Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ny kjole-lykke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-12, 22:18   #1
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Stort smil

Ny kjole-lykke

I dag har jeg vært innom en av mine favorittbutikker, og kom hjem med en ny kjole gitt. Skulle bare innom en snartur å hente et skjørt som min søster hadde fått lagt av, og skulle du sett... Det ble litt mer gitt. Hups...

Og det jeg har kjøpt er denne i blått:
http://www.tulipogtatamo.no/kjoler-b...show-1/id-446/

Den var bare ALT for god å ha på seg, rett og slett. Det kommer til å bli en ny favoritt definitivt. OG jeg har et klippekort der, så jeg fikk til og med rabatt ("bare" 10%, men dog). Så ikke bare har jeg nå en ny favorittkjole til både kosebruk og jobbruk, men jeg SPARTE penger også. Røverkjøp ass.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:22   #2
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny kjole-lykke

Sparte du penger, når du egentlig ikke skulle ha noe
Ps dette skulle vel eg. vært postet i mote..

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:25   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny kjole-lykke

Klart hun har spart penger. Det er enkel-penkel kvinnefilosofi!

Gratulerer med ny kjole. Helt klart elskbar!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:26   #4
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny kjole-lykke

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Sparte du penger, når du egentlig ikke skulle ha noe
Ps dette skulle vel eg. vært postet i mote..

Jaja, klart jeg sparte penger. Ti prosent og greier. For øvrig så synes jeg du er pittelitt utidig om jeg må få si det.

Åja... Jeg var inne i både jåleforumet og moteforumet på en gang (flere faner og alt det der) og så postet jeg feil. Kanskje noen kan flytte det for meg?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:28   #5
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny kjole-lykke

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Klart hun har spart penger. Det er enkel-penkel kvinnefilosofi!

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:29   #6
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny kjole-lykke

Grattis!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:31   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjole-lykke

Gratulerer med nye fine klær! Jeg skulle også vært innom der i dag, faktisk, men det ble ikke tid.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:33   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny kjole-lykke

Jeg tror ikke jeg noensinne tør å gå inn der. Jeg kommer til å ruinere meg så avsindig.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:33   #9
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny kjole-lykke

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Gratulerer med nye fine klær! Jeg skulle også vært innom der i dag, faktisk, men det ble ikke tid.

Det var mye fint, som vanlig. Bl.a. noen superfine, nye dongerikjoler uten erm. Siklet veldig på en av de, men jeg var liksom litt midt mellom to størrelser, så bestemte meg for heller å komme tilbake når jeg har trent litt mer og se om den minste aktuelle størrelsen passer bedre da.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:34   #10
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny kjole-lykke

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg tror ikke jeg noensinne tør å gå inn der. Jeg kommer til å ruinere meg så avsindig.

Stor fare for det ja. Kom ut med noen snasne stripete strømpebukser også. :eier avsolutt ingen selvbeherskelse viser det seg:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 23:35   #11
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny kjole-lykke

Den var fin. Tror jeg må sy meg noe lignende.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 08:17   #12
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny kjole-lykke

Den så deilig ut. Fant en fin en på nettsiden jeg også, Olakjole, langt erme.
Hvordan er kjolene i str?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 08:24   #13
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny kjole-lykke

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Den så deilig ut. Fant en fin en på nettsiden jeg også, Olakjole, langt erme.
Hvordan er kjolene i str?

Jeg synes beskrivelsen på siden deres ang størrelsene stemmer rimelig godt med min opplevelse. De sier bl.a.:
S er ca. 36/38
M er ca. 38/40
L er fra ca 40/42
XL er fra ca 42/44
XXL er fra ca 46 til 50

Jeg bruker stort sett str 40/42 og kjøpte L i den siste kjolen min (har gått litt opp de siste årene, så har måttet øke fra str M til L ), som sitter perfekt. Men det er jo også litt som de selv presiserer: Det er håndsydde kjoler, så litt variasjon fra kjole til kjole må påregnes.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no