på å drive prisene oppover.

Nei, det er jeg enig i, og det har jeg tilgode å se eksempler på. Som regel syns jeg finloppene ligger litt under eller akkurat rundt markedspris på de varene jeg kjenner markedsprisen på. Men jeg syns likevel ikke det nødvendigvis er riktig at den faste gruppen med skattejegere som alltid står foran sperringene ved åpningstid løper inn og får med seg alt det fineste ut for femmere og tiere, for så å selge det dyrt på nett noen timer etterpå. Det er veldig vanlig. Både Finn og QXL renner over av loppisvarer i høysesongen.

Endel loppemarkeder løser det ved å sette frem varer hele dagen og det er jo greit nok det også.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 14:04   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Joda, men som loppemarkedsarrangør selv, så fungerer topprising bare en periode. Etterhvert så vil folk la være å komme, og da hjelper det lite med markedspris. Det er helt greit å ha litt peil og sortere ut godbitene til finere lopper eller auksjon, men jeg syns ikke man skal bli kunst- og antikkhandler heller.

Nemlig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 14:08   #13
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Gode kupp er bra, samtidig forventer mange at ting ikke skal koste i det hele tatt. Og jeg synes fremdeles det skal være mulig å gjøre gode kupp, men kanskje ikke fullt så gode. Min mor har f.eks gjort masse loppekupp i helgen. Servise (verdi 1500) for 50 kr, vase (verdi 500 kr) til 5 kr, annen stor vase (verdi 900 kr) for 10 kr, salt og pepperkar (verdi 300) i pose til 10 kr, signert krystall vase (10 kr) ... Man ville nok ikke fått solgt det for markedspris, men man kunne tatt endel mer, om folk ser disse tingene og vil ha de, vet de som regel hva det er.

Hvilket innholdet er det på finlopper hos dere? Er det tradisjonelle "pene" ting + stavangerflint, porsgrund, egersund mm, eller er det også kunsthåndverk/keramikk osv, som er litt mer spesielt?

Ville en egen retroavdeling vært moro feks? Burde man samlet typ alt av barneutstyr samme sted osv?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 14:10   #14
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nei, det er jeg enig i, og det har jeg tilgode å se eksempler på. Som regel syns jeg finloppene ligger litt under eller akkurat rundt markedspris på de varene jeg kjenner markedsprisen på. Men jeg syns likevel ikke det nødvendigvis er riktig at den faste gruppen med skattejegere som alltid står foran sperringene ved åpningstid løper inn og får med seg alt det fineste ut for femmere og tiere, for så å selge det dyrt på nett noen timer etterpå. Det er veldig vanlig. Både Finn og QXL renner over av loppisvarer i høysesongen.

Endel loppemarkeder løser det ved å sette frem varer hele dagen og det er jo greit nok det også.

Det er nettopp for å unngå at oppkjøperne rasker til seg alle godbitene at vi driver som vi gjør. Vi har mye lavere priser enn proffe forhandlere på ting, men har såpass høye priser på det som anses for å være godbiter at oppkjøperne ikke river til seg alt. Vi har kun toppriser på det vi vet er attraktivt, da, så man kan gjøre kupp på en haug med ting allikevel.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 14:14   #15
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Gode kupp er bra, samtidig forventer mange at ting ikke skal koste i det hele tatt. Og jeg synes fremdeles det skal være mulig å gjøre gode kupp, men kanskje ikke fullt så gode. Min mor har f.eks gjort masse loppekupp i helgen. Servise (verdi 1500) for 50 kr, vase (verdi 500 kr) til 5 kr, annen stor vase (verdi 900 kr) for 10 kr, salt og pepperkar (verdi 300) i pose til 10 kr, signert krystall vase (10 kr) ... Man ville nok ikke fått solgt det for markedspris, men man kunne tatt endel mer, om folk ser disse tingene og vil ha de, vet de som regel hva det er.

Hvilket innholdet er det på finlopper hos dere? Er det tradisjonelle "pene" ting + stavangerflint, porsgrund, egersund mm, eller er det også kunsthåndverk/keramikk osv, som er litt mer spesielt?

Ville en egen retroavdeling vært moro feks? Burde man samlet typ alt av barneutstyr samme sted osv?

Vi har alt det du nevner. Vi har ganske stor plass, og fordeler utover, slik at det begynner med "pene ting"; porselen, krystall og sånt i den ene enden, går via pressglass, annet glass, sølv og annet bling, keramikk, retrogreier ( i år hadde vi en urørt piknikkoffert fra 1963 bl. a.) og så ender bordet med kuriosa og rariterer i den andre enden.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 14:25   #16
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Høres ut som et bra organisert loppis Pøbelsara. Lyst til å prikke hvilket loppis det er? Og gjerne omsetningen også?

Vårt loppis har barneklær, herreklær, dameklær, tekstil, krimskrams, bøker, kjøkken, finlopper, leker, auksjon, møbler, sport og små-elektrisk.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 14:28   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Høres ut som et bra organisert loppis Pøbelsara. Lyst til å prikke hvilket loppis det er? Og gjerne omsetningen også?

Vårt loppis har barneklær, herreklær, dameklær, tekstil, krimskrams, bøker, kjøkken, finlopper, leker, auksjon, møbler, sport og små-elektrisk.

Jeg prøvde å prikke deg, men fikk ikke inn noe tekst - jeg sender PM.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 14:28   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er ditt drømmeloppemarked?

Auksjon er også en fin måte å forhindre oppkjøpere til å stikke av med godbitene. Det er et sjansespill, men går som regel bra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no