Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sur og gretten katt etter tanntrekking

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-14, 09:16   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sur og gretten katt etter tanntrekking

Den ene katten vår ble plutselig veldig merkelig, mjauet mye, var kontaktsøkende og stresset. Vi tok den med til dyrlegen og den måtte trekke noen tenner, ha en antibiotikakur m.m. Nå er det to uker siden og den er blitt så gretten. Den biter etter ungene og freser til den andre katten. Ellers virker den normal.

Kan den han vondt enda? Burde vi ta den med til dyrlegen igjen eller er det vanlig at de kan bli litt sure etter en slik runde?

Mannen mener den er helt normal, men jeg synes ikke det. Nå vil jeg ikke være helt hysterisk heller, men det er jo litt rart at han skal gå fra å være en fredelig katt til å bli en skikkelig gretten fyr?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 09:43   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.852
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sur og gretten katt etter tanntrekking

Har hørt om katter som har måttet ha smertestillende en uke etter tanntrekking, ihvertfall. Vet ikke noe mer.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 09:45   #3
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sur og gretten katt etter tanntrekking

Tror jeg ville tatt en telefon til dyrlegen og spurt, det kan jo være den f.eks. har fått en betennelse i såret.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 09:45   #4
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sur og gretten katt etter tanntrekking

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Har hørt om katter som har måttet ha smertestillende en uke etter tanntrekking, ihvertfall. Vet ikke noe mer.

Det fikk han, men nå er det to uker siden. Han var fin helt fram til to dager siden.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-14, 13:04   #5
katrep
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2014
Innlegg: 2
katrep har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sur og gretten katt etter tanntrekking

Ville tatt en tur til dyrlegen. Hvis han er gretten kan han jo enten ha vondt i tennene eller noe annet som er galt. Trakk tenner på min gamle katt i høst og da måtte jeg dryppe munnen hans i ca to uker (ikke lett) og så var vi tilbake på kontroll (var inkludert i prisen for tannbehandlingen).

katrep er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no