Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-15, 11:10   #41
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Serien i Oslo er nivådelt, så de er trolig det. Det kan jo hende at klubben har policy på å melde alle lag på samme nivå. Det gjør de ikke hos oss.

Men vi spiller mot lag utenfor Oslo også? Langhus og sånn. Er det samme serie?
Jeg tror alle lag er i samme serie hos oss ja.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 11:19   #42
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Oi, min 2006 har en trening i uka. Hvis det er så store forskjeller rundt forbi, så er det jo heller ikke så rart at det veldig ulikt nivå i serien.


Mens 2008-laget til storebror trener 2 x 90 minutter i uka allerede. Enorme forskjeller tydeligvis. *lusker ut igjen*

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 11:32   #43
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Minsten har ikke fått noe oppsett på seriekamper enda. Litt rart egentlig for eldstemann dømmer kamper for 2003 og 2004-gutter og det er avtalt nå.
Det var Benditcup i SKi på søndag da.

De mest interesserte skal også være med å spille i NorwayCup for 2004-laget så trenerene presser på med å finne de beste på laget allerede nå.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 11:55   #44
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Vi trener tre ganger i uken (jenter 2003-2005). For å bli tatt ut til kamp må man ha møtt opp på minst halvparten av treningene de siste to ukene, så man kan hoppe over en trening dersom det ikke passer.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 12:26   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men vi spiller mot lag utenfor Oslo også? Langhus og sånn. Er det samme serie?
Jeg tror alle lag er i samme serie hos oss ja.

Jepp. Det er i samme serie.

Vi møter bare lag fra østkanten og Follo denne sesongen, så jeg vet ikke om de har en inndeling på dette eller at dette er gjort når de satt opp puljene for at det ikke skal være for langt å reise. Jeg er VELDIG glad at kampen mot Nesodden ble en hjemmekamp.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 22:47   #46
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Minsten har ikke fått noe oppsett på seriekamper enda.

Det ligger (kanskje?) her: http://www.fotball.no/ Klikk øverst til høyre, på "finn terminlister ... " og søk opp laget.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 08:21   #47
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Min er 2006 modell, de trenger to ganger i uken + en kamp i uken. Noen av treningene droppes om det er kamp dagen før eller etter.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 10:26   #48
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

2 ganger i uken, men nå som seriekampene har startet er det 1 trening og 1 kamp i uken.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 10:34   #49
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Vil bare tipse om NFF sin app Min fotball. Juniors 2007-lag ligger inne, med alle seriekamper.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 10:39   #50
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det ligger (kanskje?) her: http://www.fotball.no/ Klikk øverst til høyre, på "finn terminlister ... " og søk opp laget.

Tusen takk for tips. For nå begynte jeg å lure.. Fant klubben, de har hele 8 lag for gutter 10 og ser det starter neste uke. Må sende en mail og høre da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 10:52   #51
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Jeg anbefaler appen MinFotball. I tillegg til at den har alle kampene for alle lag inne, så har den kart til banene. Det er tidvis gull verdt, for det er ikke alltid gitt hvor banene ligger ... har vi erfart.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 11:41   #52
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

For en flott app. Tusen takk for tipset.
Jeg gikk inn på den nettsiden og skrev opp kampene og det stemmer jo med den appen. Supert.
Jeg har allerede fått svar på hvilket lag min skal spille på og det begynner ikke før uke 20 så det er vel derfor jeg ikke har fått mail enda.
Vi har også alle kamper på østsiden og noe i Follo og det er bra.

Eldstemann har alt på app, S2S, hvor de selv melder oppmøte på treninger og kamper og det er så greit.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 00:05   #53
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi møter bare lag fra østkanten og Follo denne sesongen, så jeg vet ikke om de har en inndeling på dette eller at dette er gjort når de satt opp puljene for at det ikke skal være for langt å reise. Jeg er VELDIG glad at kampen mot Nesodden ble en hjemmekamp.

Spiller de ikke 2 ganger mot samme laget? En hjemmekamp og en bortekamp?

Her begynner seriespillet på mandag. Cup i morgen, dvs i dag hvis man ser på klokka.
Eldste har forholdsvis lokale lag i år ser jeg, heldigvis.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 07:36   #54
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Nei, vi spiller "enkel" serie, altså at vi bare møter hvert lag en gang. Det er så mange lag i kretsen, og da blir det plass til flere lag pr avdeling. Jentene mine skal spille 13 kamper denne sesongen. Det er en kamp i uka fra nå og frem til høstferien (unntatt i sommerferien).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 18:11   #55
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nei, vi spiller "enkel" serie, altså at vi bare møter hvert lag en gang. Det er så mange lag i kretsen, og da blir det plass til flere lag pr avdeling. Jentene mine skal spille 13 kamper denne sesongen. Det er en kamp i uka fra nå og frem til høstferien (unntatt i sommerferien).

Skjønner.
Her spilles det kamper ut september (minus sommerferie).

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 13:12   #56
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Gutt 2007. En trening per uke + seriekamper og turneringer. Da kan det gjerne bli ekstra trening og øvingskamper i forkant. Min datter født i 2005, har nettopp begynt med to treninger. Det er riktignok håndball, men for samme idrettslag.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 14:21   #57
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Våre 05-jenter er no meldt inn i serie med 04-jenter med sjuarfotball, 30 minuttsomgangar og stor bane. Litt av ein overgang Men dei får kamptrening og lære seg mykje fotball, eg frykte berre dei miste gløden ved fleire stortap på rad.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 14:48   #58
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Våre 05-jenter er no meldt inn i serie med 04-jenter med sjuarfotball, 30 minuttsomgangar og stor bane. Litt av ein overgang Men dei får kamptrening og lære seg mykje fotball, eg frykte berre dei miste gløden ved fleire stortap på rad.

Min 05-jente skal også spille 7'er i år. Klubben får ikke nok jentespillere til å stille lag i alle årsklasser, så da må noen gå et nivå opp. Som den streber-moren jeg er så fortviler jeg over at hun fullstendig mister "januareffekten" sin. Det er jo en kjensgjerning at gode idrettsutøvere er født tidlig på året fordi de så lenge fikk lov til å hevde seg.

Mine jenter kommer nok også til å tape en del i år, så vi får se hvor lenge motivasjonen holder.

Foreløpig har vi spilt en turnering på 7'er-bane, og det ble jammen langt å springe, ja.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 15:25   #59
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

I dag er det heldigvis 5-ar turnering

Forøvrig ganske interessant å sjå kor ulike vi er. Eg elske fotball og syns det er stas å bruke masse tid og ettermiddagar på det. Det er det nok ikkje mange av oss foreldre som syns og eg hadde nok heller ikkje vore så veldig entusiastisk om det var hesteridning, friidrett eller makrame for den saks skyld

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 15:27   #60
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Jeg er som deg, Tussa. Fotballen ofrer jeg gjerne masse for. Jeg synes det er kjempestas. Både a-lagskamper, ungenes kamper, å se fremgangen deres, samholdet i laget osv. Det er så stas.

Det hører kanskje med til historien at jeg og mannen møtte hverandre på en fotballturnering. (Jeg kan ikke spille, altså. Jeg var lurt med av en kollega som ville at jeg skulle ha med venninna mi på turneringa. De er i dag gift.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no