Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Felleski

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-19, 00:07   #21
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Felleski

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg sa jo klart fra at jeg skal gå rolig med barn. Allikevel virker det som det var veldig mye spenst i skiene?

Da ville jeg tatt turen ned på butikken igjen og hørt med dem. Det kan hende det rett og slett er ski som ikke passer for det, og ikke at det er fellene som er problemet.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 00:17   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Sv: Felleski

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg sa jo klart fra at jeg skal gå rolig med barn. Allikevel virker det som det var veldig mye spenst i skiene?

Det gjorde jeg også. Veldg tydelig. Og jeg oppga vekt og lengde.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 13:50   #23
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Felleski

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg sa jo klart fra at jeg skal gå rolig med barn. Allikevel virker det som det var veldig mye spenst i skiene?

De fleste sportsbutikkene har fornøydgaranti. Ta med skiene tilbake å si at du ikke er fornøyd.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 15:00   #24
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Felleski

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

De fleste sportsbutikkene har fornøydgaranti. Ta med skiene tilbake å si at du ikke er fornøyd.


Det står på hjemmesiden til g sport at de ikke bytter ski...

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 15:34   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felleski

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg opplevde felleskiene som mer eller mindre konstante attentatforsøk.

Ligger jo i navnet; FELLEski.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 15:45   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felleski

Det står her at de har fornøydgaranti. https://www.gsport.no/kundefordeler/

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 16:50   #27
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felleski

Jeg fikk god hjelp i butikken, og tuller ikke når jeg sier han som hjalp meg brukte en god time på å finne riktig ski. Jeg måtte stå på skien og skifte vekt fra ene benet til det andre, mens han la et A4 ark under for å sjekke at jeg fikk skikkelig feste. Var innom flere par ski før vi fant de rette. Synes det er mye lettere å ta en skitur nå enn da jeg hadde smøreski. Det er liksom bare å ta seg en tur etter jobb, uten å tenke på klister som satt igjen fra påsken i fjor. Eneste de er litt dårlig på er føre over -10, men da er jeg ikke så glad i å gå likevel.

Så gå i butikke å klag! Det høres ikke riktig ut at det skal være slik.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 16:51   #28
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Felleski

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det står her at de har fornøydgaranti. https://www.gsport.no/kundefordeler/

Ja, og der står det at det ikke gjelder ski.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 16:55   #29
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felleski

Jo, men du angrer jo ikke kjøpet, det står jo at butikkens ansatte skal hjelpe deg og her må du ha fått feil ski? Angre og klage er to forskjellige ting.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 17:08   #30
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Felleski

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Ja, og der står det at det ikke gjelder ski.

100% fornøydhetsgaranti gjelder også ski. Det står at det ikke gjelder våpen og ammunisjon.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 17:34   #31
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Felleski

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det står her at de har fornøydgaranti. https://www.gsport.no/kundefordeler/

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

100% fornøydhetsgaranti gjelder også ski. Det står at det ikke gjelder våpen og ammunisjon.

Men hva er da forskjellen på 100 dager og 30 dager som står lenger ned?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 17:43   #32
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Felleski

100 dager gjelder åpent kjøp, da må varen være ubrukt. 100% fornøydgaranti gjelder i 30 dager, og det er da når du ikke er fornøyd etter å ha prøvd produktet.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 18:30   #33
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Felleski

Du kan ikke forsøke å fjerne den sprayen da?
Jeg synes felleski er litt vanskeligere å gå på enn vanlige smøreski, men nå har ikke jeg verdens beste teknikk. Mistenker at jeg ikke tråkker hardt nok ned.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 19:12   #34
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Felleski

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det står her at de har fornøydgaranti. https://www.gsport.no/kundefordeler/

Opprinnelig lagt inn av Normy, her.

Du kan ikke forsøke å fjerne den sprayen da?
Jeg synes felleski er litt vanskeligere å gå på enn vanlige smøreski, men nå har ikke jeg verdens beste teknikk. Mistenker at jeg ikke tråkker hardt nok ned.

Det var det jeg følte- vanskeligere å gå på. Blir så oppgitt over at de da selger meg det når jeg poengterer sterkt med at jeg har vondt i ryggen... 😡

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 19:17   #35
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Felleski

Jeg har felleski og er veldig fornøyd. De var glatte de to-tre første gangene jeg brukte dem, men ikke nå. Det er så deilig å slippe å smøre ski. De er også mye bedre enn mine smørefrie ski. Hver eneste gang jeg bruker dem pleier jeg å si at jeg digger dem.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 20:33   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felleski

Jeg er en elendig skigåer uten skiteknikk, og jeg trives veldig godt med mine felleski. Så det er ikke gitt at man må være veldig god for at felleski skal være et riktig kjøp.

Men hvis du ikke trives med dine, så synes jeg du skal bruke fornøyd-garantien.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 20:46   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felleski

Jeg trodde egentlig at felleski var mest for oss som ikke har så god teknikk. Jeg føler jeg slipper unna med dårligere tyngdeoverføring med felleskiene enn med birkebeinerne.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 20:51   #38
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Felleski

Jeg er ikke spesielt god på ski, men elsker mine felleski.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 21:29   #39
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Felleski

Nok en dårlig skigåer som liker felleski melder seg

Snippa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 23:02   #40
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Felleski

Jeg også elsker felleskiene mine, har hatt det i i tre år, og kjøpte nye nå. Kjøpte på G-sport, og jeg også brukte god tid med testing hvor jeg sto oppå, sto på en fot osv.. for å sjekke at jeg fikk riktig spenn. Og jeg fikk klar beskjed om å komme tilbake om jeg mente det ble feil. Mannen har gjort det en gang da han kjøpte, null problem.

Jeg har brukt mine i plussføre og regn og -10, og har aldri opplevd at de har vært FOR glatte.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no