Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spray-tan? I Oslo?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-12, 11:03   #1
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Spray-tan? I Oslo?

Hei

Jeg føler meg så bleik at jeg går i ett med de hvite veggene her på jobb. Sannelig godt jeg har mørkt hår, så folk vet hvor jeg befinner meg. (Jeg er så utrolig mojjo assa... :host

Som kjent (for noen i alle fall) skal jeg jo snart i min søsters bryllup i Portugal, og føler veldig for å ikke bli sendt av gårde til legen fordi jeg ser "sjukisk" bleik ut. Så jeg lurer nå på om Spray-tan kunne være noe? Er det noen som har erfaring med det i det hele tatt?

Vil gjerne høre om både positive og negative erfaringer ift dette.

I tillegg: Har du noe sted i Oslo å anbefale ift spray-tan (hvis det viser seg at dette skulle være noe som anbefales)?

Ser at det er noen ubetjente solstudioer som har dette, men jeg vil nok i første omgang prøve det et sted som er bemannet, altså på en salong av noe slag, sånn at jeg kan få instruksjoner og slikt.
Har surfet litt og funnet to steder som tilbyr det så langt:
http://www.sunpointsolsenter.no/kontakt.htm
http://www.oslobliny.no/13.html
Noen som har erfaringer med disse stedene?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 11:06   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spray-tan? I Oslo?

Har ingen erfaring med de to stedene, men jeg syns det er sjeldent at det blir særlig pent. Det blir ofte oransj og litt skjoldete.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 11:06   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spray-tan? I Oslo?

Jeg har prøvd. En gang, helt greit. Det gikk bort ganske fort da, tre-fire dager kanskje? Jeg anbefaler ikke å ta det i lunsjpausen, man er ikke akkurat lekker før man får dusjet bort det verste, og det var noen timer før man fikk lov. Jeg hadde heldigvis et digert skjerf på kontoret jeg kunne gjemme meg bak.

Jeg var fornøyd med fargen - jeg tok den lyseste, så det så ikke helt unaturlig ut. Jeg tok på Holmen Fjordhotell.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 12:12   #4
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Spray-tan? I Oslo?

Spray tan GENIALT!!!! Det blir ikke skjoldete, jeg lover deg Men bruk St Tropez sin, og la en dame i proff salong spraye deg. Men altså, viktig at det er St Tropez. Den er desidert best.

Ta spraytan 1-2 dager før bryllupet. Ikke noe før.

Bruk peeling/skrubbkrem på hele kroppen ved hver dusj i ca en uke før du sprayer. Skrubb som søren på knær, albuer og slikt. Peel ansikt også. Clinique har en flott skrubb.
Smør deg inn med masssssssse bodylotion hver kveld etter dusj/peeling. Legg deg med klissete hud og nattkjole!

Barber legger dagen før eller den morgenen du sprayer. Ikke gjør det før bryllupet. Om du Må, gjør det forsiktig forsiktig..

Ikke ta på deg neglelakk på tær og fingre før etter sprayinga. Jeg slet med å få av neglelakken uten at acetonen tok med seg fargen rundt fingrene/tær.

La de spraye deg to ggr, ikke vær redd for at det blir for mørkt. Du blir KJEMPEBRUN med en gang nemlig, men etter 6 timer skal du forsiktig dusje hjemme, dvs bare la vannet renne av deg overflødig farge. Da går 40% av fargen vekk, så da angrer man på at man ikke lot dama spraye ENDA mer
Ikke skrubb på noe måte i dusjen etter 6 timer. ikke med såpe engang- Vask forsiktig selvsagt der det trengs (under armer og skritt osv, men prøv å ikke dusje for mye etter sprayinga og før bryllupet.

Lykke til! Jeg gjorde det nå i mai, dagen før en stor galla. Jeg ble superfin!!!! Gikk i hvit kjole og var brun og fin.

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 21:58   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spray-tan? I Oslo?

Jeg har tatt det en gang før et bryllup. Ble veldig bra, naturlig brunfarge og ingen skjolder. Viktig å lufttørke skikkelig før du kler på deg etter endt spraying.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no